Napraattopic 27

29-03-2015 22:17 3046 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:MissJodiF schreef op 22 april 2015 @ 21:00:

Ah, jammer. Ik kan geen plaatsjes plakken, heb ik nooit aangevraagd. Nou, dan zuip ik alleen mee. Mag dat ook?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:MissJodiF schreef op 22 april 2015 @ 21:00:

Ah, jammer. Ik kan geen plaatsjes plakken, heb ik nooit aangevraagd. Nou, dan zuip ik alleen mee. Mag dat ook?Even mailen en aanvragen?
Life is short. Eat dessert first.
quote:Miss.Innuendo schreef op 22 april 2015 @ 20:59:

[afbeelding] Heerlijk mens is het toch!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
O, dan drink ik ook maar gewoon uit de fles.

Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Nouschi schreef op 22 april 2015 @ 21:12:

[img]https://fmgmoscato.files.wordpress.com/ ... le-gif.gif[/img]Wel zo praktisch. Scheelt afwas
Hebben jullie ook een hele enge bijenkorfreclame helemaal bovenin het scherm?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Nee adblocker
Ik vind dat mensen die geen Bijenkorf meer hebben verschoond horen te blijven van Bijenkorfreclame.

Pfft. Beetje zout in de wonden strooien.....
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:merano schreef op 22 april 2015 @ 21:44:

Ik vind dat mensen die geen Bijenkorf meer hebben verschoond horen te blijven van Bijenkorfreclame.

Pfft. Beetje zout in de wonden strooien.....Grun?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat is er met het forum gebeurt?

Op napraat lijkt het wel een ernstig uit de hand gelopen AA-meeting en elders is een invasie van FOKkerTs begonnen die net zo vaag zijn als fluim en wompie in het spuugpaleis.

Ik word oud.
TAM, goedemorgen!
quote:ThunderassMan schreef op 23 april 2015 @ 07:48:

Wat is er met het forum gebeurt?

Op napraat lijkt het wel een ernstig uit de hand gelopen AA-meeting en elders is een invasie van FOKkerTs begonnen die net zo vaag zijn als fluim en wompie in het spuugpaleis.

Ik word oud.

Niks mis met een gezellig zuipfestijn.

En er is weer eens wat anders te beleven toch? Fokkers plagen.
Grrrrr, ik moet eigenlijk mijn ei kwijt Geen zin om terug te gaan naar het topic (want ben al weg, maar lees nog wel mee ) Maar ik ben mij een potje aan het frustreren. Lang geleden dat een topic mij zo aangreep. Maar goed, ik wil eigenlijk weer zen worden en het lekker laten gaan. TO zit lekker met haarzelf en ik ben gelukkig ik.

Maar waarom ben ik dan zo geïrriteerd

*heeft stoom afgeblazen*
Welk topic?
Fijn, zo'n duidelijke post.
Haha! Sorry

Ik wil eigenlijk mijn ei kwijt, maar eigenlijk ook weer niet (ben bang voor een ban, want misschien hou ik mij dan niet aan de forumregels) want wil mij niet laten kennen
Snap niet zo goed waarom jij jezelf zo laat opvreten? Gewoon niet meer lezen daar, en morgen misschien er wat rustiger naar kijken. TO is voorlopig nog wel een paar uur weg zei ze.
quote:Nouschi schreef op 23 april 2015 @ 16:13:

Welk topic?Ik gok dit topic Vriend krijgt veel whatsapp berichten
quote:marana schreef op 23 april 2015 @ 16:38:

Snap niet zo goed waarom jij jezelf zo laat opvreten? Gewoon niet meer lezen daar, en morgen misschien er wat rustiger naar kijken. TO is voorlopig nog wel een paar uur weg zei ze.

Bedoel je door TO of door de reacties daarna op mijn reactie? Nou ja, maakt verder niet uit, want moet van beide loslaten *zen*

Dat van TO kan ik nog plaatsen, maar het is van de forummers daarna.....Ik heb gewoon fucking meer dan 2 uur aan dat topic besteedt, alle pagina's doorgelezen en gewoon gezegd wat de meeste gezegd hebben. Wellicht is het de toon die de muziek maakt Maar dan nog, gewoon frustrerend om ergens beschuldigd van te worden wat niet helemaal klopt in mijn ogen. Maar goed....ik laat mij weer meeslepen.....
quote:Lovestar schreef op 23 april 2015 @ 16:30:

Haha! Sorry

Ik wil eigenlijk mijn ei kwijt, maar eigenlijk ook weer niet (ben bang voor een ban, want misschien hou ik mij dan niet aan de forumregels) want wil mij niet laten kennen Dat mag hier gewoon hoor. Daar is dit topic voor.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:Wollstonecraft2 schreef op 23 april 2015 @ 08:29:

TAM, goedemorgen!

Goedemorgen Wollie.

(Ik moest vroeg de deur uit, vandaar late reactie)
TAM
quote:merano schreef op 23 april 2015 @ 18:53:

[...]

Dat mag hier gewoon hoor. Daar is dit topic voor.Ben al soort van mijn ei kwijt Maar je mag niet andere forummers bashen toch? Ik was het niet van plan, maar had wel de behoefte om mij niet zo politiek correct te gedragen
Bashen niet.

Maar zeggen dat je niet blij bent mag hier toch wel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven