Mode & Beauty alle pijlers

Zomertrend; bye bye bra

23-04-2015 16:44 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las zonet het onderstaande artikel op de website van RTL nieuws:

http://www.rtlnieuws.nl/e ... -de-bh-mag-uit-deze-zomer

Weg met de bh dus, wat vinden jullie er van?

Persoonlijk vind ik bh's maar ondingen ik doe ze thuis vrijwel meteen uit. Een braless tripje naar de super kan me eigenlijk ook niet veel schelen, maar naar werk of de uni vind ik niet zo "netjes". Het risico op doorschijnende tepels of het gewiebel tijdens het lopen sla ik toch liever over, denk ik. Nou kan ik me voorstellen dat het voor vrouwen met een behoorlijke boezem ook minder praktisch is.

Anyway, gaan jullie van de zomer zonder bh of zelfs enkel in een jasje en tepelplakkers à la Miley Cyrus?

BH-loos?

Totaal aantal stemmen: 110

Ja, heerlijk! (9%)
Nee, vind het niks (61%)
Nee, praktisch gezien onhandig (30%)
Silence is golden. Duct tape is silver.
Ik ben helaas gezegend met een stel prachtige, volle hangborsten. Ik hou van ze, iedereen mag ze zien, maar niet in het openbaar.

Mijn vriend kon zijn geluk overigens niet op toen hij hoorde dat dat de zomertrend is.
Ik zou het heerlijk vinden...áls ik geen hele zware borsten zou hebben. Maar helaas heb ik die wél en dus is het gewoonweg geen optie. Ik vind een bh namelijk best lastig en irritant, maar zónder is het nog erger. Dus tja, praktisch niet haalbaar voor mij.
Met mijn cup e doe ik dat liever niet.... Ik zag vandaag iemand zonder beha, die dingen hingen bijna op haar knieen..
quote:z-u-s schreef op 23 april 2015 @ 17:21:

Als tepels gewoon weer gezien zouden mogen worden door een shirtje ("smuggling peanuts") als t wat frisser is... lijkt me heerlijk! BHs zijn ondingen. Ben helaas ook een beetje bang voor de reacties op werk e.d. als ik ze niet meer zou dragen.

Home is where the bra comes off, wat mij betreft. Hier ook cup E, maar ze doorstaan de potloodtest met vlag en wimpel. Alleen bij traplopen moet ik ze 'vasthouden', dat wiebelt echt een beetje teveel

Cup E en de potloodtest doorstaan Wat is jouw geheim?

En ik moest een beetje grinniken van je post.....Was aan het visualiseren
Ik draag veel te graag een bh (ben van een raar soort zo te lezen)

Dus deze trend laat ik lekker overwaaien 😊
Ik ben denk ik een van de weinigen die wel met regelmaat zonder BH de deur uitgaat .

Ik kom net uit m'n werk en draag er toevallig ook geen, zonder reden eigenlijk, gewoon vergeten in de ochtend.

Ik heb een vrij grote cup (34/6 E/F) maar ben gezegend met pronte, stevige en ronde borsten.

Onder veel jurkjes staat het gewoon mooier zonder en ik vind ook niet perse dat een BH de vorm van m'n borsten verbetert. Als ik loop bewegen ze wel een beetje, maar niet hinderlijk.

Maar ik zou er nooit mee te koop lopen en bewust showen dat ik geen BH draag. Ik doe het dus alleen als het beter voelt en staat!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Ik vind het niet lekker om zonder BH te lopen. Ik hou hem vaak zelfs 's nacht aan. Je ziet het wel gelijk als vrouwen geen BH aan hebben. Ik vind het niet mooi.
quote:Lovestar schreef op 23 april 2015 @ 18:50:

[...]

Cup E en de potloodtest doorstaan Wat is jouw geheim?

En ik moest een beetje grinniken van je post.....Was aan het visualiseren

Ooit een Engels vriendje gehad die zijn eigen pindasmokkel grapje hilarisch vond. Is blijven hangen

Verder: 30-, nog geen kinderen? Zoiets? Ze zijn gewoon heel stevig. Ik ben echt heel heel heel blij met ze. Op dit moment nog in elk geval. Als ik naar mijn moeder kijk, krijgt de zwaartekracht er binnen nu en 20 jaar echt nog wel grip op... zij kan niet meer zonder BH.
Geen denken aan. Dan maar luie tieten.
Ik vind hier dingen van.
Cup H hier dus bh blijft mooi aan. Heb bh altijd aan als ik aangekleed ben. Vind het zonder echt niet prettig zitten en voel me dan ook niet fijn.
No thanks. mijn bh blijft aan.
Als ik een dag thuis zit (en dat is niet vaak) wil ik nog wel eens geen beha aan doen. Zodra ik een voet buiten de deur zet, gaat hij aan. Voel me niet prettig zonder, vooral niet op de fiets of met lopen.
Ze zijn stapelgek kleding staat toch zoveel mooier met een goede beha bij vele is de ene borst ook groter dan de andere mooi gezicht wordt dat dan.😀

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven