Napraattopic 27
zondag 29 maart 2015 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 24 april 2015 om 20:14
quote:duvivavel schreef op 24 april 2015 @ 20:11:
[...]
[img]http://i.imgur.com/ZWlIVmX.gif[ü/img]?
[...]
[img]http://i.imgur.com/ZWlIVmX.gif[ü/img]?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
vrijdag 24 april 2015 om 20:20
@duvivavel: Was je even vergeten dat je op deze nick zat?
Waarom log je met een andere nick in om te zeggen dat je de reacties op het forum soms te heftig en niet onderbouwd vindt?
Waarom log je met een andere nick in om te zeggen dat je de reacties op het forum soms te heftig en niet onderbouwd vindt?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 24 april 2015 om 20:21
vrijdag 24 april 2015 om 20:27
quote:duvivavel schreef op 24 april 2015 @ 20:21:
Enn?
13 berichten in het totaal waarvan de laatste drie vandaag in dit topic en de posts daarvoor dateren uit 2012 en eerder en zijn alleen op seks geplaatst? En vervolgens tracht je een plaatje te plakken maar dat lukt niet? Nee, natuurlijk niet met dertien posts.
Leek me een nick voor de sekspijler en zaken die je wel wilt delen behalve met een vaste (misschien meer bekende) nick?
Je ben niet de eerste hoor!
Enn?
13 berichten in het totaal waarvan de laatste drie vandaag in dit topic en de posts daarvoor dateren uit 2012 en eerder en zijn alleen op seks geplaatst? En vervolgens tracht je een plaatje te plakken maar dat lukt niet? Nee, natuurlijk niet met dertien posts.
Leek me een nick voor de sekspijler en zaken die je wel wilt delen behalve met een vaste (misschien meer bekende) nick?
Je ben niet de eerste hoor!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 24 april 2015 om 20:29
zaterdag 25 april 2015 om 01:46
Hebben mijn gebande vriendjes van Fok zich als een defragmentatiebom verspreid over Viva of zijn ze echt weg?
Ik moet hier nog even wennen aan de zoekfunctie.
Toch moest ik even lachen dat men hier ook spreekt over verloedering, ook op Fok een bekend fenomeen, men is het zaniken zat, wil weinig zinnigs toevoegen en gaan naar de lokale slowchats toe om slap te ouwehoeren.
Is dit ook een soort van slowchat of meer serieus bedoeld?
Ik moet hier nog even wennen aan de zoekfunctie.
Toch moest ik even lachen dat men hier ook spreekt over verloedering, ook op Fok een bekend fenomeen, men is het zaniken zat, wil weinig zinnigs toevoegen en gaan naar de lokale slowchats toe om slap te ouwehoeren.
Is dit ook een soort van slowchat of meer serieus bedoeld?
Slechts op bezoek