Geld & Recht alle pijlers

UPC wordt Ziggo

12-04-2015 01:05 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst heb ik een brief ontvangen van UPC, dat zij fuseren met Ziggo. Maar geen zorgen; voor mij zou er NIETS veranderen. Okay prima, zou je denken.

In april was het dan zo ver, mooi boekje van Ziggo in de bus, weer met begeleidende brief, weer de belofte dat er voor mij, niets maar dan ook niets zou veranderen.

En toen begon het;

- haperend beeld

- regelmatig geen geluid

- geen programmainfo op meerdere zenders in de tv gids

- kan geen serie-opnames meer maken

- on demand en my prime werken zelden meer.

- enz.

Ik begrijp heus dat veranderingen niet zonder slag of stoot gaan, heus. Maar ik voel me enorm misleid omdat er (weer, 6 maanden geleden ook al met ze in de clinch gelegen door rekeningen die ik dubbel betaalde en vervolgens afgesloten werd wegens wanbetaling??? En ik dat geld nog steeds niet terug heb) niet nagekomen wordt wat beloofd werd.

Had een brief gestuurd met bij voorbaat excuses voor eventueel ongemak.

Uiteraard ga ik ze bellen maandag, maar ik ben benieuwd naar andere ervaringen en eventuele tips?

Daarnaast loopt mijn contract nog 5 maanden, kan ik hier wegens fusie?

Alvast bedankt!
Er is hier al een topic over upc/ziggo, waarin mensen klagen. Ook over iets met zenders die nu ineens onder een betaald pakket vallen. Misschien vind je daar gelijkgestemden?
Contractbreuk door UPC wie heeft ook slechte ervaringen?
Ah dank je! Ik kon het zelf niet vinden!
Hier ziggo en nu dus UPC ! Wat zenders erbij en wat zenders weg en idd ook problemen op bepaalde zenders . Nooit last gehad bij ziggo dus hoe kan dat
"Daarnaast loopt mijn contract nog 5 maanden, kan ik hier wegens fusie?"

Als je erop achteruit gaat door de veranderingen (minder diensten en/of hogere prijs), dan kan je op basis daarvan het contract ontbinden.
Hoezo maandag bellen? Je kunt nu toch ook bellen?
Wij waren ook upc. Geen problemen hier, we hadden het meest uitgebreide pakket. Alle leuke kanalen heb ik nog en een paar flutkanalen die we toch nooit keken zijn vervangen.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Je kunt het ook zo zien; Zowel Ziggo als UPC hebben prachtige producten. Ze staan voor een enorme integratie die momenteel in volle gang is. Het integreren van een partij van deze omvang is zeer complex en gaat nog lang duren. Naast de product integratie moet er bijvoorbeeld ook een CRM, Billing en mail integratie plaats vinden. Met andere woorden, als de integratie voltooit is heb je denk ik een pracht van een product. Vooral als je momenteel Ziggo klant bent en straks Horizon van UPC krijgt :-). Zelf heb ik al jaren XS4ALL vooral om hun uitstekende Security en Klantenservice. Een aanrader mocht je toch willen overstappen.
Ik heb een paar weken geleden een nieuwe extra afgeschermde kabel moeten kopen en aanvankelijk kon ik daarmee alles weer zien. Maar dat duurde maar een of hooguit twee weken, daarna vielen dezelfde zenders weer weg, onder meer Nederland 3 en RTL8.
Dan moet het maar zoals het kan
Er waren problemen met regionale zenders of zoiets en toen ze dat gefikst hadden was de rest weer gestoord. Terwijl ik nooit naar regionale zenders kijk.
Hier geen enkel probleem gehad. Alles is als voorheen
Ik vind ook de nieuwe Ziggo app heel erg achteruitgegaan. Qua bediening en qua ontvangst. Bijvoorbeeld je krijgt geen batterij-info meer als hij speelt. En hij werkt niet meer goed samen met de wifi-repeater. En toen ik hem upgrade naar deze rotversie kreeg ik een enorme disclaimer, waarin je toestemming moest geven dat Ziggo eigenlijk alles met je info mocht doen. Geen toestemming geen app.

Zoiets laten ze niet eerst testen door een proefpubliek, ben je gek. Voldongen feiten; zo moet je de klant behandelen.
Ik baal ook zo van de ziggo app... Ik kijk veelal online tv via m'n iPad omdat man en ik andere tv-voorkeuren hebben maar met de ziggo app kan ik dus niks opnemen! Hiervoor zat ik bij KPN en met die app kon ik bijvoorbeeld Divorce opnemen op de app en tegelijkertijd via diezelfde app boer zoekt vrouw kijken. De app van ziggo stelt echt niks voor, helaas, jammer.
En ik kan dus ook van tevoren niks opnemen via de app, voorheen stelde ik gewoon in dat ik een bepaalde serie wilde opnemen omdat het werd uitgezonden tijdens mijn sportavondje. Kwam ik thuis, kon ik het lekker op de iPad terugkijken. Ziggo niet hoor...

Helaas levert KPN niet op ons nieuwe adres
quote:evaq schreef op 12 april 2015 @ 07:53:

"Daarnaast loopt mijn contract nog 5 maanden, kan ik hier wegens fusie?"

Als je erop achteruit gaat door de veranderingen (minder diensten en/of hogere prijs), dan kan je op basis daarvan het contract ontbinden.Dank je dat is nu dus ook gelukt!
quote:minnimouse schreef op 12 april 2015 @ 08:30:

Hoezo maandag bellen? Je kunt nu toch ook bellen?Had gekund, alleen ik had familiereünie. Dus dat is dan wat lastig
Hier ook geen probleem.Heb ook UPC
Wees gewoon jezelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven