Gestopt met de pil!
donderdag 6 november 2014 om 16:45
Hallo allemaal,
Wij schrijven over het stoppen met de pil en zwanger worden. Sommigen zijn net gestopt en begonnen aan de eerste ronde, anderen zijn al een paar rondes verder en een aantal van de groep is inmiddels zwanger! Leuk als je meeleest! Meeschrijven kan natuurlijk ook altijd. Op het moment is de tabel vol, maar mocht er iemand afvallen kan er altijd weer iemand anders aansluiten.
NaamLeeftijd+partnerNODBijzonderheden Meral 33+38
14-08-2015 uitgerekend zwanger
jongen Panda 20+35 Lollie 25+30 13-05-2015 20 weken echo
29-09-2015 uitgerekend zwanger
jongen Elkebloempje 28+29 20-05-2015 meisjevf 23+29 Annemarijeg 25+24 Nadaaitje 25+29 mijnnaamislaura 28+28 15-05-2015 Xana-92 23+27 28-05-2015 20 weken echo
21-10-2015 uitgerekend zwanger Anne-1985 30+37 Eline05 Bruin-uiltje 26+25 Jen1985 29+29 12-05-2015 20 wekenecho zwanger Newbie1987 27+30 07-05-2015
Wij schrijven over het stoppen met de pil en zwanger worden. Sommigen zijn net gestopt en begonnen aan de eerste ronde, anderen zijn al een paar rondes verder en een aantal van de groep is inmiddels zwanger! Leuk als je meeleest! Meeschrijven kan natuurlijk ook altijd. Op het moment is de tabel vol, maar mocht er iemand afvallen kan er altijd weer iemand anders aansluiten.
NaamLeeftijd+partnerNODBijzonderheden Meral 33+38
14-08-2015 uitgerekend zwanger
jongen Panda 20+35 Lollie 25+30 13-05-2015 20 weken echo
29-09-2015 uitgerekend zwanger
jongen Elkebloempje 28+29 20-05-2015 meisjevf 23+29 Annemarijeg 25+24 Nadaaitje 25+29 mijnnaamislaura 28+28 15-05-2015 Xana-92 23+27 28-05-2015 20 weken echo
21-10-2015 uitgerekend zwanger Anne-1985 30+37 Eline05 Bruin-uiltje 26+25 Jen1985 29+29 12-05-2015 20 wekenecho zwanger Newbie1987 27+30 07-05-2015
vrijdag 10 april 2015 om 16:39
vrijdag 10 april 2015 om 16:39
Nadaaitje wat fijn om wat van je te horen! Volgens mij hebben jullie het samen een goed plekje kunnen geven, fijn. Super dat je alles volgt op fb, maar lijkt mij wel ook moeilijk. Ik duim voor je dat jullie maandag weer positief mogen testen. Ik gun het jullie echt. 
Spannend voor de rest op het wachtbankje!
Spannend voor de rest op het wachtbankje!
vrijdag 10 april 2015 om 17:42
Uiltje dat is goed nieuws
en inderdaad hopelijk in 1x raak!
Hier afspraak voor aankomende vrijdag en de week erna in het ziekenhuis over de uitslag en het vervolg traject dus ben benieuwd,we mochten niet overstappen naar het ziekenhuis hier in het dorp omdat we de operatie bij hun hebben gedaan willen ze dat we in datzelfde ziekenhuis blijven dus dat wordt de komende tijd heen en weer rijden..
Hoop dat de kwaliteit goed genoeg is voor IUI en anders gaan we voor IVF en wil daar dan na de zomervakantie mee gaan starten.
Fijn weekend allemaal!!
Hier afspraak voor aankomende vrijdag en de week erna in het ziekenhuis over de uitslag en het vervolg traject dus ben benieuwd,we mochten niet overstappen naar het ziekenhuis hier in het dorp omdat we de operatie bij hun hebben gedaan willen ze dat we in datzelfde ziekenhuis blijven dus dat wordt de komende tijd heen en weer rijden..
Hoop dat de kwaliteit goed genoeg is voor IUI en anders gaan we voor IVF en wil daar dan na de zomervakantie mee gaan starten.
Fijn weekend allemaal!!
vrijdag 10 april 2015 om 18:28
Uiltje, wat een goed nieuws!!! Ik wens jullie een heel fijn weekend toe!!
Anne, balen van de test... En spannend binnenkort richting ziekenhuis. Ergens ook wel fijn dat je hulp krijgt maar snap ook wel dat dat een hele stap kan zijn, succes iig!
Hier begint het geloof dat er echt iets in mijn buik groeit steeds meer te komen, hoewel ik eigenlijk weinig klachten heb. Dat vind ik dan wel weer spannend
. We hebben nu al wel een beetje plannen gemaakt om na de echo eens bij een baby winkel te gaan kijken wat er allemaal is, spannend!
Anne, balen van de test... En spannend binnenkort richting ziekenhuis. Ergens ook wel fijn dat je hulp krijgt maar snap ook wel dat dat een hele stap kan zijn, succes iig!
Hier begint het geloof dat er echt iets in mijn buik groeit steeds meer te komen, hoewel ik eigenlijk weinig klachten heb. Dat vind ik dan wel weer spannend
vrijdag 10 april 2015 om 19:55
Uiltje wat een topnieuws!!!!
Anne wat klote dat je negatief test. Ziekenhuis is nooit leuk. Hoe sta je er zelf in?
Hier een rotbrief gehad net. Mijn superloyale restaurantmanager is uit dienst per direct. Echt heel erg jammer en oneerlijk, want hij heeft keihard gewerkt. Baal er echt heel erg van. Maandag is de areacoach (manager van mijn manager) de hele dag bij ons om vragen te beantwoorden. Deze man is net een week werkzaam in deze functie en heb hem nog nooit gezien. Ik ga hem toch maar even de gemaakte afspraken over mijn terugkeer na verlof voorleggen. Handig weer dit!
Anne wat klote dat je negatief test. Ziekenhuis is nooit leuk. Hoe sta je er zelf in?
Hier een rotbrief gehad net. Mijn superloyale restaurantmanager is uit dienst per direct. Echt heel erg jammer en oneerlijk, want hij heeft keihard gewerkt. Baal er echt heel erg van. Maandag is de areacoach (manager van mijn manager) de hele dag bij ons om vragen te beantwoorden. Deze man is net een week werkzaam in deze functie en heb hem nog nooit gezien. Ik ga hem toch maar even de gemaakte afspraken over mijn terugkeer na verlof voorleggen. Handig weer dit!
vrijdag 10 april 2015 om 22:28
Hmz..Meral. Snap dat je daar van baalt.
Denk er dit weekend maar niet te veel over na.
Gebrui je energie maar voor de kleine én voor ons. Haha!
Uiltje; yesssss!!! Go for it!
Nadaaitje; knap dat je weer actief bent. Ben benieuwd naar de controle.
En Anne; spannend zeg.
Houden jullie ons op de hoogte?!
Denk er dit weekend maar niet te veel over na.
Gebrui je energie maar voor de kleine én voor ons. Haha!
Uiltje; yesssss!!! Go for it!
Nadaaitje; knap dat je weer actief bent. Ben benieuwd naar de controle.
En Anne; spannend zeg.
Houden jullie ons op de hoogte?!
zaterdag 11 april 2015 om 08:46
Anne, ik ben ook benieuwd. Hopelijk alles goed en worden jullie snel geholpen. Natuurlijk heb je liever dat het zelf lukt, maar beter met hulp dan helemaal niet. 
Panda haha ja raar he. Nu ga je pas echt denken ohjaaa er zit iets in mij wat gaat groeien haha.
meral, gaat weer lekker zeg. Bah. Zou indd even meteen met hem een gesprek aan gaan en vertellen hoe en wat. Maar probeer je nu even niet te druk te maken en er aan te denken. En geniet van je weekend!
Elke, en hoe is het bij jou? Nog geen gevoel?
En bij de rest van de meiden op het wachtbankje?
Panda haha ja raar he. Nu ga je pas echt denken ohjaaa er zit iets in mij wat gaat groeien haha.
meral, gaat weer lekker zeg. Bah. Zou indd even meteen met hem een gesprek aan gaan en vertellen hoe en wat. Maar probeer je nu even niet te druk te maken en er aan te denken. En geniet van je weekend!
Elke, en hoe is het bij jou? Nog geen gevoel?
En bij de rest van de meiden op het wachtbankje?
zaterdag 11 april 2015 om 11:12
Ik heb zere borsten... de hele dag door!!
En ik voel mij oooo zo zwanger, maar ik heb geen enkele reden om dit te gronden.
Alleen zere borsten, maar dat zegt niet zo heel veel natuurlijk, haha!!
O, ja en af en toe kleine steekjes op de plek waar ik ook pijn had met mijn eisprong.
Een van mijn sterke punten is dat ik behoorlijk veel geduld heb. Maar afgelopen week duurde zooo lang! En dan moet ik nog ruim een week wachten. In de tabel staat dat mijn NOD 22 april is, maar gezien mijn eisprong, verwacht ik hem eigenlijk rond 20 april.
Ik moet gewoon nog even geduld hebben.
Verder ben ik super blij voor uiltje!! wauw! eindelijk 'gebeurt' er iets!!
En meral, ik snap dat je je zorgen maakt, maar niet te veel stressen hoor!!
Meiden een heel fijn weekend!!
Ik heb morgen een wedstrijd in Varseveld. Voor mij heel ver rijden. Dus vroeg weg en heel laat thuis.
En ik voel mij oooo zo zwanger, maar ik heb geen enkele reden om dit te gronden.
Alleen zere borsten, maar dat zegt niet zo heel veel natuurlijk, haha!!
O, ja en af en toe kleine steekjes op de plek waar ik ook pijn had met mijn eisprong.
Een van mijn sterke punten is dat ik behoorlijk veel geduld heb. Maar afgelopen week duurde zooo lang! En dan moet ik nog ruim een week wachten. In de tabel staat dat mijn NOD 22 april is, maar gezien mijn eisprong, verwacht ik hem eigenlijk rond 20 april.
Ik moet gewoon nog even geduld hebben.
Verder ben ik super blij voor uiltje!! wauw! eindelijk 'gebeurt' er iets!!
En meral, ik snap dat je je zorgen maakt, maar niet te veel stressen hoor!!
Meiden een heel fijn weekend!!
Ik heb morgen een wedstrijd in Varseveld. Voor mij heel ver rijden. Dus vroeg weg en heel laat thuis.
mijn naam is laura, een hele lieve meid, als je in m'n ogen kijkt, weet je niet welke kant je op moet kijken..
zaterdag 11 april 2015 om 11:20
Spannend Laura!! Hoop dat je nog een weekje kunt wachten en houd ons op de hoogte!!
En wat voor wedstrijden speel je?
Meral, snap dat het flink balen is die veranderingen bij je werk. Ik hoop dat de afspraken blijven staan en dat jij er verder geen hinder door krijgt! Succes met het gesprek!
Hier heb ik vandaag goed nieuws gehad, waterpokken gehad! En bloed is verder helemaal goedgekeurd! Moet alleen een beetje oppassen met andere (kinder) ziektes, want verder heb ik weinig ziektes gehad
En wat voor wedstrijden speel je?
Meral, snap dat het flink balen is die veranderingen bij je werk. Ik hoop dat de afspraken blijven staan en dat jij er verder geen hinder door krijgt! Succes met het gesprek!
Hier heb ik vandaag goed nieuws gehad, waterpokken gehad! En bloed is verder helemaal goedgekeurd! Moet alleen een beetje oppassen met andere (kinder) ziektes, want verder heb ik weinig ziektes gehad
zaterdag 11 april 2015 om 11:34
Goed nieuws panda!! super!
Ik doe aan agility. Dat betekend dat ik samen met mijn hond wedstrijden in de behendigheid doe.
Kijk anders maar eens op mijn facebook. daar staan genoeg foto's en filmpjes
Ik begeleid mijn hond over een bepaald parcours en dit moet foutloos en zo snel mogelijk gebeuren. Hele leuke sport!!
Ik doe aan agility. Dat betekend dat ik samen met mijn hond wedstrijden in de behendigheid doe.
Kijk anders maar eens op mijn facebook. daar staan genoeg foto's en filmpjes
Ik begeleid mijn hond over een bepaald parcours en dit moet foutloos en zo snel mogelijk gebeuren. Hele leuke sport!!
mijn naam is laura, een hele lieve meid, als je in m'n ogen kijkt, weet je niet welke kant je op moet kijken..
zaterdag 11 april 2015 om 13:46
Laura, spannend hoor. Nog even een weekje wachten. Houd ons op de hoogte van je symptomen haha.
Panda, wat fijn om te horen. Maar wil indd maar even goed opletten.
Elke, je hoeft natuurlijk ook niks te voelen he. Veel meiden krijgen pas veel later symptomen. Ik duim voor je dat je ook snel bij de zwangeren groep komt.
Hier iets speciaals. Ik zat met mijn moeder en zus over de zwangerschap te vertellen en toen kwamen we op de uitgerekende datum. Ik ben 21 okt uitgerekend en mijn zus is 17 okt jarig. Nu was ik al bezig dat is dus niet dan wil bevallen haha. Opeens zegt mijn zus. Jij gaat op 18 okt bevallen. Ik zeg hoezo? Nou zegt ze dan is Mark ( mijn broertje tussen mijn zus en ik in) geboren en gestorven. Dat wist ik dus niet. Maar dit lijkt me heel speciaal!
Panda, wat fijn om te horen. Maar wil indd maar even goed opletten.
Elke, je hoeft natuurlijk ook niks te voelen he. Veel meiden krijgen pas veel later symptomen. Ik duim voor je dat je ook snel bij de zwangeren groep komt.
Hier iets speciaals. Ik zat met mijn moeder en zus over de zwangerschap te vertellen en toen kwamen we op de uitgerekende datum. Ik ben 21 okt uitgerekend en mijn zus is 17 okt jarig. Nu was ik al bezig dat is dus niet dan wil bevallen haha. Opeens zegt mijn zus. Jij gaat op 18 okt bevallen. Ik zeg hoezo? Nou zegt ze dan is Mark ( mijn broertje tussen mijn zus en ik in) geboren en gestorven. Dat wist ik dus niet. Maar dit lijkt me heel speciaal!
zaterdag 11 april 2015 om 13:58
Dat is inderdaad wel heel speciaal Xana! Heb je daar nooit iets van geweten of alleen de datum niet? Zou wel heel bijzonder zijn.
Elke, ik heb ook erg weinig symptomen! Had alleen een paar dagen voor NOD gevoelige tepels maar dat kan ook geweest zijn omdat ik dacht dat ik dat had
Nu namelijk ook erg weinig klachten, alleen af en toe wat steekjes onder in m'n buik. Maar die zijn er pas nadat ik wist dat ik zwanger was, ik blijf voor je duimen!!! Alles is mogelijk!
Elke, ik heb ook erg weinig symptomen! Had alleen een paar dagen voor NOD gevoelige tepels maar dat kan ook geweest zijn omdat ik dacht dat ik dat had
zaterdag 11 april 2015 om 16:06
Grote babywinkels in de buurt zijn allemaal een aanrader. Wij hebben ook bij meerderen rondgekeken en advies gevraagd. Kinderwagens en maxicosi verkopen ze overal. Slim om de goedkoopste winkel voor de aankopen te kiezen. Er zijn ook vaak aanbiedingen van kinderwagen plus maxicosi, babykamer plus matras of soms zelfs plus box.
Gewoon orienteren overal en dan slim kopen! Babydump, Babypark, Prenatal zitten bij ons in de buurt. Daarvan is babydump het goedkoopste. In Tilburg zit van Asten die is ook niet duur.
Gewoon orienteren overal en dan slim kopen! Babydump, Babypark, Prenatal zitten bij ons in de buurt. Daarvan is babydump het goedkoopste. In Tilburg zit van Asten die is ook niet duur.
zaterdag 11 april 2015 om 21:48
hallo meiden,
Heb even een tijdje niet mee gelezen erg druk gehad.
Geheel onverwijst (maar erg blij) gaan we verhuizen en heb een nieuwe hele leuke baan!
Ik twijfel dan ook of wij even een maandje of twee stoppen met proberen aangezien het een hele drukke chaotisch periode word
Panda14:
Ik ben gek op z8 voor mij dochter voor de kleren en dress like flo Google maar eens
En ohja koeka dekens zijn zooooo heerlijk
Laura:
Spannend hopelijk kan je snel testen!
Heb even een tijdje niet mee gelezen erg druk gehad.
Geheel onverwijst (maar erg blij) gaan we verhuizen en heb een nieuwe hele leuke baan!
Ik twijfel dan ook of wij even een maandje of twee stoppen met proberen aangezien het een hele drukke chaotisch periode word
Panda14:
Ik ben gek op z8 voor mij dochter voor de kleren en dress like flo Google maar eens
En ohja koeka dekens zijn zooooo heerlijk
Laura:
Spannend hopelijk kan je snel testen!
zaterdag 11 april 2015 om 22:14
Die ken ik wel Eline!!! En koeka wil ik ook graag hebben! Had al gekeken, die hebben ze bij babypark
Dus daar gaan we binnenkort ook even kijken denk ik.
Wat spannend verhuizen en een nieuwe baan! Verhuizen is wel dè manier om zeanger te raken, haha! Zo is het bij ins iig gegaan
Succes met de nieuwe uitdagingen!!!
Wat spannend verhuizen en een nieuwe baan! Verhuizen is wel dè manier om zeanger te raken, haha! Zo is het bij ins iig gegaan
zaterdag 11 april 2015 om 23:13
Mijn vriendin was vanmiddag bij me. Haar dochtertje is nu 1. Zooo leuk!
Wil ik ook!
Kwam er wel achter dat ons huis nog niet kind-proof is. Steeds was ze aan de wandel met kaarsen, de afstandsbediening, e.d. Haha!
Jaa Eliine. Slim om te gaan verhuizen. Had het ook voorgesteld. Want bij Panda heeft het gewerkt.
Wat voor nieuw werk krijg je?
Panda, ik dacht gisteren aan je.
Mijn stagiaire komt bij jou uit het dorp. En heeft jouw leeftijd. Maar.. heb niet gezegd dat ik iemand uit B. "ken".
De wereld is klein...
Xana, jouw verhaal is bijzonder!!
Wil ik ook!
Kwam er wel achter dat ons huis nog niet kind-proof is. Steeds was ze aan de wandel met kaarsen, de afstandsbediening, e.d. Haha!
Jaa Eliine. Slim om te gaan verhuizen. Had het ook voorgesteld. Want bij Panda heeft het gewerkt.
Wat voor nieuw werk krijg je?
Panda, ik dacht gisteren aan je.
Mijn stagiaire komt bij jou uit het dorp. En heeft jouw leeftijd. Maar.. heb niet gezegd dat ik iemand uit B. "ken".
De wereld is klein...
Xana, jouw verhaal is bijzonder!!
zaterdag 11 april 2015 om 23:19