Napraattopic 27
zondag 29 maart 2015 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 22 april 2015 om 21:01
quote:MissJodiF schreef op 22 april 2015 @ 21:00:
Ah, jammer. Ik kan geen plaatsjes plakken, heb ik nooit aangevraagd. Nou, dan zuip ik alleen mee. Mag dat ook?
Ah, jammer. Ik kan geen plaatsjes plakken, heb ik nooit aangevraagd. Nou, dan zuip ik alleen mee. Mag dat ook?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 22 april 2015 om 21:14
quote:Nouschi schreef op 22 april 2015 @ 21:12:
[img]https://fmgmoscato.files.wordpress.com/ ... le-gif.gif[/img]Wel zo praktisch. Scheelt afwas
[img]https://fmgmoscato.files.wordpress.com/ ... le-gif.gif[/img]Wel zo praktisch. Scheelt afwas
woensdag 22 april 2015 om 21:55
quote:merano schreef op 22 april 2015 @ 21:44:
Ik vind dat mensen die geen Bijenkorf meer hebben verschoond horen te blijven van Bijenkorfreclame.
Pfft. Beetje zout in de wonden strooien.....Grun?
Ik vind dat mensen die geen Bijenkorf meer hebben verschoond horen te blijven van Bijenkorfreclame.
Pfft. Beetje zout in de wonden strooien.....Grun?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 23 april 2015 om 09:04
quote:ThunderassMan schreef op 23 april 2015 @ 07:48:
Wat is er met het forum gebeurt?
Op napraat lijkt het wel een ernstig uit de hand gelopen AA-meeting en elders is een invasie van FOKkerTs begonnen die net zo vaag zijn als fluim en wompie in het spuugpaleis.
Ik word oud.
Niks mis met een gezellig zuipfestijn.
En er is weer eens wat anders te beleven toch? Fokkers plagen.
Wat is er met het forum gebeurt?
Op napraat lijkt het wel een ernstig uit de hand gelopen AA-meeting en elders is een invasie van FOKkerTs begonnen die net zo vaag zijn als fluim en wompie in het spuugpaleis.
Ik word oud.
Niks mis met een gezellig zuipfestijn.
En er is weer eens wat anders te beleven toch? Fokkers plagen.
donderdag 23 april 2015 om 16:10
Grrrrr, ik moet eigenlijk mijn ei kwijt Geen zin om terug te gaan naar het topic (want ben al weg, maar lees nog wel mee ) Maar ik ben mij een potje aan het frustreren. Lang geleden dat een topic mij zo aangreep. Maar goed, ik wil eigenlijk weer zen worden en het lekker laten gaan. TO zit lekker met haarzelf en ik ben gelukkig ik.
Maar waarom ben ik dan zo geïrriteerd
*heeft stoom afgeblazen*
Maar waarom ben ik dan zo geïrriteerd
*heeft stoom afgeblazen*
donderdag 23 april 2015 om 16:59
quote:marana schreef op 23 april 2015 @ 16:38:
Snap niet zo goed waarom jij jezelf zo laat opvreten? Gewoon niet meer lezen daar, en morgen misschien er wat rustiger naar kijken. TO is voorlopig nog wel een paar uur weg zei ze.
Bedoel je door TO of door de reacties daarna op mijn reactie? Nou ja, maakt verder niet uit, want moet van beide loslaten *zen*
Dat van TO kan ik nog plaatsen, maar het is van de forummers daarna.....Ik heb gewoon fucking meer dan 2 uur aan dat topic besteedt, alle pagina's doorgelezen en gewoon gezegd wat de meeste gezegd hebben. Wellicht is het de toon die de muziek maakt Maar dan nog, gewoon frustrerend om ergens beschuldigd van te worden wat niet helemaal klopt in mijn ogen. Maar goed....ik laat mij weer meeslepen.....
Snap niet zo goed waarom jij jezelf zo laat opvreten? Gewoon niet meer lezen daar, en morgen misschien er wat rustiger naar kijken. TO is voorlopig nog wel een paar uur weg zei ze.
Bedoel je door TO of door de reacties daarna op mijn reactie? Nou ja, maakt verder niet uit, want moet van beide loslaten *zen*
Dat van TO kan ik nog plaatsen, maar het is van de forummers daarna.....Ik heb gewoon fucking meer dan 2 uur aan dat topic besteedt, alle pagina's doorgelezen en gewoon gezegd wat de meeste gezegd hebben. Wellicht is het de toon die de muziek maakt Maar dan nog, gewoon frustrerend om ergens beschuldigd van te worden wat niet helemaal klopt in mijn ogen. Maar goed....ik laat mij weer meeslepen.....
donderdag 23 april 2015 om 18:53
quote:Lovestar schreef op 23 april 2015 @ 16:30:
Haha! Sorry
Ik wil eigenlijk mijn ei kwijt, maar eigenlijk ook weer niet (ben bang voor een ban, want misschien hou ik mij dan niet aan de forumregels) want wil mij niet laten kennen Dat mag hier gewoon hoor. Daar is dit topic voor.
Haha! Sorry
Ik wil eigenlijk mijn ei kwijt, maar eigenlijk ook weer niet (ben bang voor een ban, want misschien hou ik mij dan niet aan de forumregels) want wil mij niet laten kennen Dat mag hier gewoon hoor. Daar is dit topic voor.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
donderdag 23 april 2015 om 19:13