Mode & Beauty alle pijlers

Beste superrode haarverf?

23-04-2015 08:41 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na jaren hennagebruik pakt de henna helaas niet meer op mijn haar. Nu zoek ik een goede, langhoudende superrode haarverf. Wie heeft suggesties?
Deze!

http://www.attitudehollan ... mandarin-haarverf-pakket/

Ik kocht vroeger altijd die potjes voor mijn roze haar echt knalroze en de kleur bleef lang mooi! Ik kocht ze altijd bij het Oortje in Hilversum
Ik heb altijd begrepen dat je haar wat is behandeld met henna niet mag verven, maar er zijn hier ongetwijfeld kapsters die je kunnen vertellen of dit waar is.
Pravana is het beste, lang houdbaar en ze hebben elke kleur die je maar kan bedenken.

Volgens mij alleen niet of moeilijk verkrijgbaar in Nederland. Maar je kan het vast wel bestellen.

http://www.pravana.com/
quote:vivapimpelmees schreef op 23 april 2015 @ 08:52:

Ik heb altijd begrepen dat je haar wat is behandeld met henna niet mag verven, maar er zijn hier ongetwijfeld kapsters die je kunnen vertellen of dit waar is.

Zolang je niet gaat blonderen kan het prima, verf over henna, weet ik uit herhaaldelijke ervaring

Mien, dank voor de link!
Gebruik je wel de juiste soort henna zonder bewerkingen er in? Ik heb nog nooit meegemaakt dat henna na een tijdje niet meer pakt. Ik heb vroeger jaren achter elkaar henna gebruikt en dat bleef pakken. Verder naar de kappersgroothandel gaan die hebben vaak kwalitatief betere verf en scala aan kleuren.
Ik heb een jaar of twee deze gebruikt, bleef verrassend lang zitten. Meestal vervaagt rode verf zo snel, deze bleef gemakkelijk een maand perfect bij mij.

http://www.livecolor.co.u ... olor-xxl/35-real-red.html
Ik gebruik van livecolor xxl de red berry.

Prachtige rode kleur, wel ietsje donkerder.

Voor nog meer rood effect zou ik de real red die nephthys noemt gebruiken.

Potjes van directions van aditude heb ik ook gebruikt maar die waren er zo weer uit.

Dat zijn geweldige potjes voor blauw, groen of roze ofzo.

Maar voor rood zou ik gewoon normale haarverf halen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
SoMiDi, ik gebruikte altijd Spritual Sky en die is volgens mij goed en er zit weinig rotzooi in. Deze:

Bwahahaha, dat plaatje is wel erg groot.
quote:Desperate_Housewive schreef op 23 april 2015 @ 08:48:

Deze!

Ik kocht vroeger altijd die potjes voor mijn roze haar echt knalroze en de kleur bleef lang mooi! Ik kocht ze altijd bij het Oortje in Hilversum dat gebruiken pubers hier ook
quote:Desperate_Housewive schreef op 23 april 2015 @ 08:48:

Deze!

Ik kocht vroeger altijd die potjes voor mijn roze haar echt knalroze en de kleur bleef lang mooi! Ik kocht ze altijd bij het Oortje in Hilversum Maar is dat echte permanente verf DH?
Pff gaat helemaal mis.
Het bericht bewerken gaat mis.
quote:cochise schreef op 23 april 2015 @ 09:08:

SoMiDi, ik gebruikte altijd Spritual Sky en die is volgens mij goed en er zit weinig rotzooi in. Deze:

[afbeelding]AH, die gebruikte ik ook Ja die is idd zonder rommel, misschien ligt het eraan, wat is je eigen haarkleur? dat van mij is donkerblond met rode gloed. Nu heb ik gewoon mijn eigen roodachtige haar terug, wie weet dat dat het verschil is? Balen want Henna is zo'n fijn spul. Kijk even bij de kappersgrootwinkel. Zitten op veel plaatsen desnoods online.
quote:cochise schreef op 23 april 2015 @ 09:11:

[...]

Maar is dat echte permanente verf DH?

Nee.

Ik gebruikte het voor blauw en roze. Het blijft wel een tijdje zitten maar spoelt gewoon uit. Zeg maar aantal wasbeurten weer bijwerken.

Mijn blauw werd groen haha.

Ik liet mijn lok altijd hele nacht inwerken voor de beste kleur.

Na een tijdje was ik het elke week bijwerken wel zat.

Potjes stinken niet en wat over is kan je lang bewaren, dat scheelt wel.
quote:MadameQetesh schreef op 23 april 2015 @ 09:20:

[...]

Nee.

Ik gebruikte het voor blauw en roze. Het blijft wel een tijdje zitten maar spoelt gewoon uit. Zeg maar aantal wasbeurten weer bijwerken.

Potjes stinken niet en wat over is kan je lang bewaren, dat scheelt wel.pakt het ook op donker haar? Of moet je eerst flink blonderen?
Mijn haar is middenbruin/donkerbruin. Vroeger bleef het zeker 2 maanden mooi na de henna en nu vervaagd het al na 2 weken. Zo jammer. Ben wel benieuwd hoe dat nou kan.

Heb je nog tips voor goede merken, SoMiDi?
quote:lilalinda schreef op 23 april 2015 @ 09:21:

[...]

pakt het ook op donker haar? Of moet je eerst flink blonderen?

Beste is ontkleuren. Word ook geadviseerd omdat je zo het beste resultaat krijgt.

Ik smeerde het gewoon in mijn licht bruine haar. Werkte ook, wel iets minder intense kleur.

Echt donker haar weet ik niet.

Er zijn wel plaatjes ( volgens mij ook op adittude) van mensen die hun gewone haarkleur geverfd hebben met het resultaat erbij.
quote:MadameQetesh schreef op 23 april 2015 @ 09:20:

[...]

Nee.

Potjes stinken niet en wat over is kan je lang bewaren, dat scheelt wel.Ik had dus flamingo roze maar die blef wel een maand mooi! Ik had wel ontkleurd vooraf, misschien dat dat nog scheelt.
quote:Desperate_Housewive schreef op 23 april 2015 @ 09:27:

[...]

Ik had dus flamingo roze maar die blef wel een maand mooi! Ik had wel ontkleurd vooraf, misschien dat dat nog scheelt.

Ja dat scheelt denk ik wel dan.

Twee weken max hier de roze.

De blauwe een week, daarna werd hij groen.

Toen ik elke week bijwerken zat was had ik een week blauw en een week groen hahaha.
Ik vind die kleurtjes van Attitude leuk, ze hebben ook leuke kleding. Maar ik kan de verf niet goed gebruiken denk ik, het blijft te kort zitten en de meeste kleuren zijn niet geschikt voor mijn haar. Blonderen is out of the question. heb ik ook 1 ervaring mee.
Mienbillekesjeuken, de Pravana is alleen in de Joe es of ee te verkrijgen?
quote:nephthys schreef op 23 april 2015 @ 08:58:

Ik heb een jaar of twee deze gebruikt, bleef verrassend lang zitten. Meestal vervaagt rode verf zo snel, deze bleef gemakkelijk een maand perfect bij mij.

http://www.livecolor.co.u ... olor-xxl/35-real-red.htmlIk heb daar net 3 verschillende kleuren gekocht, Real Red, iets met donkerpaars en iets met zwartblauw. Ben zeer tevreden, heb wel zin in een paar experimentjes deze lente en zomer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven