Gezondheid alle pijlers

Misselijk

07-04-2015 15:38 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Al sinds gisteren avond ben ik zo ontzettend misselijk! Ik wil er vanaf. Vaak helpt het als je alles er even uit gooit (en nee het heeft helemaal niets met bolumia oid te maken). Het gaat alleen niet helemaal natuurlijk, ik moet wel steeds kokhalzen en er komt wat gal (sorry beetje onsmakelijk). Het zet alleen dus niet door, vingers in m'n keel dat gaat mij nooit lukken dus vroeg ik me af of er thuis/zelfzorgmiddelen zijn die eventueel kunnen helpen. Ooit heb ik eens iets over zout oplossen in lauw water en opdrinken maar geen idee hoeveel zout etc ik dan moet gebruiken. Misschien zijn er ook nog andere ideeën? Ik hoor het graag!
Een appel eten. Of pepermunt.
Eet een paar augurken
Hevig denken aan: gevulde eieren met extra mayonaise, een grote hondendrol van bonzobrokken of gefermenteerde eendeneieren.

Dan kots je de boel zo uit.
Van een plakje verse gember thee maken (plakje van verse gember snijden, in pannetje met wat water, en warm opdrinken)
Kleine slokjes cola drinken helpt bij mij als ik misselijk ben.
Ik heb natuurlijk al van alles geprobeerd om te misselijkheid tegen te gaan.. helpt niet, vandaar dat ik het er gewoon uit wil gooien..
Cola drinken helpt mij soms bij misselijkheid.

Een koekje of iets zoetigs eten helpt bij mijn man wel eens.
Op je plek springen, dan zou het er wel uit moeten komen. Sterkte!
Cola drinken helpt bij mij ook, succes ermee.
Toen ik laatst misselijk was en een hapje banaan nam moest ik in no time overgeven.

Tegen de misselijkheid hielp bij mij pepermunt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven