Napraattopic 27

29-03-2015 22:17 3046 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Inderdaad.

Is precies hetzelfde.

Wij tegen hunnie. En wij zijn de beste.

Kinderachtig.
quote:feow schreef op 25 april 2015 @ 10:44:

Ze doen mij nog het meeste denken aan een kudde vivaforummers die losgaan op een ander forum.

Kennelijk werkt dat zo, dat als je eenmaal besloten hebt dat wij op het leukste en beste forum zitten en dat andere forum stom een voor sukkels is, dat je dan mag klieren en zieken.Ow ja lekker naar Libelle met z'n allen
quote:Feeksje1977 schreef op 25 april 2015 @ 10:52:

[...]

Ow ja lekker naar Libelle met z'n allen Is gebeurd hoor
quote:Feeksje1977 schreef op 25 april 2015 @ 10:52:

[...]

Ow ja lekker naar Libelle met z'n allen Alweer.....
Goh en dat rellen op/in de zeik nemen van Babybrabbel hoorde je dan weer niemand over. Ik vind die twee maten toch af en toe zo grappig.
quote:Bieb2.0 schreef op 25 april 2015 @ 10:57:

[...]

Is gebeurd hoor Precies.
quote:Star schreef op 25 april 2015 @ 11:02:

Goh en dat rellen op/in de zeik nemen van Babybrabbel hoorde je dan weer niemand over. Ik vind die twee maten toch af en toe zo grappig.Ook al?
quote:Star schreef op 25 april 2015 @ 10:17:

[...]

Mijn sterretje gaat al jaren mee
quote:Feeksje1977 schreef op 25 april 2015 @ 11:10:

[...]

Ook al?Hoe bedoel u?

Goh en dat rellen op/in de zeik nemen van Babybrabbel hoorde je dan weer niemand over. Ik vind die twee maten toch af en toe zo grappig.

Precies!

En dan ook even vergeten dat een aantal vivadames 'hun' forum ook aan het verdedigen waren tegen de fokkers... Net zo dom imo.

Goh en dat rellen op/in de zeik nemen van Babybrabbel hoorde je dan weer niemand over. Ik vind die twee maten toch af en toe zo grappig.Sneu kuddegedrag vind ik dat, of het nou VF'ers zijn op BB of FOKkers op VF. Ik bemoei me er niet mee.
quote:Amaqanda schreef op 25 april 2015 @ 11:17:

[...]

Precies!

En dan ook even vergeten dat een aantal vivadames 'hun' forum ook aan het verdedigen waren tegen de fokkers... Net zo dom imo.Ik vind het niet per se dom hoor. Ik heb onwijs gelachen toen de Bas Taart en zijn Retecool gasten hier kwamen forummen en Viva vervolgens daar ging forummen.
quote:Star schreef op 25 april 2015 @ 11:19:

[...]

Ik vind het niet per se dom hoor. Ik heb onwijs gelachen toen de Bas Taart en zijn Retecool gasten hier kwamen forummen en Viva vervolgens daar ging forummen.Ik bedoelde hier. In dat topic 'nieuw hier'.
quote:Star schreef op 25 april 2015 @ 11:19:

[...]

Ik vind het niet per se dom hoor. Ik heb onwijs gelachen toen de Bas Taart en zijn Retecool gasten hier kwamen forummen en Viva vervolgens daar ging forummen.Als het lachen is, is het leuk.
quote:Amaqanda schreef op 25 april 2015 @ 11:17:

[...]

Precies!

En dan ook even vergeten dat een aantal vivadames 'hun' forum ook aan het verdedigen waren tegen de fokkers... Net zo dom imo.Het doet me denken aan vroegâh, toen er een eeuwige strijd bestond tussen de katholieke en de openbare school. Ook zoiets debiels. Maar wij waren acht of negen, en dit zijn volwassen mensen. Hoe diep kun je zinken zeg.
quote:Amaqanda schreef op 25 april 2015 @ 11:20:

[...]

Als het lachen is, is het leuk.

Vind ik ook.

Heb nu niet helemaal meegekregen wat er gebeurd is.
quote:Lady-Voldemort schreef op 25 april 2015 @ 11:20:

[...]

Het doet me denken aan vroegâh, toen er een eeuwige strijd bestond tussen de katholieke en de openbare school. Ook zoiets debiels. Maar wij waren acht of negen, en dit zijn volwassen mensen. Hoe diep kun je zinken zeg.Hoe is t nu met zoon? Of moet ik dan je topic even bijleren?
quote:Amaqanda schreef op 25 april 2015 @ 11:22:

[...]

Hoe is t nu met zoon? Of moet ik dan je topic even bijleren?Hij zit nu te wii'en met zus
Bij LEZEN!
quote:Lady-Voldemort schreef op 25 april 2015 @ 11:20:

[...]

Het doet me denken aan vroegâh, toen er een eeuwige strijd bestond tussen de katholieke en de openbare school. Ook zoiets debiels. Maar wij waren acht of negen, en dit zijn volwassen mensen. Hoe diep kun je zinken zeg.Ik heb het over een beetje in de maling nemen. Dat doe ik als volwassen mens ook.
quote:Lady-Voldemort schreef op 25 april 2015 @ 11:23:

[...]

Hij zit nu te wii'en met zus Fantastisch! Wat fijn dat het zo goed gaat!
quote:Star schreef op 25 april 2015 @ 11:23:

[...]

Ik heb het over een beetje in de maling nemen. Dat doe ik als volwassen mens ook.Dat is wat anders, dat is gewoon gezellig. Maar scheld-, ziek- en afzeikpartijen vind ik echt te zielig voor woorden.

[...]

Hij zit nu te wii'en met zus Potjandorie wat een knapperd.

[...]

Hij zit nu te wii'en met zus
Life is short. Eat dessert first.
quote:Lady-Voldemort schreef op 25 april 2015 @ 11:26:

[...]

Dat is wat anders, dat is gewoon gezellig. Maar scheld-, ziek- en afzeikpartijen vind ik echt te zielig voor woorden.

Inderdaad sneu.

Ik verzin dan altijd waar die frustratie vandaan komt, ze moesten eens weten welke diagnoses en sexueel onbemiddelbare belemmeringen ik ze toedicht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven