Centraal Moderatortopic I|
vrijdag 7 november 2014 om 17:25
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
zondag 19 april 2015 om 14:02
quote:Tickel schreef op 19 april 2015 @ 13:50:
Willen jullie dit topic verwijderen. Het is helemaal niet zo leuk
Beste Tickel,
Wij verwijderen geen topics omdat ze niet zo leuk zijn.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Willen jullie dit topic verwijderen. Het is helemaal niet zo leuk
Beste Tickel,
Wij verwijderen geen topics omdat ze niet zo leuk zijn.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 19 april 2015 om 14:20
zondag 19 april 2015 om 18:03
Vraagje hoor. Zou het niet handiger zijn als men gewoon zelf de topictitel kan veranderen? Dat ben ik gewend van andere forums. Als er dan een wijziging of gebeurtenis is in dat topic, kun je dat aangeven in de topictitel. Voorbeeld, een topic dat over iemands zwangerschap gaat, waar iemand dan in de topictitel: geboren! kan zetten als aanvulling. Of gewoon als aanvulling: update! of: nieuwe ontwikkelingen! Op die manier kun je in 1 oogopslag zien, dat er iets bijzonders/nieuws is in dat topic.
Of, dat de topictitel niet veranderd kan worden maar dat er wel een tekstvakje komt waar je een aanvulling kunt geven. Ik vind dat erg handig en op andere forums wordt daar veel gebruik van gemaakt. Het scheelt aanklikken en dat is handig met de data limieten die er bijna overal zijn. Bij een meltdown, is de OP toch al weg dus wat maakt het uit als iemand dan alleen: * neerzet ofzo als topictitel. Dat gebeurt ook wel op andere forums.
Ik vind eigenlijk ook dat als iemand de OP weghaalt, dat dat eigenlijk een teken is dat de TO zich heeft bedacht en waarschijnlijk het topic liever zou willen sluiten. Waarom dan niet gewoon het topic verwijderen? Daar zou je ook een regel van kunnen maken, OP verwijderen=topic weg.
En ik vind ook, als mensen hun topic verwijderd willen hebben, om wat voor reden dan ook, dat dat moet kunnen. Het scheelt weer in de hoeveelheid topics. Ik dacht dat de grote hoeveelheid topics de boel vertraagt. Ik ruim mijn telefoon, pc's en laptops altijd regelmatig op. Er zijn heel wat topics die niet echt het bewaren waard zijn. Dus weg met die rommel. Ik bedoel dus bijna lege topics, topics die verzanden in gezellige praat over iets anders omdat de TO niet meer terugkomt. En topics die mensen zelf graag verwijderd willen hebben.
Het mag wel altijd vanwege privacy, waarom dan niet bij gene, schaamte, zich bedacht of vergist hebben of gewoon omdat iemand dat wil om wat voor reden dan ook. Eigenlijk zou dat gewoon moeten kunnen, vind ik. En het kan het forum sneller maken.
Of, dat de topictitel niet veranderd kan worden maar dat er wel een tekstvakje komt waar je een aanvulling kunt geven. Ik vind dat erg handig en op andere forums wordt daar veel gebruik van gemaakt. Het scheelt aanklikken en dat is handig met de data limieten die er bijna overal zijn. Bij een meltdown, is de OP toch al weg dus wat maakt het uit als iemand dan alleen: * neerzet ofzo als topictitel. Dat gebeurt ook wel op andere forums.
Ik vind eigenlijk ook dat als iemand de OP weghaalt, dat dat eigenlijk een teken is dat de TO zich heeft bedacht en waarschijnlijk het topic liever zou willen sluiten. Waarom dan niet gewoon het topic verwijderen? Daar zou je ook een regel van kunnen maken, OP verwijderen=topic weg.
En ik vind ook, als mensen hun topic verwijderd willen hebben, om wat voor reden dan ook, dat dat moet kunnen. Het scheelt weer in de hoeveelheid topics. Ik dacht dat de grote hoeveelheid topics de boel vertraagt. Ik ruim mijn telefoon, pc's en laptops altijd regelmatig op. Er zijn heel wat topics die niet echt het bewaren waard zijn. Dus weg met die rommel. Ik bedoel dus bijna lege topics, topics die verzanden in gezellige praat over iets anders omdat de TO niet meer terugkomt. En topics die mensen zelf graag verwijderd willen hebben.
Het mag wel altijd vanwege privacy, waarom dan niet bij gene, schaamte, zich bedacht of vergist hebben of gewoon omdat iemand dat wil om wat voor reden dan ook. Eigenlijk zou dat gewoon moeten kunnen, vind ik. En het kan het forum sneller maken.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
zondag 19 april 2015 om 20:22
zondag 19 april 2015 om 20:54
quote:marana schreef op 19 april 2015 @ 20:50:
gaatjeweinigtotnietsaan blijft maar stukjes privacy van een ander te grabbel gooien, en dan ' oeps, foutje' verwijderen, ik staf me rot, misschien een bannetje?
Ik heb het topic even offline gehaald zodat de moderator er naar kan kijken.
met vriendelijke groet,
Junior
gaatjeweinigtotnietsaan blijft maar stukjes privacy van een ander te grabbel gooien, en dan ' oeps, foutje' verwijderen, ik staf me rot, misschien een bannetje?
met vriendelijke groet,
Junior
maandag 20 april 2015 om 13:55
maandag 20 april 2015 om 13:57
maandag 20 april 2015 om 14:06
quote:JuniorModeratorViva schreef op 19 april 2015 @ 20:54:
[...]
met vriendelijke groet,
JuniorJammer want sommige meiden hadden goede tips voor TO en nu is het alleen maat verder verslechterd, want nu was alles bekend maar niks opgelost.
[...]
met vriendelijke groet,
JuniorJammer want sommige meiden hadden goede tips voor TO en nu is het alleen maat verder verslechterd, want nu was alles bekend maar niks opgelost.
maandag 20 april 2015 om 14:08
maandag 20 april 2015 om 14:30
Het topic 'Help ons afstuderen! Een vragenlijst over voedingsgewoontes!' is verwijderd ivm een onderzoek.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
maandag 20 april 2015 om 19:01
quote:fluim schreef op 20 april 2015 @ 16:53:
ik heb gisteren iets van 50 stafjes uitgedeeld met goede reden voor verwijdering. maar alles staat er nog steeds. kan hier alsnog na gekeken worden ajb.
In welk topic heb je gestaft? Alle stafje zijn namelijk behandeld. Wij horen het graag dan kunnen wij er nogmaals naar kijken.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
ik heb gisteren iets van 50 stafjes uitgedeeld met goede reden voor verwijdering. maar alles staat er nog steeds. kan hier alsnog na gekeken worden ajb.
In welk topic heb je gestaft? Alle stafje zijn namelijk behandeld. Wij horen het graag dan kunnen wij er nogmaals naar kijken.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
maandag 20 april 2015 om 21:00