Vriendinnen groningen!!!!
zaterdag 11 april 2015 om 21:03
Hallo,
Ik ben Ilse, ben 23 en woon en werk nu 2 jaar in Groningen.
Het lijkt me erg leuk om leuke meiden te leren kennen om (nu het lekkere weer er aan komt) lekker
een terrasje te pakken, in het park te hangen, wijntje/biertje te drinken, lekker bij hoornseplas aan het water liggen maar ook gezellig kletsen en lol maken.
verder hou ik van skeeleren, fotograferen, reizen en creatief bezig zijn.
lijkt het je leuk om af te spreken laat een berichtje achter
Groetje Ilse
Ik ben Ilse, ben 23 en woon en werk nu 2 jaar in Groningen.
Het lijkt me erg leuk om leuke meiden te leren kennen om (nu het lekkere weer er aan komt) lekker
een terrasje te pakken, in het park te hangen, wijntje/biertje te drinken, lekker bij hoornseplas aan het water liggen maar ook gezellig kletsen en lol maken.
verder hou ik van skeeleren, fotograferen, reizen en creatief bezig zijn.
lijkt het je leuk om af te spreken laat een berichtje achter
Groetje Ilse
Genieten van het leven
woensdag 15 april 2015 om 15:59
Hoi Ilse! Ik ben 26 jaar, en woon nu ongeveer een jaar in het centrum van Groningen, samen met mijn vriend. Aangezien ik hier niet vandaan kom (heb hiervoor 3 jaar op kamers gewoond in Utrecht), ken ik hier nog niet zo veel mensen. Dus het lijkt me leuk om met je in contact te komen:) Ik hou ook van borrelen, een terrasje pakken en reizen! Verder vind ik het leuk om te volleyballen! Groetjes, Daniëlle
donderdag 25 juni 2015 om 19:34
Hoi meiden,
Ik woon sinds september in Groningen. Ik vind de stad super....alleen ik ken nog erg weinig mensen daar. Ik ben 24 jaar en studeer daar voor mijn master nu. Ik houd van bios, terrasje en noem maar op!. Verder is sport een grote hobby van mij... ik hoor het graag als er mensen zijn die binnenkort zin hebben in iets gezelligs.. hoorde al volleyballen...miss in het park ergens met picknick..drankje...ik hoor t graag. Groetjes soof
Ik woon sinds september in Groningen. Ik vind de stad super....alleen ik ken nog erg weinig mensen daar. Ik ben 24 jaar en studeer daar voor mijn master nu. Ik houd van bios, terrasje en noem maar op!. Verder is sport een grote hobby van mij... ik hoor het graag als er mensen zijn die binnenkort zin hebben in iets gezelligs.. hoorde al volleyballen...miss in het park ergens met picknick..drankje...ik hoor t graag. Groetjes soof