Centraal Moderatortopic I|

07-11-2014 17:25 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
de beef is on
hoi, zouden jullie mijn berichtje bij pijler kunnen neerzetten? Dat geeft misschien de mogelijkheid op meer reacties.

Alvast bedankt.

Groetjes
quote:Lies95 schreef op 20 april 2015 @ 23:08:

hoi, zouden jullie mijn berichtje bij pijler kunnen neerzetten? Dat geeft misschien de mogelijkheid op meer reacties.

Alvast bedankt.

Groetjes

Welk bericht bedoel je? Ik zie jouw berichten staan in je topic bij het Prikbord waar het hoort. Ik zal hem wel verplaatsen naar Prikbord Contact.

Op het forum zijn dit soort oproepjes niet toegestaan .

Succes.

mvg,

Junior.
Ik heb je topic verplaatst, even hier nog neerzetten zodat er hopelijk veel reacties komen .

Vriendinnen gezocht omgeving Tilburg

mvg,

Junior.
Beste mod,

Kun je even kijken naar BrigitteGabrielFan op actueel (asielzoekerstopic)?

Ik heb de indruk dat die een beetje uit de bocht aan het vliegen is. En niet alleen in haar reactie op mij.

Thanks.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:merano schreef op 21 april 2015 @ 12:17:

Beste mod,

Kun je even kijken naar BrigitteGabrielFan op actueel (asielzoekerstopic)?

Ik heb de indruk dat die een beetje uit de bocht aan het vliegen is. En niet alleen in haar reactie op mij.

Thanks.

Bedankt voor de melding. We hebben waar nodig ingegrepen

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Het topic 'Opzoek eerste sekspartner' is verwijderd ivm hengelen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Het topic 'Help, mijn kat is ineens zo duur! (gebroken poot)' is verplaatst naar de pijler 'Thuis'.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Hoi Mods, ik zou graag een van mijn topics willen laten verwijderen. Hoe gaat dat precies in z'n werk?
quote:Morrowind schreef op 21 april 2015 @ 15:43:

Hoi Mods, ik zou graag een van mijn topics willen laten verwijderen. Hoe gaat dat precies in z'n werk?

Beste Morrowind,

Wij verwijderen in principe geen topics.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Ok, duidelijk. Mag ik dan wel de OP weghalen? Er staan een hoop privé-dingen in en het is hartstikke makkelijk te vinden op Google.
quote:Morrowind schreef op 21 april 2015 @ 16:09:

Ok, duidelijk. Mag ik dan wel de OP weghalen? Er staan een hoop privé-dingen in en het is hartstikke makkelijk te vinden op Google.

Als je je beroept op privacy zijn ze wel verplicht je topic weg te halen.

Dus dat in principe niet, is gewoon ja als je dit wil op basis van privacy.
Ha Mod,

Ik ben eens met Gladoortje wat betreft het zelf kunnen veranderen van je topictitel Het is wel zo makkelijk, zeker als je in mijn geval een taalfout gemaakt heb Zou je daarvoor mijn topictitel willen veranderen ipv hoevaak naar hoe vaak? Alsvast bedankt!

Verder lijkt het mij handig als TO het kunnen veranderen, als het blijkt dat titel bv niet overeenkomt met haar openingspost en/of reden van openen.
quote:Lovestar schreef op 21 april 2015 @ 16:38:

Ha Mod,

Ik ben eens met Gladoortje wat betreft het zelf kunnen veranderen van je topictitel Het is wel zo makkelijk, zeker als je in mijn geval een taalfout gemaakt heb Zou je daarvoor mijn topictitel willen veranderen ipv hoevaak naar hoe vaak? Alsvast bedankt!

Verder lijkt het mij handig als TO het kunnen veranderen, als het blijkt dat titel bv niet overeenkomt met haar openingspost en/of reden van openen.

Het idee wat betreft TO zelf aanpassen is van de week doorgegeven.

Jouw topic is aangepast.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

quote:consuelabananahammok schreef op 21 april 2015 @ 16:23:

[...]

Als je je beroept op privacy zijn ze wel verplicht je topic weg te halen.

Dus dat in principe niet, is gewoon ja als je dit wil op basis van privacy.En dat is dus precies wat ik wil. Er staan een hoop privacygevoelige dingen in, en ik ben ondertussen steeds herkenbaarder aan het worden. Dus Mods, is het asjeblieft toch mogelijk om één van mijn topics weg te halen?
Het topic 'Dilemma, wat moet ik doen?' is verwijderd. Het topic was een soort 2e napraattopic geworden. In het napraattopic kunnen jullie verder kletsen/discussiëren.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Kan het topic "hoge school: als we jou betaling" aub verwijderd worden? Rede: lid heeft voor- en achternaam van iemand weergeven welke de privacy aantast.
quote:Getfree schreef op 21 april 2015 @ 19:40:

Kan het topic "hoge school: als we jou betaling" aub verwijderd worden? Rede: lid heeft voor- en achternaam van iemand weergeven welke de privacy aantast.

Beste Getfree,

het topic is opgeschoond. De gegevens zijn verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Mods, willen jullie aub mijn vraag beantwoorden?
Kunnen jullie eens naar Jolina kijken? Die zit alleen maar te rellen en te stoken.
quote:vivapimpelmees schreef op 21 april 2015 @ 23:23:

Kunnen jullie eens naar Jolina kijken? Die zit alleen maar te rellen en te stoken.Dit. Wou het net komen melden.
Life is short. Eat dessert first.
quote:vivapimpelmees schreef op 21 april 2015 @ 23:23:

Kunnen jullie eens naar Jolina kijken? Die zit alleen maar te rellen en te stoken.

Beste Vivapimpelmees en Doornroosje,

De moderator zal morgenochtend direct even kijken, het was al opgevallen. Bedankt voor alle meldingen!

mvg,

Junior.
hallo Mods

Wanneer krijg consuelabananaharmonica plakrechten? ze is te lui om het zelf te vragen. Vandaar dat ik haar help. Graag gedaan
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 april 2015 @ 23:58:

hallo Mods

Wanneer krijg consuelabananaharmonica plakrechten? ze is te lui om het zelf te vragen. Vandaar dat ik haar help. Graag gedaan

Beste Sabbaticalmeds,

Waar een wil is, is een weg. Ik ben ervan overtuigd dat het haar best zal lukken zelf een emailtje te sturen naar forum@viva.nl .

Evengoed bedankt voor je betrokkenheid.

Nog een fijne avond .

mvg,

Junior.
Het topic 'Het word slecht weer met koningsdag!' is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven