Hoe dit laten werken zonder gedoe?

23-04-2015 12:27 995 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat maar dames...
En ja...wat zou ik vreselijk dankbaar zijn geweest voor een man die tegen mij had gezegt< ik wil de vaderrol wel vervullen.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:elle5460 schreef op 24 april 2015 @ 14:18:

Egoisme keert zich altijd, let wel, altijd!... om als een boemerang.

.

Je krijgt nooit, wat je denkt dat je krijgt.Yep. Gewoon een kwestie van geduld hebben. TO meldt zich wel weer een keer
.
quote:courtisane schreef op 24 april 2015 @ 14:15:

@Markovic: Waar baseer jij dat toch allemaal op, dat ze uit gemakzucht bij haar vriend bleef en dat Mr. Canada geen trek in haar had? Het lijkt wel of je zelf een frustratie hebt die je hier op TO afreageert Ik zou zeggen, lees alle reacties van TO eens door. Het is zo klaar als een klontje. Ze wou dat ze het lef had gehad met haar minnaar door te gaan, ze is uit elkaar geweest met haar vriend, maar die wou haar terug en daar is ze maar in meegegaan. Ze ergert zich kapot aan haar vriend, niks deugt aan hem, al jaren niet, maar ja, haar minnaar zat in Canada en wou blijkbaar niks serieus met haar.
quote:courtisane schreef op 24 april 2015 @ 14:15:

@Markovic: Waar baseer jij dat toch allemaal op, dat ze uit gemakzucht bij haar vriend bleef en dat Mr. Canada geen trek in haar had? Het lijkt wel of je zelf een frustratie hebt die je hier op TO afreageert

Mr Canada is met een andere mevrouw getrouwd en heeft met die andere vrouw een liefdesbaby gemaakt. Dus in wie had hij trek?

TO schrijft zelf letterlijk dat ze voor mr canada was gegaan als ze het lef had gehad. Dus logischerwijs is het gemakzucht dat ze toch voor haar vriend-die-niet-mag-mekkeren koos. Maar terwijl ze koos voor vriend hier, bleef haar hart en haar opwinding bij mr canada. En ze deed niets om haar relatie te beschermen tegen haar weerloze gevoel voor mr canada. Alle deuren bleven op voor mr canada. En dat had deze vriend hier echt niet kunnen voorzien toen hij voor haar koos. Deze vriend hier dacht dat ze samen gingen vechten voor hun relatie.
quote:VitaNova_13 schreef op 24 april 2015 @ 13:36:

Dankje, wat een liefde... Ik zeg toch niet dat er geneukt gaat worden? Onder niet-platonisch versta ik ook zoenen, bijvoorbeeld. Niet meteen conclusies trekken.Net nu ik dacht dat je eindelijk verstandig aan het worden was, zeg je weer zoiets. Hij heeft een zwangere vrouw thuis, maar dat schijnt voor jullie allebei niks uit te maken dus. Ga lekker verder met een puinhoop maken van iedereens leven. Niet te geloven.
quote:courtisane schreef op 24 april 2015 @ 14:20:

Kerol, ik heb het zo gelezen dat ze met de biologische vader skypet en foto's uitwisselt met het oog op en in het belang van hun dochtertje.

Geloof je het zelf?
quote:elle5460 schreef op 24 april 2015 @ 14:20:

En ja...wat zou ik vreselijk dankbaar zijn geweest voor een man die tegen mij had gezegt< ik wil de vaderrol wel vervullen.Jij wel dat geloof ik best en ik denk dat je die man dan ook wel met respect zou behandelen.
quote:markovic schreef op 24 april 2015 @ 14:22:

[...]

Ik zou zeggen, lees alle reacties van TO eens door. Het is zo klaar als een klontje. Ze wou dat ze het lef had gehad met haar minnaar door te gaan, ze is uit elkaar geweest met haar vriend, maar die wou haar terug en daar is ze maar in meegegaan. Ze ergert zich kapot aan haar vriend, niks deugt aan hem, al jaren niet, maar ja, haar minnaar zat in Canada en wou blijkbaar niks serieus met haar.Dit lees ik ook tussen alle regels door.
quote:VitaNova_13 schreef op 24 april 2015 @ 13:23:

Ik ga me niet aan zijn voeten werpen hoor, en ik zal het contact zoveel mogelijk om dochtertje laten draaien. Maar ik garandeer niet dat ik zuiver platonisch met hem kan omgaan. Tenminste... Ik zal niet degene zijn die iets probeert, maar als hij dat wel doet, weet ik niet of ik hem kan/wil stoppen.

Okay daaaaaaaag. Erg jammer dit. Je wil dus gewoon weer het bed verdelen met mr Canada.

Je vriend weet dit zeker, ik snap niet dat hij niet zijn spulletjes pakt & vertrekt.

Ik vind het zielig voor je dochter, deze hele situatie.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
quote:markovic schreef op 24 april 2015 @ 14:25:

[...]

Jij wel dat geloof ik best en ik denk dat je die man dan ook wel met respect zou behandelen.

Want dat was alles voor mijn kindje geweest, wilde ik haar goed laten opgroeien....

Ze zou zich niks verder meer wensen.

.

Ik ook niet trouwens.
quote:courtisane schreef op 24 april 2015 @ 14:20:

Kerol, ik heb het zo gelezen dat ze met de biologische vader skypet en foto's uitwisselt met het oog op en in het belang van hun dochtertje.Nou, dat is een heel welwillende manier van lezen geweest dan. Voor mij als lezer druipt het er vanaf de eerste pagina vanaf dat haar "hots" voor mr canada groter zijn dan haar "hots" voor de man die met haar en haar kindje samenleeft. En die indruk is bepaald niet moinder geworden in de loop van het topic. En dat verklaart waarom ik als man die zich in haar vriend kan inleven onsterfelijk boos wordt van zoveel hypocrisie in de pogingen om de ellende in zijn schoenen te schuiven omdat hij kinderachtig zou zijn. Ammehoela. Hij is een beter mens dan mevrouw de TO en mr Canada. Hij bedriegt niemand en neemt wel tegen de klippen op een verantwoordelijkheid op zijn schouders. En ach ja, dat het ongezellig is zal dan wel allemaal de schuld zijn van zijn kinderachtigheid, logisch, natuurlijk!
Nou ja, wat liara schrijft. Dat werpt wel een ander licht op hoe zuiver TO in haar relatie zat/zit met vriend en hoe ze (nog) over Mr. Canada denkt. Dus jullie laatste posts begrijp ik ook wel markovic en kerol.

Ik ga me niet aan zijn voeten werpen hoor, en ik zal het contact zoveel mogelijk om dochtertje laten draaien. Maar ik garandeer niet dat ik zuiver platonisch met hem kan omgaan. Tenminste... Ik zal niet degene zijn die iets probeert, maar als hij dat wel doet, weet ik niet of ik hem kan/wil stoppen.

Ik dacht echt dat ik t, door je verdere reacties, mis had en te hard oordeelde maar nu ik dit lees....tjongejonge

TO jij maakt willens en wetens een puinhoop van je leven en je roept wel zo hard dat jouw dochter op nr. 1 staat maar jij blijft vooral keuzes maken waar jij beter van wordt.

Loop lekker je gevoel achterna, zo krijgt je soon-to-be-ex-vriend tenminste de kans om een lieve vrouw tegen te komen die hem wel op waarde schat.

Ik vind het echt ongelooflijk hoe sommigen hier de acties van TO goedpraten en alle schuld bij haar vriend neerleggen.

Het contrast over hoe er gepraat wordt over vreemdgaande mannen en over TO nu (wat nog veel verder gaat dan wat de meeste vreemdgaande mannen doen) is schrijnend.
quote:systeemkast schreef op 24 april 2015 @ 14:27:

[...]

Okay daaaaaaaag. Erg jammer dit. Je wil dus gewoon weer het bed verdelen met mr Canada.

Je vriend weet dit zeker, ik snap niet dat hij niet zijn spulletjes pakt & vertrekt.

Ik vind het zielig voor je dochter, deze hele situatie.

Dat mr. Canada een een zwangere vrouw in Canada heeft boeit haar niks. TO zou met veel plezier gezin nummer twee om zeep helpen.

Waarschijnlijk neukt hij lekker.

Ik ga me niet aan zijn voeten werpen hoor, en ik zal het contact zoveel mogelijk om dochtertje laten draaien. Maar ik garandeer niet dat ik zuiver platonisch met hem kan omgaan. Tenminste... Ik zal niet degene zijn die iets probeert, maar als hij dat wel doet, weet ik niet of ik hem kan/wil stoppen. Ja, dat is echt je dochter op 1 zetten
Dat kind moet nog 2 jaar worden. Hoezo een band via skype en foto's. Ze zal nog een grotere band hebben met Dora the Explorer dan met Mr. Canada.
quote:markovic schreef op 24 april 2015 @ 14:30:

Ik vind het echt ongelooflijk hoe sommigen hier de acties van TO goedpraten en alle schuld bij haar vriend neerleggen.

Het contrast over hoe er gepraat wordt over vreemdgaande mannen en over TO nu (wat nog veel verder gaat dan wat de meeste vreemdgaande mannen doen) is schrijnend.Ik heb misschien niet álles gelezen maar wel veel en helemaal niemand dat zien zeggen? Integendeel.
.
Inmiddels, met alle nieuwe info en reacties van TO, geloof ik geen woord meer van de goede intenties van TO. Ik vind het schrijnend hoe TO met haar vriend, dochtertje en Canada omgaat. Willens en wetens en met volle verstand.
quote:kerol schreef op 24 april 2015 @ 14:28:

[...]

Nou, dat is een heel welwillende manier van lezen geweest dan. Voor mij als lezer druipt het er vanaf de eerste pagina vanaf dat haar "hots" voor mr canada groter zijn dan haar "hots" voor de man die met haar en haar kindje samenleeft. En die indruk is bepaald niet moinder geworden in de loop van het topic. En dat verklaart waarom ik als man die zich in haar vriend kan inleven onsterfelijk boos wordt van zoveel hypocrisie in de pogingen om de ellende in zijn schoenen te schuiven omdat hij kinderachtig zou zijn. Ammehoela. Hij is een beter mens dan mevrouw de TO en mr Canada. Hij bedriegt niemand en neemt wel tegen de klippen op een verantwoordelijkheid op zijn schouders. En ach ja, dat het ongezellig is zal dan wel allemaal de schuld zijn van zijn kinderachtigheid, logisch, natuurlijk!Ja kerol, een echte vent moet zich alles laten aanleunen, mag geen gevoel tonen, vooral niet negatief en feitelijk gewoon een deurmat zijn. Dat is wel zo makkelijk voor vrouwen als TO. Het jammere alleen is dat zo'n kerel wel handig is, maar weinig opwindend, maar dan ga je dus gewoon verder met een stoere kerel uit een ver land, die al rondneukend overal kinderen verwekt, maar dat wel angstvallig geheim houdt.
Arm dochtertje.

Je zal zo'n moeder hebben.
quote:impala schreef op 24 april 2015 @ 14:34:

[...]

Ik heb misschien niet álles gelezen maar wel veel en helemaal niemand dat zien zeggen? Integendeel.Nou ik heb o.a. ene swift vooral veren in de reet van TO zien steken en zien uithalen naar haar vriend.
quote:SaveTheDay schreef op 24 april 2015 @ 14:33:

[...]

Ja, dat is echt je dochter op 1 zetten Ik weet niet: als ze er nou een broertje of zusje bijneuqen, dan is het wel gezelliger voor dochter. Dat is toch ook wel in het belang van kind gedacht. Toch? Niet?
quote:markovic schreef op 24 april 2015 @ 14:30:

Het contrast over hoe er gepraat wordt over vreemdgaande mannen en over TO nu (wat nog veel verder gaat dan wat de meeste vreemdgaande mannen doen) is schrijnend.

Ik vind dat je gelijk hebt.

Om je kapot te schamen deze vrouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven