Amerika

25-08-2007 16:56 2877 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik vroeg me af hoeveel mensen hier in Amerika wonen. Naar aanleiding van iemand die iets vroeg over een auto huren leek het mij wel leuk om met elkaar te praten . De eerste stappen om juist naar Amerika te vertrekken. Ik heb het emigreren topic gezien. Maar is al zo lang.En ik heb me net een paar dagen geleden aangemeld.

Ik ben bijna elf jaar geleden naar Amerika vertrokken. Ik was van plan rond te trekken.Maar omdat ik ook iemand online had ontmoet wilde ik het houden op California. We hebben bijna een jaar online gepraat en gebeld met elkaar .En ook zo nu en dan een tape met gewone dagenlijkse dingen die we zo deden in ieder zijn land. (deze zijn nu erg leuk om terug te luisteren)

Hij zou er staan met een rode roos en red bull. En ja hoor daar stond hij . Voor het vliegtuig landde dacht ik nog even van "Wat als hij er niet staat" Maar om goed voor mezelf te zorgen had ik mijn hotel enz allemaal netjes geregelt ALS hij er niet zou zijn.

Maar hij was er wel,met zijn roos en red bull.... een heerlijke tijd heb ik gehad en na de vakantie vond ik het erg om weer naar huis te gaan . Niet alleen ik had het maar ook mijn nu man. Dus veel praten en binnen drie maanden was ik weer terug in Amerika.Ik ben er niet meer weg gegaan en heb alles in volle gang gezet om mijn verblijfsvergunning te krijgen. Dat is allemaal gelukt al was het zo nu en dan wel vervelend. Achteraf gezien was het me alles wel waard. long distance relaties zijn mogenlijk als je er beide uit komt van hoe wat en waar .........Zijn hier meer mensen die hun verhaal willen doen? En wat je leuk en minder leuk vind. Wat je belevenissen zijn etc.
20 januari...lijkt me leuk..... zou kijken voor betaalbare tickets uiteraard sleur ik teh flying dutchman mee hahahahaha

Bloem Hersft is mijn favoriete seizoen...... het is zo mooi hier van wegen het beboste gebied..... en ik hou ook van halloween ben zelf gewoon kind......
Zo ik ben weer terug naar mij werkdag en het bezoek aan de pub samen met mijn baasje. Hoop dat jullie het leuk vinden om een feestje te bouwen, gaat in iedergeval erg gezellig worden. Bloem ik weet zeker dat jij het niet over gaat slaan en Dutchie ik hoop dat je een betaalbare ticket kunt vinden want het moet gewoon knallen. En dan Kodak, doe niet zo verlegen en zet even de pet af we wachten op je.
Goedenmorgen dames en heer.

SFO ik zal een plekje vrij houden in januari. Ik ben eigenlijk wel benieuwt hoe jullie er allemaal uitzien. Zoals jullie dat ongetwijfelt ook hebben van mij en de andere die jullie nog niet gezien hebben.

Bloem het was in Portland ook erg heet hoorde ik. Hier was het afpikken en zijn de bekende centra's weer open gesteld zodat men wat koelte kan zoeken voor de mensen die geen airco hebben of op straat leven.(112 was het gisteren)

Vandaag wordt het nog warmer.

Maar van het weekend wordt het wat minder . 103 enz hahah Dus voor vele nog warm.Maar voor hier erg normaal deze tijd.

Okay tijd om te joggen want nu is het nog te doen. het is nu op het moment 74 en dus lekker om even bezig te zijn.

Jongens hou het koel en zorg dat jullie goed door het weekend komen.
Ik heb vandaag geluk Kodak, mag even in San Francisco werken en daar is het gelukkig een stuk koeler. Voor de rest ga ik tcoh maar eens van de dag genieten.
Eerst voor Ducthie..gefeliciteit meid...laat je heerlijk verwennen.

Als het enigszins kan dan komen we natuurlijk SFO...een probleempje, wat doen we met de kids????

Kodak, lijkt mij ook leuk om te weten hoe jij eruit ziet.

Het wordt hier wederom een warme dag..volgende week wordt het koeler. Mijn man heeft een vrije dag, hij is nu aan het vissen. Ik ben benieuwd of ze bijten??
bloem misschien heeft SFO een kennel in de achtertuin, tv er in zak cheetos en klaar is clara!

thanks... ik begin me eindelijk een beetje jarig te voelen, kom net terug van whole food heb een stukje salmon gekocht (waarom een L in een woord als je hem niet uit spreekt!) op een heerlijk bedje van spinazi!!!
He Bloem, natuurlijk kun je de kids meenemen. Zoals je weet krijg ik ze allerbei aan het lachen. En wat het kennel betreft Dutchie, ik denk dat vrouw lief en ik in tent nummer 1 in de achtertuin slapen. Dat probeert ze namelijk al bijna 3 jaar met mij voor elkaar te krijgen. En ik doe er ook nog een rondje Cheetos in.

En dan Dutchie mij lekker maken met Salmon, hoor net afgelopen maandag dat ik mijn cholesterol naar beneden moet halen. The Sky is the limit in the US en dat geld voor mij voor de cholesterol.
Mmmm het schijnt dat iedereen momenteel heerlijk op vakantie is, helaas moet nog een week werken voordat ik de toerist uit gaan hangen in Bryce en Zion.

Vanavond komen mijn gasten aan op sfo en dat betekend weer gezelligheid in de keet.
De temperatuur is hier gelukkig een beetje gezakt, het was een erg warm weekend. Vanmorgen gaan we maar weer eens de speeltuin opzoeken..als de onvweer voorbij trekt..

Een druk weekje deze week, en ik ga uitzoeken wat me wel een leuke curcus lijkt..wil toch wel graag weer aan het werk.

Ok, eerst nog een kof koffie..
SFO salmon zou toch goed moeten zijn voro hoog cholesterol? vis olie? Mijn man heeft daar ook last van ...het is erfelijk bij hem..... hij drinkt iets..(dacht bennefiber) dat heeft echt heel geo dgeholpen zou morgen ochten even kijken was de echte naam is het is iets wat je niet in de winkel kan kopen maar moet bestelen via het net.....

Nou ik heb een heerlijk weekend gehad...zaterdag een kano gehuurt...de lach op de koppies van de kids was echt on betaal baar......zo lief...die avond lekker naar concert van Poison gewesst...ouwe manne zijn het toch hahahhaa....

gisteren lekker een dagje kings island (zeg maar six flags) en nu op mijn werk..nog 2 weken werken en dan een weeekje vrij want mams komt er aan...... trouwens Bloem/Kodak..ik heb wat nederlandse tijd schiften viva/margriet etc... ik wil ze wel doro sturen als iemand er intressenin heeft?
Nou Dutch dat sla ik niet af hoor zo'n roddelblaadjes.Heerlijk soms om helemaal niks te doen dan lekker door zo'n blad te bladeren en te genieten van de roddels.

ben met een baansverandering bezig en ik denk dat het in het begin moeilijk zal worden maar voor mij ook veel rustiger.

Deze ouwe heeft niet zo'n zin er meer in om op de vreemdste uren haar bed te verlaten en geen regelmaat te hebben. Dus dat is wel geweldig.En ik ga een HEEL andere kant op. Ik ga werken in een assistent living community.heb vandaag mijn laaste gesprek.En het mooie van alles is dat het nog geen mile van mijn huis is . (wat wil een mens nog meer)

Poison is dat niet die zanger die ook een real tv show had(heeft) die zoekt naar een vrouw ?

Vis is erg goed en gezond voor je.maar ja ik houd niet zo heel erg van vis of het moet salmon zijn (lekker hoor) en of een heerlijke overvette makreel.(die bestel ik weleens in beaverton oregon)

Bloem veel succes met zoeken van een leuke cursus Ik weet zeker dat er wat voor je tussen zit.En het fijne van hier is dat het allemaal zo makkelijk gaat (vind ik dan)

SFO tentjes in de tuin??? Vertel vertel?

Oaky you all. Een heel fijne dag allemaal.
Dutchie, een leuk tijdschriftje zou ik ook wel fijn vinden..Klinkt leuk jullie weekend en fijn dat je mams komt.

Kodak, je hebt gelijk, af en toe veranderen mag wel een keer.

Ik ben ook aan het denken wat ik ga doen, ik wil graag weer werken. Door die ziekte en gedoe zijn mijn sollicitatie plannen eerst in de koelkast komen te staan. Maar ik zie er wel naar uit, hopelijk ligt er ergens voor mij nog een baantje in het verschiet. En een beetje bijverdienen is natuurlijk ook altijd fijn.

SFO, waar ben je??? Heb je nog veel last van je voet.

Hier vandaag een bewolkte dag, je hoort mij voor deze keer niet mopperen..van het weekend gaan we weer kamperen..

Crater lake en die hoge bomen..volgens mji is dat in de buurt van kodak, maar ik kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten..
ik kan ze naar kodak op sturen en dan kan zij ze weer naar bloem door sturen,...dat ze wat ouder zijn maakt toch niets uit het is leuk om effe wat nederlands te lezen... zelf vind ik het altijd heerlijk,..ik kan me minder goed concentreren als ik engels lees zo raar.....

Ja Poison met bret michaels buuv en ik hebben zich ook echt op gedoft als groupies hahahaha tja je weet maar nooit he! hahaha nee hoor gatverdamme..... de gedachte alleen al.... hahaah
Bloem at is het leuke van hier dat je zo nu en dan eens lekker kan veranderen. Alhoewel het natuurlijk wel een gok blijft.Maar ik wil het gewoon wat rustiger aan doen vandaar de keus die ik gemaakt heb.

Dutch heerlijk ja lekker luieren met een roddelblad ik vind het geweldig zo op zijn tijd.

JAAAAAAAdie bret inderdaad dat is em haha ik heb weleens een show gezien van hem. eeen wat oudere rock group .. (vind ik dan) hoe ouwer hoe gekker zeggen ze toch altijd.
Oo Bloem and crater lake is een eindje bij me vandaan. Maar wel HEEL mooi. Ben jaloers.
Nou jongens duim voor me. Ik ga dadelijk naar mijn eindgesprek. Ik hou jullie op de hoogte.
Kodak, mochten het feest aardige vormen aannemen dan kunnen we nog altijd een tentenkamp in de tuin neerzetten. Zie het echter nog niet zover komen, Er is genoeg ruimte in huis en met wat opblaasbare matrassen alla de TV reclame komen we een eind.

Daarnaast ben ik natuurlijk benieuwd hoe je interview is gegaan.

Bloem met mijn pootje gaat het wel zolang ik maar ook genoeg rust. Dit weekend rijden wij richting Utah om samen met mijn gasten Bryce en Zion te bezoeken en alles wat op de weg terug ligt. Heb namelijk een week vrij.

De gasten hebben overigens 5 x 2liter flessen Grolsch Cheersch meegenomen inclusief de tap. Ik hoef dan ook niet te verdorsten als we een weekje op pad gaan.

Wat betreft de concerten moet ik nog effe wachten, Joe Jackson komt in Oakland (Yes wij hebben kaarten) en eind december komt Metallica ook voor eigen publiek spelen.
SFO wat een leuke tap is dat zeg en dat is helemaal mee gekomen vanuit nederland? Ik zou zeggen Proost.!

Mijn interview liep erg leuk en beter als ik zelf verwacht had. en kan binnenkort beginnen met part time werken daar.Heerlijk zeg dat zijn wat uurtjes minder. Ik zal dus meer tijd krijgen voor mezelf . Ik ben er erg blij mee. En natuurlijk totaal wat anders.Ik heb er zin in.
Gefeliciteerd Kodak.

Ben blij voor je dat je betere werktijden krijgt.
Kodak gefeliciteerd ...gaaf...minder uurtjes...wow dat is een droom voor mij........

SFO gave tap is dat zeg...... een mini lowlands in de achter tuin van SFO...hahahah zou leuk zijn...

Kodak of Bloem als een van jullie me via hyves of viva jullie address kunnen door geven kom je op de dutchie mailing list...hahahah dan stuur ik maandag het tijdschriften paket op.. SFO je mag er ook bij hoor.... hahaha leuk kunnen we alles door lezen.......

Bloem ben je even tueel ook geintressert in nederlandse dvd's? ik heb er een van Puk in de petteflat, david de kabouter, sinterklaas...ik kan kopietjes voor je maken......

morgen gaat de kleine man voor het eerst naar school met de school bus......... zucht lijkt nog maar zo kort geleden dat ik een wurmpie in mijn handen had......
trouwens hebben jullie dat topic gelezen dat eri n amerika geslagen wordt op school ...ik zelf heb daar nog nooir over gehoort....sterker nog...het lijkt me dat je juist in amerika gelijkt ge sueed wordt als je een leerling aanraakt....
Hoi Dutch .ik heb geen hyves maar geef mijn address wel hier op een prive bericht aan je.

Nee niet gehoort dat er geslagen wordt op scholen want inderdaad die komen er niet erg makkelijk van af .

Oo wat spannend dutch voor je manneke.maar voor jou ook weer een een periode die afgesloten moet worden,en voor moeders vaak niet echt fijn om je kind los te laten in de grote wereld.
Dutch als het goed is moet je een berichtje binnen hebben op je viva

Fijne dag allemaal
ik wil me kind helemaal nog niet los laten vorige week vroeg ie ook al of ik hem niet meer wilde zoenen in bijzijn van zijn vrienden....... ook vroeg hij of ienu sketchers mocht........... hij is 5.5 jaar....... en nu al een mini puber...... zucht.....
Ik hem hem hoor..... Zal dit weekend ze allemaal bij elkaar zoeken! gaat ie maandag op de post.

MMMM iedereen op hyves behalve kodak...wat moeten we doen om je over tehalen???? hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven