hulp nodig

06-04-2015 23:55 30 berichten
....
stoppen met roken is iets anders dan zware shag vervangen door sigaretten
Alle reacties Link kopieren
Tip:

Stoppen met roken.
...
quote:me253 schreef op 07 april 2015 @ 00:00:

Ja dat begrijp ik ook wel !! Ik zeg dat hij nog een paar sigaretten rookt . En hij gaat helemaal stoppen maar dat vraag en verwacht ik niet binnen een paar weken van hem ! Met deze stress.jullie willen toch zwanger worden? maar je wilt niet stoppen met roken? Jij rookt ook. Ik snap dat niet. roken vermindert de stress niet, dus je houdt jezelf ook nog voor de gek
Waar zie jij staan dat ik niet wil stoppen met roken ???
En ik zeg ookal niet dat het de stress verminderd..... hij is van zo'n 35 sigaretten per dag naar 3 per dag gegaan . En ik ook van zeker 20 per dag naar 3. Dus als je geen zinnig commentaar hebt reageer dan niet aub
quote:me253 schreef op 07 april 2015 @ 00:03:

Waar zie jij staan dat ik niet wil stoppen met roken ???ben je al gestopt dan?
Jij leest dingen die er niet staan ......
quote:me253 schreef op 07 april 2015 @ 00:05:

En ik zeg ookal niet dat het de stress verminderd..... hij is van zo'n 35 sigaretten per dag naar 3 per dag gegaan . En ik ook van zeker 20 per dag naar 3. Dus als je geen zinnig commentaar hebt reageer dan niet aubjij opent een topic en dan krijg je reacties, ook van mij. Het verbaast me zeer dat je een dokter nodig hebt om je te vertellen dat je niet moet roken als je zwanger wilt worden. Roken vermindert de vruchtbaarheid en 3 sigaretten hebben ook invloed.
Ik zou mezelf een paar streefdata geven. Eentje voor het stoppen met roken en eentje voor het zwanger raken. Ondertussen zou ik iets bedenken wat je altijd nog zou willen doen, maar wat lastig is met een kind. Een mooie reis of een studie of zo. Mocht het dan niet lukken, dan heb je een nieuw doel.
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 april 2015 @ 00:07:

[...]

jij opent een topic en dan krijg je reacties, ook van mij. Het verbaast me zeer dat je een dokter nodig hebt om je te vertellen dat je niet moet roken als je zwanger wilt worden. Roken vermindert de vruchtbaarheid en 3 sigaretten hebben ook invloed.Dat begrijp ik zelf ook wel !! Dat hoef jij me niet te vertellen ! En commentaar te geven . Daarom zet ik het er zelf al in . Ik zit niet op zulk onzinnig commentaar te wachten . Ik vraag je geen tips over dat ik moet stoppen met roken . We zijn niet achterlijk rn snappen dat zelf heus wel !!!
Waar heb je hulp bij nodig dan?

De grootste hulp kunnen jullie zelf oplossen, maar dat is blijkbaar te moeilijk

Tsja, dan weet ik het ook niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:me253 schreef op 07 april 2015 @ 00:11:

[...]

Dat begrijp ik zelf ook wel !! Dat hoef jij me niet te vertellen ! En commentaar te geven . Daarom zet ik het er zelf al in . Ik zit niet op zulk onzinnig commentaar te wachten . Ik vraag je geen tips over dat ik moet stoppen met roken . We zijn niet achterlijk rn snappen dat zelf heus wel !!!
.

We zijn niet achterlijk rn snappen dat zelf heus wel !!!

Nou dat vraag ik me toch af

Door blijven roken terwijl zwanger worden toch al niet lukt

Echt heel snugger is het niet natuurlijk, of vind je zelf van wel?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:yette schreef op 07 april 2015 @ 00:10:

Ik zou mezelf een paar streefdata geven. Eentje voor het stoppen met roken en eentje voor het zwanger raken. Ondertussen zou ik iets bedenken wat je altijd nog zou willen doen, maar wat lastig is met een kind. Een mooie reis of een studie of zo. Mocht het dan niet lukken, dan heb je een nieuw doel.Dank je y vette! Die streef datum voor het stoppen met roken die staat er ! en daar ben ik van overtuigd dat t goed komt . Dank je wel voor je reactie
Niet meer van toepassing..
de huff-puff attitude helpt je niet echt. Je komt nu alleen nogal kinderlijk en gepikeerd over. Wat mensen zeggen is oprecht bedoeld om je te helpen..dat dat niet is wat je wilt horen is jouw probleem..niet het onze.

Ik snap je frustratie maar de manier waarop je reageert helpt je situatie op geen enkele manier.

Je vraagt om advies...en dat krijg je. Als je liever alleen een beetje emotioneel geaaid wilt worden kunnen beter een paar bezoekjes boeken bij een psycholoog.
Heel lang geleden was ik hier al eens op t topic en nu weet ik weer waarom ik weg gegaan ben !! Wat een reacties hier
quote:marg81 schreef op 07 april 2015 @ 00:14:

de huff-puff attitude helpt je niet echt. Je komt nu alleen nogal kinderlijk en gepikeerd over. Wat mensen zeggen is oprecht bedoeld om je te helpen..dat dat niet is wat je wilt horen is jouw probleem..niet het onze.

Ik snap je frustratie maar de manier waarop je reageert helpt je situatie op geen enkele manier.

Je vraagt om advies...en dat krijg je. Als je liever alleen een beetje emotioneel geaaid wilt worden kunnen beter een paar bezoekjes boeken bij een psycholoog.Bedankt voor je advies !
Schoften!

[...]

Dat begrijp ik zelf ook wel !! Dat hoef jij me niet te vertellen ! En commentaar te geven . Daarom zet ik het er zelf al in . Ik zit niet op zulk onzinnig commentaar te wachten . Ik vraag je geen tips over dat ik moet stoppen met roken . We zijn niet achterlijk rn snappen dat zelf heus wel !!!Ik zou denken dat dat stoppen met roken je eerste prioriteit zou zijn. Maar jij vindt dat je daar teveel stress voor hebt. Tips kan je dus goed gebruiken
Tja helemaal stoppen met roken is wel echt heel erg belangrijk, TO.

Net als dat je niet moet drinken eigenlijk, veel bewegen, naar buiten, gezonde voeding en lekker veel seksen uiteraard, allemaal voor beiden natuurlijk.

Wat jullie doormaken heb ik niet meegemaakt, maar als ik zwanger wilde worden en ik zou moeite hebben met stoppen met roken, of ik zou overgewicht hebben, of een ander gezondheidsprobleem, dan zou ik me daarin door een arts laten begeleiden.

Goed dat jullie al zoveel geminderd zijn trouwens hoor. Daar niet van. Maar de effecten van die sigaretjes die je partner nu nog rookt, werken nog 3 maanden door helaas. Het duurt 3 maanden voordat al die schadelijke invloeden uit het zaad zijn.
Wanneer hebben jullie dit advies gekregen, om te stoppen met roken? Zijn jullie een paar dagen geleden begonnen met minder, al maanden geleden, of vanaf het begin dat je zwanger wilde worden?

Ik snap dat je de focus niet op het roken wilt leggen. Het zal ook niet zo zijn dat dat het enige probleem is in jullie vruchtbaarheid. Het is wel algemeen bekend dat roken de vruchtbaarheid kan beïnvloeden. En de zwangerschap. Plus dat roken en baby's een heel slechte combi zijn. Het is dus niet gek dat je daar reacties op krijgt.
zelfreflectie is ook best belangrijk als je moeder wilt worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven