Vriendinnen groningen!!!!

11-04-2015 21:03 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben Ilse, ben 23 en woon en werk nu 2 jaar in Groningen.

Het lijkt me erg leuk om leuke meiden te leren kennen om (nu het lekkere weer er aan komt) lekker

een terrasje te pakken, in het park te hangen, wijntje/biertje te drinken, lekker bij hoornseplas aan het water liggen maar ook gezellig kletsen en lol maken.

verder hou ik van skeeleren, fotograferen, reizen en creatief bezig zijn.

lijkt het je leuk om af te spreken laat een berichtje achter

Groetje Ilse
Genieten van het leven
Hoi Ilse,

Het lijkt mij zeker leuk om eens af te spreken! Ik ben Rosanne, 24 jaar en woon in Assen maar ben met de trein zo in Groningen.

Stuur maar een pbtje als het je wat lijkt

Liefs, Rosanne.
Het lijkt mij ook wel leuk om een keer iets af te spreken! Ik ben 24 jaar en woon ook in Groningen.
Hoi Ilse! Ik ben 26 jaar, en woon nu ongeveer een jaar in het centrum van Groningen, samen met mijn vriend. Aangezien ik hier niet vandaan kom (heb hiervoor 3 jaar op kamers gewoond in Utrecht), ken ik hier nog niet zo veel mensen. Dus het lijkt me leuk om met je in contact te komen:) Ik hou ook van borrelen, een terrasje pakken en reizen! Verder vind ik het leuk om te volleyballen! Groetjes, Daniëlle
Hoi! Dit klinkt wel gezellig! Ik ben 20 jaar, houd van films, lekker weer, sporten en lekkere dingen koken/bakken. En ik woon in Groningen. Het lijkt me leuk om wat nieuwe mensen te leren kennen. groetjes, Rianne
Hoi, klinkt leuk! Ben zelf 18 en woon in de buurt van Groningen. Vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik hou van rondhangen in het park met mooi weer, festivals meepakken, koken/bakken en veel andere dingen
Hoi wat late reactie maar lijkt mij ook wel gezellig! Ik werk wel veel maar heb vaak s avonds wel tijd! Ik ben 23 en woon in het centrum! ;) Als je nog mensen zoekt, neem je dan contact met me op?
Ha!

Ik ben 27 en woon sinds kort (weer) in Groningen en lijkt me ook leuk om wat mensen te leren kennen om idd mee naar hoornseplas te gaan/terrasje ed. Groetjes!
Hoi rkd lijkt me leuk om x wat leuks te doen:) ik ben marleen en ben 31 jaar ik kan geen pb berichten ontvangen groetjes marleen
Hoi meiden,

Ik woon sinds september in Groningen. Ik vind de stad super....alleen ik ken nog erg weinig mensen daar. Ik ben 24 jaar en studeer daar voor mijn master nu. Ik houd van bios, terrasje en noem maar op!. Verder is sport een grote hobby van mij... ik hoor het graag als er mensen zijn die binnenkort zin hebben in iets gezelligs.. hoorde al volleyballen...miss in het park ergens met picknick..drankje...ik hoor t graag. Groetjes soof

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven