Kleding Jaden Smith
zondag 12 april 2015 om 13:47
Wat vinden jullie van de kleding keus van Jaden Smith ( zoon van Will Smith ) http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... nde-zoon-Will-Smith.dhtml Op zich vindt ik dit niet eens zo lelijk uit zien vooral die laatste foto lijkt meer op een veel te lange gestreepte shirt. Zelf heb ik ook een zoon die is 13 en heeft ook een voorkeur voor meiden kleding, hij schaamt zich er wel voor en als hij weer een periode heeft dat hij weer eens een een jurkje wil dragen doet hij dat vooral op zijn kamer en als hij al beneden komt moeten de gordijnen dicht.
zondag 12 april 2015 om 13:59
zondag 12 april 2015 om 14:23
zondag 12 april 2015 om 14:28
quote:BellatrixVanDetta schreef op 12 april 2015 @ 14:20:
Dan ben ik denk ik de enige die een man liever als een mán ziet en niet als een halve vrouw.
Ik ook wel hoor.
Hoewel ik het prima vind als een man graag vrouwenkleren aan wil. Heb ik persoonlijk geen last van. Net zoals bij Jaden Smith. Ik vind jongenskleding hem wel aanzienlijk beter staan.
Maarja, wie ben ik om daar wat van te vinden?
Het enige waar ik mijn wenkbrauwen van optrek, is dat het breed uitgemeten moet worden op internet. Door hemzelf.
Als je wil, moet je het lekker doen. Maar omdat je dat wil en niet om aandacht op je vestigen.
Dan ben ik denk ik de enige die een man liever als een mán ziet en niet als een halve vrouw.
Ik ook wel hoor.
Hoewel ik het prima vind als een man graag vrouwenkleren aan wil. Heb ik persoonlijk geen last van. Net zoals bij Jaden Smith. Ik vind jongenskleding hem wel aanzienlijk beter staan.
Maarja, wie ben ik om daar wat van te vinden?
Het enige waar ik mijn wenkbrauwen van optrek, is dat het breed uitgemeten moet worden op internet. Door hemzelf.
Als je wil, moet je het lekker doen. Maar omdat je dat wil en niet om aandacht op je vestigen.
zondag 12 april 2015 om 14:34
Jaden Smith heeft een eigen, hele,hippe kledinglijn waarbij hij durft buiten de gebaande paden te gaan. Ik mag dat wel, de jongen kan vanuit zijn bekendheid ervoor zorgen dat jongeren die zich niet standaard kleden om hun innerlijk en karakter beoordeeld worden en niet omdat ze zich niet volgens de "geldende" normen, whatever those may be, kleden of uiten.
Ik heb veel minder moeite met dit soort uitingen dan de seksualisering die je tegenwoordig ziet bij een Nicki Minaj, Rihanna of Miley Cyrus, al zijn die qua leeftijd ouder, maar hun doelgroep is grotendeels het tienerpubliek.
Ik heb veel minder moeite met dit soort uitingen dan de seksualisering die je tegenwoordig ziet bij een Nicki Minaj, Rihanna of Miley Cyrus, al zijn die qua leeftijd ouder, maar hun doelgroep is grotendeels het tienerpubliek.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
zondag 12 april 2015 om 14:38
quote:the-dowager schreef op 12 april 2015 @ 14:23:
Joh, de schotten doen het al eeuwen:
http://static.thefrisky.c ... 3/04/24/kilts-400x300.jpgKnappe man en nog steeds heel mannelijk hoor.
Joh, de schotten doen het al eeuwen:
http://static.thefrisky.c ... 3/04/24/kilts-400x300.jpgKnappe man en nog steeds heel mannelijk hoor.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
zondag 12 april 2015 om 15:09
Ik vind dat het wel moet kunnen. Vrouwen dragen ook boyfriend shirts of jeans en jaaaaaaaren geleden was het ondenkbaar dat een vrouw een broek aan mocht.
Mannen hebben denk ik toch meer last van de double standard en helemaal in een land zo homofoob als Amerika.
Hulde voor Jaden dat hij zelf doet wat hij wil. Kanye is ook hetero maar zeker genoeg van zijn seksualiteit om dit te durven.
Ik vind het juist stoer staan als een man tegen de kudde in gaat.
Voor mij persoonlijk: zolang het maar mannelijk blijft en er geen strikjes en roze zoetsappige kleurtjes in het spel zijn.
Mannen hebben denk ik toch meer last van de double standard en helemaal in een land zo homofoob als Amerika.
Hulde voor Jaden dat hij zelf doet wat hij wil. Kanye is ook hetero maar zeker genoeg van zijn seksualiteit om dit te durven.
Ik vind het juist stoer staan als een man tegen de kudde in gaat.
Voor mij persoonlijk: zolang het maar mannelijk blijft en er geen strikjes en roze zoetsappige kleurtjes in het spel zijn.
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
zondag 12 april 2015 om 15:16
Jaden moet vooral doen waar hij zin in heeft. Het zo melden als hij deed ook prima toch, je bejt publiek figuur of niet. Als ik dat op twitter meld zal het niemand interesseren. Net als hier op Viva Forum trouwens dan zijn jullie reacties vaak ook wat anders.
Voor TO trouwens, mooi dat je je zoon zich zo laat kleden als hij wil en hem steunt. Toen mijn ouders dat ontdekten, ik was 15, werd ik meteen bestempeld als ziek en rijp voor een psychiater.
Voor TO trouwens, mooi dat je je zoon zich zo laat kleden als hij wil en hem steunt. Toen mijn ouders dat ontdekten, ik was 15, werd ik meteen bestempeld als ziek en rijp voor een psychiater.
fietsen varen vrouwelijk doen