Hoe heet het en waar te koop?

18-08-2008 20:54 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik op een website een soort beha-verwijder gezien, maar dan voor je broeken. Dus iets dat er voor zorgt dat je knoop een stuk wijder dichtgaat, omdat er een stuk tussen zit. Dus een extra stuk stof met knoop en knoopsgat. Om je broek wijder te maken.

Natuurlijk heb ik het toen niet gekocht, maar voor nu lijkt het me erg handig. Ik heb me al redelijk suf gegoogeld, maar omdat ik geen idee heb hoe het heet (knoopverwijder doet-ie niet ) lukt dat niet zo aardig.

Heeft iemand hier een idee waar ik zo'n ding zou kunnen vinden??
Bedoel je knoopsgatelastiek? Zo ja, dan gewoon bij een fourniturenzaak..

(zie je veel bij kinderbroeken)
Geen idee hoe het heet, maar je kunt ook gewoon een haarelastiekje door je knoopsgat heen halen en om je knoop doen.
zoiets? http://www.matson.nl/website/Read.php?PageID=1379
knoopsgaten elastiek??
@ Fachat

Nee, dat bedoel ik niet. Het is een dingetje (jaja) met een knoop en een knoopsgat erop zodat je je eigen broek wijder maakt.

@ Zomerkind

Zo'n haarelastiekje blijft bij mij altijd zo slecht zitten!

(Ik voel me wel een beetje een muts , ik zou het natuurlijk met knoopsgatenelastiek en een knoop ook gemakkelijk zelf kunnen maken. Maarja, lui hè. En ik wil nu eigenlijk ook wel weten wat dat nou voor 'n ding is!!!)
ik weet wat je bedoelt en heb me al suf zitten googlen maar vind het niet.

Wat ik zelf deed was een stuk elastiek kopen en daar een knoop inslaan en een gat intornen, dan is je broek wijder, maar mis je dat stukje stof achter de rits (wat jij bedoelt).

IK zoek nog ff voor je verder....
quote:Amy27 schreef op 18 augustus 2008 @ 21:08:

Wat ik zelf deed was een stuk elastiek kopen en daar een knoop inslaan en een gat intornen, dan is je broek wijder, maar mis je dat stukje stof achter de rits (wat jij bedoelt).

IK zoek nog ff voor je verder....Zie je wel! Het bestaat! Ik zoek met je mee!
volgens mij bedoel je de 'expander belt'. Ik heb hem ooit op prettymum.nl besteld maar ik heb net ff gekeken en zag hem niet meer staan... Misschien ff verder googlen op expander belt?

Het leek mij trouwens ook ideaal maar het bleek geen succes. Het zat voor geen meter en liet steeds los...
Deze?

http://www.fertilemind.co...2574=372932&E_Page=353295
Geluk is niet hebben wat je wilt, maar willen wat je hebt.
quote:sjees schreef op 18 augustus 2008 @ 21:10:

volgens mij bedoel je de 'expander belt'. Ik heb hem ooit op prettymum.nl besteld maar ik heb net ff gekeken en zag hem niet meer staan... Misschien ff verder googlen op expander belt?

Het leek mij trouwens ook ideaal maar het bleek geen succes. Het zat voor geen meter en liet steeds los...Hmmm, dus dan kan ik net zo goed een elastiekje gebruiken! Ik ga toch even kijken of ik het ergens kan vinden...
ja!
't Ziet er inderdaad uit als een luxe elastiekje...
Geluk is niet hebben wat je wilt, maar willen wat je hebt.
Jammer dat ik er dan weer geen 30 dollar voor overheb, haha. Maar dat is 'm! Nu ga ik zoeken tot ik 'm in Nederland vind. En anders zelf maar iets knutselen...

Bedankt, dames!!!
succes pixymama!
quote:Amy27 schreef op 18 augustus 2008 @ 21:08:

IK zoek nog ff voor je verder....Maar dat is met een zwart hemdje ook wel te verhelpen, natuurlijk. Had je hele post nog niet gelezen, ahum.
De nederlandse versie al gevonden??? Lijkt me ideaal...waar kan ik bestellen?? Ik krijg mn broeken niet meer dicht!! (maar in een zwangerschapsbroek lijk ik nu al wel errug zwanger, en de eerste echo moet nog komen!!)
Weet ook iemand waar je zwangerschapsbody's kunt kopen? Dus waar een dikke buik ook nog in kan? Maar dan wel met ''ingenaaide'' bh??
Inderdaad belachelijk duur voor een stukje elastiek!

NL-versie:

http://www.pixmania.nl/nl...belly-belt-combo-kit.html

Voor de body:

http://www.zwangerschapsl...=1&subcatid=48&gosubcat=1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven