Napraattopic 28
zondag 26 april 2015 om 12:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 27 april 2015 om 14:56
maandag 27 april 2015 om 15:11
quote:impala schreef op 27 april 2015 @ 14:56:
[...]
Je mag niet quoten maar wel een link plaatsen naar een post uit de ander topic. Verschil is dat de ander zijn eigen posts waar je naar linkt kan weghalen of wijzigen en een quote niet. Ik ben erg nieuwsgierig, dus please?
Dat bedoelde ik, Impala. Dan mag het wel?
Edit: MissI schrijft dat linkjes ook niet mogen?
[...]
Je mag niet quoten maar wel een link plaatsen naar een post uit de ander topic. Verschil is dat de ander zijn eigen posts waar je naar linkt kan weghalen of wijzigen en een quote niet. Ik ben erg nieuwsgierig, dus please?
Life is short. Eat dessert first.
maandag 27 april 2015 om 15:23
quote:doornroosje9 schreef op 27 april 2015 @ 15:11:
[...]
Dat heeft ze fout.
Edit: Je mag niet linken naar een willekeurige post en zeggen: Dat is ze. Maar wel naar een post waarin ze het zelf zegt. Maar t is al niet meer nodig
[...]
Dat heeft ze fout.
Edit: Je mag niet linken naar een willekeurige post en zeggen: Dat is ze. Maar wel naar een post waarin ze het zelf zegt. Maar t is al niet meer nodig
.
maandag 27 april 2015 om 15:24
quote:SuzanneSuus schreef op 27 april 2015 @ 15:20:
Alleen haar Nick en ava zijn veranderd...
Ik snap de hint geloof ik. Dan kwam ik haar net tegen. Was niet zo fraai. Ik lees liever haar mening over reizen en kinderen dan die over buitenlanders.
Edit: Geloept en weet het nu zeker. Dat verkleinwoordje achter de nick vind ik wel out of character.
Alleen haar Nick en ava zijn veranderd...
Ik snap de hint geloof ik. Dan kwam ik haar net tegen. Was niet zo fraai. Ik lees liever haar mening over reizen en kinderen dan die over buitenlanders.
Edit: Geloept en weet het nu zeker. Dat verkleinwoordje achter de nick vind ik wel out of character.
.
maandag 27 april 2015 om 15:29
quote:impala schreef op 27 april 2015 @ 15:24:
[...]
Edit: Geloept en weet het nu zeker. Dat verkleinwoordje achter de nick vind ik wel out of character.Eens.
[...]
Edit: Geloept en weet het nu zeker. Dat verkleinwoordje achter de nick vind ik wel out of character.Eens.
Life is short. Eat dessert first.