Napraattopic 28
zondag 26 april 2015 om 12:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 27 april 2015 om 21:27
maandag 27 april 2015 om 22:18
quote:vivapimpelmees schreef op 27 april 2015 @ 22:04:
[...]
welk topic?Dees Mees: http://forum.viva.nl/forum/list_message ... #m18516479
[...]
welk topic?Dees Mees: http://forum.viva.nl/forum/list_message ... #m18516479
maandag 27 april 2015 om 22:24
Hatsetolk:
Yasmijn kreeg een ban omdat ze een plaatste na iets grappigs.
Maar wat is er grappig aan het verzoek van Hats in het Modtopic?
Dat gezegd hebbende, ik geloof nou juist dat in dit geval de achtergrond van de kindertjes er wél toe doet.
Yasmijn kreeg een ban omdat ze een plaatste na iets grappigs.
Maar wat is er grappig aan het verzoek van Hats in het Modtopic?
Dat gezegd hebbende, ik geloof nou juist dat in dit geval de achtergrond van de kindertjes er wél toe doet.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 27 april 2015 om 23:35
Ha, ben ik weer Ik heb even rommel verkocht en dat vervolgens weer lekker uitgegeven
Ik ben het vorige topic nog verder aan het bijlezen en wil wat zeggen over wat Leo zei en Enn over dat iedereen van alles zeggen wat ie wilt en dat het hen niets doet......Ik vraag mij af waarom dan niet?
Los ervan dat het "maar" een forum is en het woorden op een scherm zijn, zijn deze woorden wel mijn woorden, mijn mening, een weerspiegeling van mijn persoonlijkheid. Afhankelijk van de context en inhoud, trek ik een vervelende opmerking oid mij wel aan.
Ben benieuwd
Ik ben het vorige topic nog verder aan het bijlezen en wil wat zeggen over wat Leo zei en Enn over dat iedereen van alles zeggen wat ie wilt en dat het hen niets doet......Ik vraag mij af waarom dan niet?
Los ervan dat het "maar" een forum is en het woorden op een scherm zijn, zijn deze woorden wel mijn woorden, mijn mening, een weerspiegeling van mijn persoonlijkheid. Afhankelijk van de context en inhoud, trek ik een vervelende opmerking oid mij wel aan.
Ben benieuwd