Napraattopic 27

29-03-2015 22:17 3046 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Zoekstruggles, Fok is ook niet wat het ooit was; de zoekfunctie is ook niet optimaal en sherlock (daar kan je op naam zoeken, kijken wat een ander over je zegt) is al maanden kapot, het lijkt ook geen prioriteit te zijn om het te fixen.

Maar om eerlijk te zijn, ik ben blij dat ik nog een warm welkom krijg en niet meteen een newbie-knuppel in mijn nek krijg.

Wel is het heel erg wennen aan de layout, vol reclame die voor usernames staan enzo.

Voor iemand die Fok gewend is, komt Viva best onoverzichtelijk over.
Slechts op bezoek
Ja het nieuwe systeem is behoorlijk kut. Fok is sneller, overzichtelijker en véél makkelijker navigeren. Maar ze wilden hier zo nodig hip zijn. En meer advertenties. Maar fok heeft ook best veel advertenties zonder dat het forum eronder lijdt.
.
Ik vind Fok net onoverzichtelijk.

En ik heb hier ook geen last ondervonden als newbie (ben hier ook nog niet zo lang, denk een 6maanden nu). Het hangt er ook vanaf hoe je hier binnenkomt, denk ik.

Ik las in dat verwijderd topic dat je vaak paint-tekeningen maakt. Misschien moet je hier eens een painttopic openen.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:impala schreef op 25 april 2015 @ 02:14:

Ja het nieuwe systeem is behoorlijk kut. Fok is sneller, overzichtelijker en véél makkelijker navigeren. Maar ze wilden hier zo nodig hip zijn. En meer advertenties. Maar fok heeft ook best veel advertenties zonder dat het forum eronder lijdt.

Vind jij Fok overzichtelijk?

Vind het maar raar met al die afkortingen. Het enige wat ik daar weet te vinden, zijn die UFO's-Bigfoot-einde van de wereld topics.
quote:impala schreef op 25 april 2015 @ 02:14:

Fok heeft een mooie index die in het midden staat, reclame aan de zijkant wat makkelijk te negeren valt, je kan er nog legaal van af komen door een abonnement te nemen.

Eerlijk zeggen dat ik de layout en het forum zelf vrij primitief en omslachtig vind over komen, zeker als je Fok gewend bent.

Het kan veel eenvoudiger hier, en alsnog zo hip zijn.
Slechts op bezoek
Het kan veel beter dan hier, maar vind Fok nu ook niet zo overzichtelijk
quote:DorothyParker schreef op 25 april 2015 @ 02:21:

[...]

Vind jij Fok overzichtelijk?

Vind het maar raar met al die afkortingen. Het enige wat ik daar weet te vinden, zijn die UFO's-Bigfoot-einde van de wereld topics.

Fok is een stuk makkelijker, er staan tags bovenaan met afkortingen die je verwijzen naar het betreffende subforum. KLB is Klaagbaak, NWS is nieuws en achtergrond, TRU staat voor The Truth is in here, voor zweverige praatjes.

Om wat voorbeelden te noemen. Dat is een kwestie van wennen, maar je pakt het snel op

Wel lijkt men hier een stuk vriendelijjker te zijn
Slechts op bezoek
quote:DorothyParker schreef op 25 april 2015 @ 02:33:

Het kan veel beter dan hier, maar vind Fok nu ook niet zo overzichtelijk

Het is natuurlijk ook wennen, als je eenmaal het geintje door heb is het niet zo moeilijk.

Ik moet behoorlijk wennen aan de geintjes hier, en dan moet ik de users nog kennen, als ik blijf plakken
Slechts op bezoek
quote:DorothyParker schreef op 25 april 2015 @ 02:33:

Het kan veel beter dan hier, maar vind Fok nu ook niet zo overzichtelijk Op fok kun je gewoon veel sneller komen waar je wil zijn. Hier klik en scroll je je een ongeluk. En alles laadt ook trager, zeker mobiel.
.
quote:PaintEend82 schreef op 25 april 2015 @ 02:35:

[...]

Wel lijkt men hier een stuk vriendelijjker te zijn

En ik net gisteren hier aan het klagen over de onvriendelijkheid!

Hoe erg waren die gasten daar dan, dat ze zelfs op Fok een ban kregen?
Salepute heeft een perma ivm provocerende Nickname.

Wat mis ik dan? Wat is er provocerend aan Salepute?
O, ik snap hem al, kwartje valt
quote:yasmijn schreef op 25 april 2015 @ 09:56:

Salepute heeft een perma ivm provocerende Nickname.

Wat mis ik dan? Wat is er provocerend aan Salepute?

Sale Pute

Dirty whore (french)

-Elle est encore enceinte!

-Sale pute!

translation

-She's pregnant again!

Dirty whore!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Zat ze op de sekspijler?
quote:PaintEend82 schreef op 25 april 2015 @ 01:46:

Toch moest ik even lachen dat men hier ook spreekt over verloedering, ook op Fok een bekend fenomeen, men is het zaniken zat, wil weinig zinnigs toevoegen en gaan naar de lokale slowchats toe om slap te ouwehoeren.

Is dit ook een soort van slowchat of meer serieus bedoeld?

Het Napraattopic is ooit geopend om ergens een gelegenheid te bieden over een aantal zaken te kunnen praten die niet zijn toegestaan in de andere topics. Dan kun je denken aan waarom iemand een ban heeft gekregen, offtopic geklets, het beleid van Viva of als je behoefte hebt om even stoom af te blazen.

Het is in principe niet bedoeld als kletstopic, maar de regels voor dit topic zijn zo ruim gemaakt, dat eigenlijk bijna alles mag in dit topic. Dat leidt soms ook weer tot discussie, dus dat is dan wel weer grappig.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:lilyofthevalley schreef op 25 april 2015 @ 10:00:

Zat ze op de sekspijler?

Nee, overal.

Dank je, Hats maar ik had het al door
quote:yasmijn schreef op 25 april 2015 @ 10:11:

[...]

Nee, overal.

Dank je, Hats maar ik had het al door
quote:hatsetats schreef op 25 april 2015 @ 10:14:

[...]

quote:PaintEend82 schreef op 25 april 2015 @ 02:03:

Zoekstruggles, Fok is ook niet wat het ooit was; de zoekfunctie is ook niet optimaal en sherlock (daar kan je op naam zoeken, kijken wat een ander over je zegt) is al maanden kapot, het lijkt ook geen prioriteit te zijn om het te fixen.

Maar om eerlijk te zijn, ik ben blij dat ik nog een warm welkom krijg en niet meteen een newbie-knuppel in mijn nek krijg.

Wel is het heel erg wennen aan de layout, vol reclame die voor usernames staan enzo.

Voor iemand die Fok gewend is, komt Viva best onoverzichtelijk over.Daar heb ik 'Adblock plus' voor geinstalleerd. Dat scheelt een hoop.
.
quote:yasmijn schreef op 25 april 2015 @ 09:57:

O, ik snap hem al, kwartje valt Mijn sterretje gaat al jaren mee
quote:marana schreef op 25 april 2015 @ 07:32:

[...]

En ik net gisteren hier aan het klagen over de onvriendelijkheid!

Hoe erg waren die gasten daar dan, dat ze zelfs op Fok een ban kregen?

Vraag ik me ook af.

Treurig groepje zat er bij. Hoe vaak er ook benadrukt werd dat het echt goeie gozers zijn. Niks van gemerkt.

Een paar zijn leuk, die deden (en doen) ook normaal.

Humor via een computer blijft soms lastig blijkbaar.

Zij vonden zichzelf waarschijnlijk hilarisch en lekker rebels. Beetje amok maken tussen de huisvrouwen, want die zitten hier. Alleen maar huisvrouwen. Oud ook.

Ik vond ze grof, beledigend en vrij dom overkomen. En hoewel ze klaagden over het gebrek aan humor hier kon er geen geintje tegen ze gemaakt worden of je werd uitgescholden.

Zelf bleef ik hangen uit nieuwsgierigheid maar ook van verbazing. Meestal ben ik snel weg uit dit soort topics, geen zin in dealen met stupidity, maar aangezien er zo op de man gespeeld werd kon ik het er voor mijn gevoel niet bij laten zitten.

Ik had nou eens geen zin om me voor van alles uit te laten maken.
Ik zeg ga lekker naar Fok dan.
quote:Eleonora schreef op 25 april 2015 @ 10:25:

[...]

Vraag ik me ook af.

Treurig groepje zat er bij. Hoe vaak er ook benadrukt werd dat het echt goeie gozers zijn. Niks van gemerkt.

Een paar zijn leuk, die deden (en doen) ook normaal.

Humor via een computer blijft soms lastig blijkbaar.

Zij vonden zichzelf waarschijnlijk hilarisch en lekker rebels. Beetje amok maken tussen de huisvrouwen, want die zitten hier. Alleen maar huisvrouwen. Oud ook.

Ik vond ze grof, beledigend en vrij dom overkomen. En hoewel ze klaagden over het gebrek aan humor hier kon er geen geintje tegen ze gemaakt worden of je werd uitgescholden.

Zelf bleef ik hangen uit nieuwsgierigheid maar ook van verbazing. Meestal ben ik snel weg uit dit soort topics, geen zin in dealen met stupidity, maar aangezien er zo op de man gespeeld werd kon ik het er voor mijn gevoel niet bij laten zitten.

Ik had nou eens geen zin om me voor van alles uit te laten maken.Dit.
Ze doen mij nog het meeste denken aan een kudde vivaforummers die losgaan op een ander forum.

Kennelijk werkt dat zo, dat als je eenmaal besloten hebt dat wij op het leukste en beste forum zitten en dat andere forum stom een voor sukkels is, dat je dan mag klieren en zieken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven