Koning & Koningin
maandag 27 april 2015 om 10:54
Koffie met oranje Tom Poezen (Hoe schrijf je dat eigenlijk?) TV aan en wachten op WA en Maxima. Ben benieuwd of de kinderen er ook bij zijn. Vanmiddag naar het feest, de kroeg in of terrasje pikken etc. Ik ben niet echt koningsgezind, maar ik vier wel koningsdag. En ik heb er zin in. Wie heeft er nog meer zin, of geen zin? Ben benieuwd naar jullie plannen voor vandaag
maandag 27 april 2015 om 11:45
quote:sondra_74 schreef op 27 april 2015 @ 11:35:
De meisjes dezelfde kleding komt altijd weer ter sprake. Dit is een 'oude traditie' uit de de betere kringen. Vroeger was stof schaars en duur. Kleding ging van kind op kind. Maar als je het kon betalen, dan kon je iedereen in hetzelfde kleden. Een oud statussymbool dus.
Heb ik verder nog iets gemist??De meisjes hebben toch niet hetzelfde aan, alleen het kapsel is hetzelfde.
De meisjes dezelfde kleding komt altijd weer ter sprake. Dit is een 'oude traditie' uit de de betere kringen. Vroeger was stof schaars en duur. Kleding ging van kind op kind. Maar als je het kon betalen, dan kon je iedereen in hetzelfde kleden. Een oud statussymbool dus.
Heb ik verder nog iets gemist??De meisjes hebben toch niet hetzelfde aan, alleen het kapsel is hetzelfde.
maandag 27 april 2015 om 11:55
maandag 27 april 2015 om 11:58
quote:LoiseauCoureur schreef op 27 april 2015 @ 11:42:
Die Astrid is echt niet al te snugger..
Ze versprak zich in ieder geval aan het begin door te zeggen dat dat prinses Beatrix er niet bij was, evenals prins... ehhh... prinses Margriet en ... ehh... Pieter van Vollenhoven...
Prins Claus is toch echt al ruim 12 jaar geleden overleden.
En inderdaad leuk dat de prinsesjes eindelijk eens niet als Kwik, Kwek en Kwak gekleed zijn!
Die Astrid is echt niet al te snugger..
Ze versprak zich in ieder geval aan het begin door te zeggen dat dat prinses Beatrix er niet bij was, evenals prins... ehhh... prinses Margriet en ... ehh... Pieter van Vollenhoven...
Prins Claus is toch echt al ruim 12 jaar geleden overleden.
En inderdaad leuk dat de prinsesjes eindelijk eens niet als Kwik, Kwek en Kwak gekleed zijn!