Entertainment alle pijlers

How to get away with murder?

09-02-2015 20:33 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
How to Get Away with Murder volgt het privé- en professioneel leven van Annalise Keating, een professor in strafrecht aan de (fictieve) Universiteit van Middleton, Philadelphia, een van de meest prestigieuze universiteiten in strafrecht van Amerika. Advocate Annalise selecteert een groep van haar beste studenten, Connor Walsh, Michaela Pratt, Asher Millstone, Laurel Castillo en Wes Gibbins, die mogen meewerken op haar advocatenkantoor. Annalise is getrouwd met Sam Keating maar heeft ook een amoureuze affaire met politie-inspecteur Nate Lahey. Wanneer haar persoonlijk en professioneel leven verstrengeld geraken, worden Annalise en haar studenten ongewild betrokken bij een moordcomplot.

Vandaag om 21:25uur Net5
Leuk dat jullie met zijn tweeën het topic lekker voortzetten. Ik heb de serie online al bekeken. Ik weet niet hoever jullie nu zijn, maar de laatste aflevering is ook echt smullen. Zie je niet aankomen...
Home is where your wifi connects automatically.
Welpie Annalise komt erachter dat Lily die is vermoord zwanger bleek te zijn, en haar

man had een relatie met Lily.

Het is jammer dat ze het alleen elke maandag uitzenden.
Vandaag weer een nieuwe aflevering van HTGAWM
Trouwens ik vind die Annalise ook hypocriet zelf ging ze ook vreemd met dat

politie man.
Ik heb het gisteravond gemist baal er echt van, het is zo spannend!
Koekkoekje niet terug gekeken?
Nee, niet gelukt. Het staat niet op Netflix, en ook niet op Uitzending Gemist
En ik ga er niet voor betalen, daag
Ik heb er voor betaald, ik moest wel

En, nog erger, ik heb de aflevering van aanstaande maandag ook al bekeken... En dat had ik nou niet moeten doen
@Koekkoekje hmm wel jammer..

Viavia heb je er echt voor betaald??
Vanavond een uurtje later dan normaal, ik zat al klaar
Het is echt spannend ik vind die Annelisse een sekreet ze is helemaal niet verdrietig

dat haar man dood is ze zit achter dat politieman aan Nate wiens vrouw ziek is.

ViolaDavis speelt haar rol goed. Kan niet wachten tot maandag
Om eerlijk te zijn zou ik daar ook niet verdrietig om zijn als ik zo'n man had. Wat een engerd!
Maar die Annelisse is anders ook hypocriet zij ging zelf ook vreemd maar toch

het slachtofferrol spelen.
Straks weer een nieuwe aflevering van HTGAWM
Weet iemand hoeveel afleveringen er nog gaan komen?
Nog 5 afleveringen Viavia

http://en.wikipedia.org/wiki/How_to_Get ... ith_Murder
Huh vandaag een dubble aflevering van HTGAWM???? vreemd
Ja, vreemd he!
Ja gewoon doen ze dat niet volgens mij willen ze voort maken met dit serie.

Nu dus nog maar 4 afleveringen.
Ok een vraagje dat politieman Nate Lahey is toch getrouwd of heeft een vriendin waar is zij nu dan

terwijl hij in bed ligt met Annalise?
Misschien is het zijn huis en wonen ze niet samen. In een eerdere aflevering gaf hij aan dat zijn vriendin aanwezig was. Misschien toen en wonen ze niet samen...
Hallo dames

Ik volg deze serie ook en die vrouw van Nate ligt nu in het ziekenhuis viavia.

Ik vind het een spannende serie en eindelijk iets wat goed opgebouwd is maar tegelijkertijd je ook weer helemaal op het verkeerde been zet waardoor je het denkt te snappen maar nog niet helemaal snapt als je snapt wat ik bedoel

Jammer dat het kuddevolk liever naar rtl 5 reality pulp wilt kijken zoals Dave zijn prachtige pyjama.

Annalise speelt haar rol heel goed vind ik. Die twee gezichten inderdaad. In haar vak heel sterk maar privé oh zo breekbaar.

Tsja dat ze af en toe racistische dingen roept (gebeurt ook over gekleurde mensen in films) is natuurlijk niet leuk maar laat wel haar labiliteit en rauwe emotie goed naar voren komen. Zij zegt al deze dingen duidelijk om haar man te stangen en wilt hem 'over the edge' te krijgen. De affaires die erin zitten zijn er natuurlijk om het op zn preuts Amerikaans spannend te houden maar gelukkig is er ook genoeg actie.

Ik neem de serie op en ga de afleveringen van gister straks nog even terug kijken.
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
Ik volgde de serie op de Belg en toen op internet afgekeken omdat Canvas er ineens mee kapte?! Heel raar. Maar ik heb toen ook niet meegekregen dat die vrouw van Nate in het ziekenhuis lag, vroeg me ook al af waar ze was.
quote:lilyofthevalley schreef op 14 april 2015 @ 11:37:

Ik volgde de serie op de Belg en toen op internet afgekeken omdat Canvas er ineens mee kapte?! Heel raar. Maar ik heb toen ook niet meegekregen dat die vrouw van Nate in het ziekenhuis lag, vroeg me ook al af waar ze was.Tijdens de scene met Annalise dat ze bij zijn voordeur staat vraagt ze waar Nia? (zijn vrouw) is. Hij zegt dan: she's in the hospital again.
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven