Mode & Beauty alle pijlers

H&M bestelling

17-04-2015 09:43 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gister per ongeluk bij de h&m een bestelling gedaan. Mijn ouders kregen daar een e-mail van maar ik had bij mijn huidige bestellingen snel bij elk artikel op verwijderen geklikt. Er stond nergens dat je de bestelling kon annuleren. Maar komt de bestelling nu wel of niet?
als de e-mail een bevestiging was, krijg je inderdaad een pakje binnenkort
Er stond nergens dt ik het moest bevestigen
Hoe kan je nou "per ongeluk" iets bestellen? Ik neem aan dat je dan moet klikken op de dingen die je wilt hebben, dat je je naam en adres e.d. moet opgeven, enz. enz. Gaat dat dan allemaal "per ongeluk"?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:pejeka schreef op 17 april 2015 @ 09:51:

Hoe kan je nou "per ongeluk" iets bestellen? Ik neem aan dat je dan moet klikken op de dingen die je wilt hebben, dat je je naam en adres e.d. moet opgeven, enz. enz. Gaat dat dan allemaal "per ongeluk"?Dit. En waarom geef je het emailadres van je ouders op?
Lijkt me sterk dat je iets 'per ongeluk' bestelt. En al zou dat al zo zijn, dan kan je het natuurlijk altijd gewoon terug brengen en krijg je je geld terug.
Ik dacht dat na die stappen nog een echte bevestiging kwam. En omdat ik bij het aanmaken van mijn h&m niet heb ingevuld dat ik 18 ben kon ik niet op dat account bestellen
quote:Lindabruin schreef op 17 april 2015 @ 09:48:

Er stond nergens dt ik het moest bevestigen

pas als je de bestelling rond hebt, krijg je een mail

Niet eerder

Je hebt echt ene bestelling gedaan, je kan het wel terugsturen. Kan wel zijn, dat je dan een factuur krijgt voor de verzendkosten
Hoe kan je nou iets "per ongeluk" bestellen? En waarom krijgen je ouders daar mail van? Hoe heb je betaald?
Per ongeluk bestellen lijkt en heel sterk. Terugsturen is bij h&m gelukkig heel makkelijk. Kost wel 1 euro.. En anders kan je altijd nog de klantenservice bellen, misschien dat zij nog wat voor je kunnen doen
Ik had nog voor dat de email kwam alles verwijderd, en bij betalingswijze heb ik acceptgiro gekozen
Maar wat staat er in de mail? beetje onduidelijk verhaal dit.
Je moet geloof ik door vijf stappen heen die je allemaal moet bevestigen voordat je naar ideal wordt geleid.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Kijk, je kunt er lang of kort over zeuren, maar dat hele "per ongeluk"-verhaal is natuurlijk een fabeltje.

Je hebt willens en wetens een aantal artikelen geselecteerd, op "bestellen" gedrukt, je hebt willens en wetens je adresgegevens en het email-adres van je ouders ingevuld, je hebt willens en wetens een betaalwijze geselecteerd (acceptgiro). Daar is niks "per ongeluk" aan, dat gaat niet vanzelf, dat heb je gewoon met je eigen vingertjes op je eigen toetsenbord gedaan.

Het ergste wat er nu kan gebeuren is dat er een pakketje van H&M arriveert. Je stuurt heel de handel gewoon retour met de bijgevoegde retourbon en je krijgt je geld terug (hooguit moet je een klein bedragje aan verzendkosten of retourkosten betalen, maar dat beschouw je dan maar als leergeld).
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Nu heb ik met de H&M webshop geen ervaring, wel met andere webshops. Als je inlogt op jouw account dan zijn zowat alle gegevens al ingevuld, zeker als je herhaaldelijk bestellingen plaatst. Dus ik kan ergens wel iets voorstellen bij 'per ongeluk'.

TO, bel anders de klantenservice, misschien heb je geluk en kun je nog annuleren. Anders betaal je wellicht verzendkosten
Klantenservice bellen en de volledige bestelling annuleren. Mocht het te laat zijn, pakket retourneren volgens de aangegeven wijze. Verzendkosten en retourkosten zijn echter wel voor jouw rekening! Zonde...
Precies, klantenservice bellen en bestelling annuleren. Bij H&M zijn ze toch supertraag met bezorgen dus je pakje is vast nog niet onderweg.
Maar wat is het probleem dan? Mag je van je ouders niets bestellen?

Inderdaad gewoon terug sturen als je het toch krijgt, of de klantenservice bellen en kijken of je het nog kunt annuleren voordat ze het verzenden.
quote:Lindabruin schreef op 17 april 2015 @ 09:48:

Er stond nergens dt ik het moest bevestigenJij hoeft ook niets te bevestigen, de e-mail is een bevestiging van h&m naar jou over hetgeen wat jij besteld hebt.
quote:Lindabruin schreef op 17 april 2015 @ 10:17:

Ik had nog voor dat de email kwam alles verwijderd, en bij betalingswijze heb ik acceptgiro gekozen

Maar je had dus een bestelling geplaatst, daarom krijg je een mail.

Dat je daarna alles weggegooid hebt, was net te laat
Je kan bij de H&M inderdaad na bestelling voor het verzenden alles nog aanklikken op mijn H&M en verwijderen. Als je dat hebt gedaan komt er dus niks.
Ipv hier een topic te openen kun je beter even bellen met h&m om te vragen of er een bestelling geplaatst is en zo ja, of je deze nog kunt annuleren.
Ga even naar de site van h&m, log in en dan kun je op je account naar laatst besteld geloof ik, daar klik je op en dan zie je wat er jouw kant op komt.

Misschien dat je op de site kunt annuleren en anders even de klantenservice bellen, wat de rest ook allemaal zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven