Waar droom jij van?
maandag 20 april 2015 om 09:22
Wat is jou realistisch droom?
Ik wil graag trouwen. Vriend weet dit maar moet mij nog even vragen.
Vorig jaar voor de Eiffeltoren dacht ik dat hij mij ging vragen maar neu hij ging zijn veters strikken.
Ben een echte reiziger. Voor dat ik kinderen had deed ik dan ook overal en nergens vakantie werk. Op mijn 16de een jaar school in Amerika gedaan. Heb mij 4 keer voor de Greencard-verloting ingeschreven maar helaas.
Met ex in Casablanca gewoond.
Mijn droom is dan ook ergens een huisje te kopen om daar te gaan overwinteren. Ergens waar het in de winter warm is.
Ben al begonnen met sparen! Eerste ¤10.000 is er al. Vriend die pest mij er wel eens mee 'O schat je hebt genoeg voor tickets , doos en een scooter.' Maar wacht waar! Later pest ik hem als we lekker in de zon zitten als het in Nederland stervens koud is!
Welke dromen hebben jullie?
Ik wil graag trouwen. Vriend weet dit maar moet mij nog even vragen.
Vorig jaar voor de Eiffeltoren dacht ik dat hij mij ging vragen maar neu hij ging zijn veters strikken.
Ben een echte reiziger. Voor dat ik kinderen had deed ik dan ook overal en nergens vakantie werk. Op mijn 16de een jaar school in Amerika gedaan. Heb mij 4 keer voor de Greencard-verloting ingeschreven maar helaas.
Met ex in Casablanca gewoond.
Mijn droom is dan ook ergens een huisje te kopen om daar te gaan overwinteren. Ergens waar het in de winter warm is.
Ben al begonnen met sparen! Eerste ¤10.000 is er al. Vriend die pest mij er wel eens mee 'O schat je hebt genoeg voor tickets , doos en een scooter.' Maar wacht waar! Later pest ik hem als we lekker in de zon zitten als het in Nederland stervens koud is!
Welke dromen hebben jullie?
maandag 20 april 2015 om 09:32
quote:Lady-Voldemort schreef op 20 april 2015 @ 09:27:
Ik droom van een automatische sokkengenerator. Ik heb laatst twaalf paar sokken gekocht en op de één of andere duistere manier zijn ze allemaal alweer opgevreten door de wasmachine.
Oh die wil ik ook. Hier dragen we meestal twee verschillende sokken.
Ik droom van een huisje in Zweden, en een beroep dat het mogelijk maakt om daar veel te zijn, zodat ik niet altijd naar dezelfde plek moet om te werken, maar ook vanuit daar kan werken. Dat huisje zou op zich goed haalbaar moeten zijn binnen een paar jaar. De rest wordt ingewikkelder.
Ik droom van een automatische sokkengenerator. Ik heb laatst twaalf paar sokken gekocht en op de één of andere duistere manier zijn ze allemaal alweer opgevreten door de wasmachine.
Ik droom van een huisje in Zweden, en een beroep dat het mogelijk maakt om daar veel te zijn, zodat ik niet altijd naar dezelfde plek moet om te werken, maar ook vanuit daar kan werken. Dat huisje zou op zich goed haalbaar moeten zijn binnen een paar jaar. De rest wordt ingewikkelder.
maandag 20 april 2015 om 09:34
quote:Thordis007 schreef op 20 april 2015 @ 09:32:
[...]
Zweden is mooi.
Maar mij te koud!
Zou eerder voor Italië gaan in de buurt van Rome.
[...]
Zweden is mooi.
Maar mij te koud!
Zou eerder voor Italië gaan in de buurt van Rome.
maandag 20 april 2015 om 09:37
Wij dromen van een B&B en mini camping in Oostenrijk.
Heel cliche maar dat maakt ons niet uit.
De wens om te emigreren en daar een B&B te beginnen of op een camping te werken is er altijd al geweest.
Had nooit een specifiek land in gedachten. Schommelde van Frankrijk naar Italie naar Oostenrijk.
Ex wilde niet weg hier ( niet eens uit zijn eigen dorp dus laat staan buitenland).
Vriend wil graag een camping en wil al langer naar Oostenrijk.
Vandaar de combi B&B en mini camping. Mixje van ons beiden.
Heel cliche maar dat maakt ons niet uit.
De wens om te emigreren en daar een B&B te beginnen of op een camping te werken is er altijd al geweest.
Had nooit een specifiek land in gedachten. Schommelde van Frankrijk naar Italie naar Oostenrijk.
Ex wilde niet weg hier ( niet eens uit zijn eigen dorp dus laat staan buitenland).
Vriend wil graag een camping en wil al langer naar Oostenrijk.
Vandaar de combi B&B en mini camping. Mixje van ons beiden.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
maandag 20 april 2015 om 09:53
maandag 20 april 2015 om 09:58
maandag 20 april 2015 om 10:13
quote:Cateautje schreef op 20 april 2015 @ 09:30:
Ik droom van vrolijkheid en luchtigheid. Zit al ruim een jaar in een flinke dip en heb er zat van.
Ik lees je veel maar ik reageer niet overal.
In de topics die jij opent of waarin je reageert vind ik je juist vrolijk en luchtig Dit bedoel ik positief. Dat je je niet vrolijk en luchtig voelt is logisch gezien je flinke dip.
Ik wens je heel veel vrolijkheid en luchtigheid toe.
Ik droom van vrolijkheid en luchtigheid. Zit al ruim een jaar in een flinke dip en heb er zat van.
In de topics die jij opent of waarin je reageert vind ik je juist vrolijk en luchtig Dit bedoel ik positief. Dat je je niet vrolijk en luchtig voelt is logisch gezien je flinke dip.
Ik wens je heel veel vrolijkheid en luchtigheid toe.
maandag 20 april 2015 om 10:13
En ik zou graag later opnieuw op aarde willen komen als een nieuw kind met een nieuwe geest. Maar hoe dat uitgevoerd zou moeten worden? Dat het licht uitgaat net zoals bij een operatie en als het weer aangaat ben je blanco, een baby'tje, een onbeschreven blad die alles voor het eerst ziet? Natuurlijk in de westerse wereld als ik het voor het zeggen heb.
Lijkt me best gaaf.
Lijkt me best gaaf.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
maandag 20 april 2015 om 10:14
quote:Lentelicht schreef op 20 april 2015 @ 10:13:
[...]
Ik wens je heel veel vrolijkheid en luchtigheid toe.Dankjewel!
[...]
Ik wens je heel veel vrolijkheid en luchtigheid toe.Dankjewel!
maandag 20 april 2015 om 10:16
Ik droom ervan dat vriend en ik allebei straks een goede, leuke baan kunnen vinden. Hopelijk met vast contract. Dan kunnen we eindelijk een huisje huren/kopen.
Verder zou ik wel mooie reizen willen maken. Backpacken in Japan lijkt mij geweldig. Australië wil ik graag nogmaals zien. En in Europa wil ik ook alles zien.
Trouwen lijkt mij ook geweldig. Maar dat hoeft nu nog niet echt van mij.
En ik droom ervan om een boek te schrijven die ook uitgegeven wordt. En als ik daar een leuk centje mee kan verdienen is het helemaal mooi.
Wat een simpele dromen heb ik eigenlijk...
Verder zou ik wel mooie reizen willen maken. Backpacken in Japan lijkt mij geweldig. Australië wil ik graag nogmaals zien. En in Europa wil ik ook alles zien.
Trouwen lijkt mij ook geweldig. Maar dat hoeft nu nog niet echt van mij.
En ik droom ervan om een boek te schrijven die ook uitgegeven wordt. En als ik daar een leuk centje mee kan verdienen is het helemaal mooi.
Wat een simpele dromen heb ik eigenlijk...
She needed a hero. So that's what she became.
maandag 20 april 2015 om 10:29
Ik droom van rust in het leven van mijn lieve schat. Dat hij zich niet meer zo opgejaagd voelt, maar oprecht gelukkig en ontspannen is. Ik gun hem alles wat zijn hartje begeerd.
En voor mezelf zou ik graag een croissanterie willen hebben in de buurt van een bejaardentehuis zodat al die oude gebakkies een lekker bakkie koffie bij mij komen doen.
O en ik zou graag een groot gezin willen. Nr. 1 is onderweg, en dat er nog een paar mogen volgen in goede gezondheid.
En voor mezelf zou ik graag een croissanterie willen hebben in de buurt van een bejaardentehuis zodat al die oude gebakkies een lekker bakkie koffie bij mij komen doen.
O en ik zou graag een groot gezin willen. Nr. 1 is onderweg, en dat er nog een paar mogen volgen in goede gezondheid.