HELP! Klachten na miskraam.

21-08-2008 01:11 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was ongeveer 6 weken zwanger, afgelopen vrijdag kreeg ik licht bloedverlies. Zaterdag een echo gehad, alles in orde. Zondagavond kreeg ik zware bloedingen en krampen. Dinsdag een nieuwe echo, mijn baarmoeder was schoon.

Echter, ik heb geen stolsels verloren en nog steeds zwaar bloedverlies en krampen. Is dit normaal of heeft de gyn iets gemist en is er toch wat achtergebleven?
Als je je onzeker voelt: bel met het ziekenhuis om je of gerust te laten stellen, of om een nieuwe echo te laten maken.

Sterkte!
Volgens mij wordt er vanuit gegaan dat het bloedverlies ongeveer een week kan duren. Wel zou het steeds minder moeten worden als de miskraam geweest is. Maar als dinsdag je baarmoeder al schoon was klinkt het mij toch niet helemaal goed in de oren.

Bel voor de zekerheid anders even met de gyn (of de assistente), dat je je zorgen maakt over de hoeveelheid bloedverlies.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Bloedverlies en krampen na een miskraam kunnen wel een week of 2 in vrij zware vorm aanhouden hoor ook als je verder niks meer verliest en de baarmoeder schoon is.

Enigste wat je daar tegen kan doen is wat paracetamol nemen ofzo als de pijn heel erg is.

Maar het kan idd nooit kwaad om even een afspraak te maken als je je onzeker voelt
Als je je onzeker voelt even de gyn bellen.

Maar bloedverlies kan zeker 1 a 2 weken aanhouden.

Zolang je geen koorts hebt en de krampen te houden zijn paracetamol nemen.

maar nogmaals, als je het niet vertrouwt de gyn bellen
Ik ga zo maar eens bellen denk ik... Ik kan ook niet werken zo, is erg lastig!
Hallo,

Heb je inmiddels al uitsluitsel wat er is?

Ik heb vorige week woensdag miskraam gehad na 8 weken en tot zaterdag gebloed. Wel stolsels enzo verloren, maar geen herkenbaar vruchtje. Vruchtje was al met 5,5 week gestopt met groeien dus was niet meer herkenbaar volgens verlosk.

Vandaag op eigen verzoek echo gehad en was schoon.

Lees idd wel op internet dat bloeden tot 2 weken ofzo kan aanhouden, maar dan wel in lichte vorm.

Hoop dat de verlosk of zkh een verklaring heeft...
Hey

Over twee maanden ook miskraam gehad. Is begonnen de 13de juni met licht bruinverlies die af en toe stopte maar dan opnieuw begon. Na een week begon ik steeds meer te bloeden maar toch nog niet echt veel. Tot ik de 26 en de 27ste heel erg veel heb gebloed met eerst stuk placenta en daarna enkele brokken en als einde een prop (misschien vruchtje). Bloeden is daarna gestopt. Na een maand opnieuw enkele dagen licht bloedverlies dat is gestopt en dan heel zwaar ongesteld geworden.

Veel sterkte!
Na gisteren afgescheept te zijn, heb ik voor vandaag een afspraak weten te maken. Ik laat nog even weten hoe het is gegaan. Bedankt voor de reacties!
Heb twee pilletjes gekregen (die weleens gebruikt worden om een miskraam op te wekken) en het gaat zowaar beter!
gelukkig maar Duplex!!!
Nou, even een update. Ik ben opnieuw zwanger (erg snel, de miskraam was 4 weken geleden).

Net positief getest met CB digitaal. Helaas wel lichtrose bloedverlies. Zou dit de innesteling kunnen zijn of moet ik me zorgen maken?
Helaas weer weinig zinnigs op te zeggen Duplex.

Heb een forumvriendinnetje hier bij wie het goed ging en die inmiddels bijna 20 weken is en een eentje bij wie het minder goed afliep. Ik zal wel voor je duimen!
Wat ik eigenlijk bedoel te vragen, is het mogelijk om positief te testen als de innesteling nog bezig is?
Jazeker. Rits van wondertje in 2009 had precies zo'n zelfde verhaal. Een beetje bloed rond de testdatum maar daarna niet meer.
Of dat dan innestelingsbloed is geweest tja dat weet ik dan niet zeker natuurlijk maar het is net jouw verhaal.
Sorry voor alle (stomme) vragen, maar door die miskraam ben ik enorm bang dat het weer misgaat.
Stom vind ik je vragen niet. Je kunt ze altijd op ons topic komen stellen. Ik heb zelf helaas 2 miskramen gehad en onzekerheid bij een zwangerschap is al normaal, dat de onzekerheid na een miskraam erger word lijkt me niet meer dan normaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven