UPC wordt Ziggo
zondag 12 april 2015 om 01:05
Laatst heb ik een brief ontvangen van UPC, dat zij fuseren met Ziggo. Maar geen zorgen; voor mij zou er NIETS veranderen. Okay prima, zou je denken.
In april was het dan zo ver, mooi boekje van Ziggo in de bus, weer met begeleidende brief, weer de belofte dat er voor mij, niets maar dan ook niets zou veranderen.
En toen begon het;
- haperend beeld
- regelmatig geen geluid
- geen programmainfo op meerdere zenders in de tv gids
- kan geen serie-opnames meer maken
- on demand en my prime werken zelden meer.
- enz.
Ik begrijp heus dat veranderingen niet zonder slag of stoot gaan, heus. Maar ik voel me enorm misleid omdat er (weer, 6 maanden geleden ook al met ze in de clinch gelegen door rekeningen die ik dubbel betaalde en vervolgens afgesloten werd wegens wanbetaling??? En ik dat geld nog steeds niet terug heb) niet nagekomen wordt wat beloofd werd.
Had een brief gestuurd met bij voorbaat excuses voor eventueel ongemak.
Uiteraard ga ik ze bellen maandag, maar ik ben benieuwd naar andere ervaringen en eventuele tips?
Daarnaast loopt mijn contract nog 5 maanden, kan ik hier wegens fusie?
Alvast bedankt!
In april was het dan zo ver, mooi boekje van Ziggo in de bus, weer met begeleidende brief, weer de belofte dat er voor mij, niets maar dan ook niets zou veranderen.
En toen begon het;
- haperend beeld
- regelmatig geen geluid
- geen programmainfo op meerdere zenders in de tv gids
- kan geen serie-opnames meer maken
- on demand en my prime werken zelden meer.
- enz.
Ik begrijp heus dat veranderingen niet zonder slag of stoot gaan, heus. Maar ik voel me enorm misleid omdat er (weer, 6 maanden geleden ook al met ze in de clinch gelegen door rekeningen die ik dubbel betaalde en vervolgens afgesloten werd wegens wanbetaling??? En ik dat geld nog steeds niet terug heb) niet nagekomen wordt wat beloofd werd.
Had een brief gestuurd met bij voorbaat excuses voor eventueel ongemak.
Uiteraard ga ik ze bellen maandag, maar ik ben benieuwd naar andere ervaringen en eventuele tips?
Daarnaast loopt mijn contract nog 5 maanden, kan ik hier wegens fusie?
Alvast bedankt!
zondag 12 april 2015 om 09:06
zondag 12 april 2015 om 09:08
Je kunt het ook zo zien; Zowel Ziggo als UPC hebben prachtige producten. Ze staan voor een enorme integratie die momenteel in volle gang is. Het integreren van een partij van deze omvang is zeer complex en gaat nog lang duren. Naast de product integratie moet er bijvoorbeeld ook een CRM, Billing en mail integratie plaats vinden. Met andere woorden, als de integratie voltooit is heb je denk ik een pracht van een product. Vooral als je momenteel Ziggo klant bent en straks Horizon van UPC krijgt
. Zelf heb ik al jaren XS4ALL vooral om hun uitstekende Security en Klantenservice. Een aanrader mocht je toch willen overstappen.
zondag 12 april 2015 om 09:09
zondag 12 april 2015 om 09:40
Ik vind ook de nieuwe Ziggo app heel erg achteruitgegaan. Qua bediening en qua ontvangst. Bijvoorbeeld je krijgt geen batterij-info meer als hij speelt. En hij werkt niet meer goed samen met de wifi-repeater. En toen ik hem upgrade naar deze rotversie kreeg ik een enorme disclaimer, waarin je toestemming moest geven dat Ziggo eigenlijk alles met je info mocht doen. Geen toestemming geen app.
Zoiets laten ze niet eerst testen door een proefpubliek, ben je gek. Voldongen feiten; zo moet je de klant behandelen.
Zoiets laten ze niet eerst testen door een proefpubliek, ben je gek. Voldongen feiten; zo moet je de klant behandelen.
Dan moet het maar zoals het kan
zondag 12 april 2015 om 12:32
Ik baal ook zo van de ziggo app... Ik kijk veelal online tv via m'n iPad omdat man en ik andere tv-voorkeuren hebben maar met de ziggo app kan ik dus niks opnemen! Hiervoor zat ik bij KPN en met die app kon ik bijvoorbeeld Divorce opnemen op de app en tegelijkertijd via diezelfde app boer zoekt vrouw kijken. De app van ziggo stelt echt niks voor, helaas, jammer.
zondag 12 april 2015 om 12:34
maandag 13 april 2015 om 11:31