Napraattopic 28
zondag 26 april 2015 om 12:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 27 april 2015 om 10:06
maandag 27 april 2015 om 10:11
quote:Eleonora schreef op 27 april 2015 @ 09:48:
[...]
Ah ja, Viva Duvel wil lekker fokken.
Zet 'm op meid.
Ik ben dan wel benieuwd welke heldin er achter die nick zit.
Dat je je oude nick afstoft om grof te kunnen zijn omdat je het niet durft met je huidige nick.
[...]
Ah ja, Viva Duvel wil lekker fokken.
Zet 'm op meid.
Ik ben dan wel benieuwd welke heldin er achter die nick zit.
Dat je je oude nick afstoft om grof te kunnen zijn omdat je het niet durft met je huidige nick.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 27 april 2015 om 10:17
quote:O.L.L.A schreef op 27 april 2015 @ 10:15:
Jeetje, Feeks!
Hey, maar krijg ik nu een waarschuwing omdat ik je Feeks noem? Want dat is best wel op de man!
Ja foei (KN)Olla!! Ojee krijg ik nu ook een waarschuwing?
Weet niet wat duvel eerder tikte hoor, maar vond dit wel grappig overkomen mbt dat jeetje.
Jeetje, Feeks!
Hey, maar krijg ik nu een waarschuwing omdat ik je Feeks noem? Want dat is best wel op de man!
Ja foei (KN)Olla!! Ojee krijg ik nu ook een waarschuwing?
Weet niet wat duvel eerder tikte hoor, maar vond dit wel grappig overkomen mbt dat jeetje.
maandag 27 april 2015 om 10:21
maandag 27 april 2015 om 10:50
quote:vivapimpelmees schreef op 27 april 2015 @ 10:49:
Spuit 11 meldt zich.
Wilde al bijna in het bugtopic gaan posten om te klagen dat de lijst met actieve topics niet klopt, maar kwam er net op tijd achter dat dit een nieuw topic is.
Op jouw verzoek even dat 'filmidee' topic toegelicht babe.
Mocht je nog interesse hebben tulek.
Spuit 11 meldt zich.
Wilde al bijna in het bugtopic gaan posten om te klagen dat de lijst met actieve topics niet klopt, maar kwam er net op tijd achter dat dit een nieuw topic is.
Op jouw verzoek even dat 'filmidee' topic toegelicht babe.
Mocht je nog interesse hebben tulek.
maandag 27 april 2015 om 11:02
maandag 27 april 2015 om 11:05
quote:Eleonora schreef op 27 april 2015 @ 02:57:
Over dat topic 'filmidee' wat intussen gesloten is:
Op een ander forum, staat een soortgelijk topic, van september vorig jaar. Afgesloten op 27 september 2014.
De forummers daar deden wat onderzoek en kwamen tot behoorlijk bijzondere conclusies, over de betrokkenheid van de to bij de zieke tweeling waar hij bij betrokken zei te zijn.
In dit topic zegt de to autistisch te zijn (wat hier op het VF ook al opgemerkt werd maar wat hij hier ontkende), en hij was daar 17 in plaats van 15 hier.
Daar geeft hij op de laatste pagina's toe dat het allemaal nep is.
Zijn project dus.
Nah ja, het was ook niks, dat hele plan. Maar het was dus een nepperd.Bedankt, Leo. Ik vroeg me ook al af wat er precies aan de hand was.
Over dat topic 'filmidee' wat intussen gesloten is:
Op een ander forum, staat een soortgelijk topic, van september vorig jaar. Afgesloten op 27 september 2014.
De forummers daar deden wat onderzoek en kwamen tot behoorlijk bijzondere conclusies, over de betrokkenheid van de to bij de zieke tweeling waar hij bij betrokken zei te zijn.
In dit topic zegt de to autistisch te zijn (wat hier op het VF ook al opgemerkt werd maar wat hij hier ontkende), en hij was daar 17 in plaats van 15 hier.
Daar geeft hij op de laatste pagina's toe dat het allemaal nep is.
Zijn project dus.
Nah ja, het was ook niks, dat hele plan. Maar het was dus een nepperd.Bedankt, Leo. Ik vroeg me ook al af wat er precies aan de hand was.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 27 april 2015 om 11:07