De Biechtstoel

17-08-2008 18:19 2512 berichten
Alle reacties Link kopieren
Biecht uw zonden hier op

Ik zal beginnen: ik draag bijna nooit ondergoed onder jurkjes en rokjes en schep daar een heimelijk genoegen in (schaam).

Nu jullie...?

_____

Dag biechters!

Jullie krijgen een biechtaccount!

Een paar regeltjes die gelden, willen we het hanteerbaar houden

- het account is van iedereen, dus je mag geen wachtwoorden of avaters wijzigen. Dit is alleen voorbehouden aan Angels.

- het account mag alleen gebruikt worden op dit biechttopic. Maar dit is wel logisch denk ik. Mocht het toch ergens anders bewust gebruikt worden, dan volgt er een waarschuwing.

-Het account mag hier niet gebruikt worden om afzeikreacties te plaatsen over andere forummers. Gebeurt dat wel dan volgen er maatregelen!

Nou, verder lijkt het me duidelijk, volledig anoniem biechten, dus.... biecht maar op!

Het account:

Nick: Vivabiecht

Wachtwoord: password

Succes!

*kleine aanpassing: besef me nu dat iedere biecht aangepast kan worden door een andere biechter. Het is niet toegestaan elkaars biechts te verfraaien*
quote:Digitalis schreef op 20 augustus 2008 @ 23:57:

[...]

Die wist ik al

Ik biecht op dat ik weleens sex heb gehad om een stofzuiger (daar ging het in ieder geval wel vanuit).
@Digi: Jij hebt het topic geopend en het is aan jou hoe het bedoelt was. Wat vind jij van het verloop zover?
quote:minny schreef op 20 augustus 2008 @ 23:59:

@Digi: Jij hebt het topic geopend en het is aan jou hoe het bedoelt was. Wat vind jij van het verloop zover? Het gediscussier vind ik minder, en ook veel off topic (heb ik vast ook gedaan) is misschien niet zo gewenst. Ik vind de biechts van Vivabiecht wel tof om te lezen, maar in de originele staat (dus zonder biechtaccount) had ik het topic ook niet erg gevonden (het was meer een ludiek topic met kleine schaandaaltjes zoals mijn afwezigheid van ondergoed onder rokjes e.d. dan over dode vaders en vrouwen die een hekel hebben aan hun kinderen, maar dat mag natuurlijk ook).
op zich vind ik ook dat er niets mis is met C&A en schoenenreus, maar als vrienden met elkaar het helemaal mee eens zijn en roepen dat het goedkope troep is dat toch zo weer stuk is en lelijke pokke-zooi is, dan denk ik .. hmm ik hou mij maar stil. Want IK draag dus die lelijke troep. en dat terwijl ze ook regelmatig zeggen: hee leuke schoenen/shirt/broek etc!
Wat denk je, Minny?
Mosterd
Ik biecht op dat van mijn 6e tot mijn 8e ziekte voorwendde om maar niet naar school te hoeven. Dodelijk saai vond ik het daar. Tot in het ziekenhuis onderzocht, maar ze konden niets vinden. Gek hè?!
quote:Digitalis schreef op 21 augustus 2008 @ 00:01:

[...]

Het gediscussier vind ik minder, en ook veel off topic (heb ik vast ook gedaan) is misschien niet zo gewenst. Ik vind de biechts van Vivabiecht wel tof om te lezen, maar in de originele staat (dus zonder biechtaccount) had ik het topic ook niet erg gevonden (het was meer een ludiek topic met kleine schaandaaltjes zoals mijn afwezigheid van ondergoed onder rokjes e.d. dan over dode vaders en vrouwen die een hekel hebben aan hun kinderen, maar dat mag natuurlijk ook).Begrijp wat je bedoelt, de discussie gelukkig grotendeels verplaatst naar het daarvoor bedoelde topic

Tja, het off topic is wel uit de hand gelopen, maar lijkt nu redelijk onder controle volgens mij. Wilde alleen graag weten wat de TO, in dit geval jij, er van vond. Aangezien iedereen een mening lijkt te hebben over waar dit topic voor bedoeld is en hoe het zou moeten verlopen, maar dat weet eigenlijk alleen de TO natuurlijk.

Ik vind het in elk geval een erg leuk topic!
quote:Heyjij schreef op 21 augustus 2008 @ 00:01:

op zich vind ik ook dat er niets mis is met C&A en schoenenreus, maar als vrienden met elkaar het helemaal mee eens zijn en roepen dat het goedkope troep is dat toch zo weer stuk is en lelijke pokke-zooi is, dan denk ik .. hmm ik hou mij maar stil. Want IK draag dus die lelijke troep. en dat terwijl ze ook regelmatig zeggen: hee leuke schoenen/shirt/broek etc!

Heeeee! wat herkenbaar!

Ik zoek ook altijd in de "niet" vriendelijke winkels (volgens zeggen) Maar krijg regelmatig te horen dat ik zo'n leuk truitje aan heb.

Dan moet ik alleen maar grinneken
anoniem_19873 wijzigde dit bericht op 21-08-2008 00:11
Reden: tjonge, dom ding
% gewijzigd
Ik heb weleens geneukt op het toilet van een disco

(smeuig genoeg Justme? )
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
(digi, zolang je maar geen sex hebt met die stofzuiger )
En dat vind ik ook, dat dit een heel leuk topic is!
-
En ik ben inmiddels zwaar misselijk van al dat gesnoep.
Ok, ik biecht op (net als Int) dat ik weleens iemand in elkaar wil meppen. Ik stel het me zo voor: ik ben in een kroeg, een man betast me onzedelijk, ik glimlach even en geef 'm dan een flinke linkse, geef 'm een hoek in de buikstreek en dan trap ik nog eens tegen z'n kop. Geen idee waar die agressie vandaan komt, maar ik fantaseer daar altijd over. Soms trek ik ook een mes, maar da's alleen om te dreigen.
Oh, biecht!

Ik heb wel eens geneukt op *edit* een nogal openbare locatie die me wel erg herkenbaar maakt.
-
quote:HoiPippiLangkous schreef op 21 augustus 2008 @ 00:09:

(digi, zolang je maar geen sex hebt met die stofzuiger )Zuigen voor zuigen heet de actie officieus
quote:HoiPippiLangkous schreef op 21 augustus 2008 @ 00:08:

Ik heb weleens geneukt op het toilet van een disco

(smeuig genoeg Justme? )

Aangezien je wat ouder bent dan ik, wel denk ik ja

Ik heb wel eens geneukt op de badkamer van mijn oma in het bejaardenhuis.
Oh, en ik heb ook een keer geneukt bij het kerkorgel dat was ik helemaal vergeten. (niet met de priester hoor )
Wat een geneuk hier. Ik heb nog nooit geneukt.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 21 augustus 2008 @ 00:12:

Oh, en ik heb ook een keer geneukt bij het kerkorgel dat was ik helemaal vergeten. (niet met de priester hoor )Toch wel ter biechte gegaan daarna?
*houdt d'r kaken stijf op elkaar*
Shining! Dat is pas een biecht!
-
Nee, daarom ben ik blij dat het me nu te binnenschiet. Het was een Hervormde kerk geloof ik, daar doen ze toch niet aan biechten? En al helemaal niet aan kwijtschelding van je zonden.
quote:anemoon schreef op 21 augustus 2008 @ 00:14:

quote:anemoon schreef op 21 augustus 2008 @ 00:14:

Versla ik jullie allemaal even zeg met mijn biecht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven