VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
En nu ligt Pebblo naakt op de bank en wordt er toch enige activiteit van mij verwacht?!

Later!
quote:nathje schreef op 21 augustus 2008 @ 22:58:

haha, Athena je kan jouw mannetje zo liefdevol omschrijven als twee kleine slopertjes.

Volgens mij levert het soms hele grappige taferelen op waar jij minder om kan lachen op het moment dat het gebeurt.

Klopt, ze kunnen slopen als de beste (vooral Schurk), maar ze zijn nog steeds de liefste demolition mannetjes die er zijn .

Pebbles, klinkt gezellig hoor, zo'n feest! Hoe simpeler, hoe gezelliger vaak.
Pebb gefeliciteerd met trouwdag!
quote:athena schreef op 21 augustus 2008 @ 22:57:

[...]

Ooh, erg. Ik zou echt verslaafd kunnen raken. Heb soms met schoonmoeder ook van die spelletjesrages op gewone pc. Heb Luxor net uitgespeeld en ben nu even gestopt met Cradle of Rome omdat ik anders echt niks anders meer zou doen. Foutfoutfout.Cradle of Rome is zoooooo leuk en zoooo verslavend!
O nou peb, hup, de beuk erin!

Have fun.

quote:Pebbles schreef op 21 augustus 2008 @ 23:00:

En nu ligt Pebblo naakt op de bank en wordt er toch enige activiteit van mij verwacht?!

Later!En weer een toevoeging voor het lijstje!
quote:vrolijk schreef op 21 augustus 2008 @ 23:02:

[...]

Cradle of Rome is zoooooo leuk en zoooo verslavend!

Nee, ho, stop.

Ga je mond spoelen met groene zeep en in de hoek. Ik wil het niet meer horen. Of lezen. Kappen, ik ben er net vanaf.
quote:Pebbles schreef op 21 augustus 2008 @ 23:00:

Later!Too Much Information
quote:athena schreef op 21 augustus 2008 @ 21:22:

He wat lief nath, dank je wel hoor. Ja, soms is zoiets best lastig, dan popt het ineens weer even op, merkt vent het aan me, wil het er dan over hebben. En dat heeft dus nul zin, want niet op te lossen. Als ik het al zou willen (wat ik niet wil, want alleen als allebei er overtuigd voor zouden willen gaan) dan zou ik nog al zijn argumenten niet van tafel kunnen vegen. Die zijn allemaal gebaseerd op praktische zaken en bij mij is het alleen maar mutserig emotioneel gevoel

Ja, hier wilde ik nog op reageren.

De wens voor (nog) een kind is toch altijd emotioneel? En kunnen altijd met praktische bezwaren van tafel worden geveegd. Daar hadden GW en ik het over op vakantie. Praktisch kunnen we allemaal tegens verzinnen voor nog een kindje. Maar bij ons (samen) is de wens voor een derde sterker en weegt niet op tegen de praktische bezwaren. Wat ik wil zeggen... appels en peren
(en ik was al op veld 94, sjesis, ik heb het gewoon onthouden. Was net de olympus aan het beklimmen).
Athena, bij Kruitvat en Trekpleister is er een echt beloningsbord te koop :-)

CoR is echt ubercool als je 'm eenmaal doorhebt. Inderdaad erg verslavend. Ik heb nog zo'n spel in de aanbieding mocht je ooit moment van zwakte hebben.
quote:vrolijk schreef op 21 augustus 2008 @ 23:03:

[...]

Too Much Information

Dat was ook mijn eerste gedachte!
Hahaha, Peb! Inderdaad TMI!

Ik ben nogal van het visualiseren
quote:athena schreef op 21 augustus 2008 @ 23:04:

(en ik was al op veld 94, sjesis, ik heb het gewoon onthouden. Was net de olympus aan het beklimmen). Ik beproef hier weemoed
Verslavend: eigen verantwoordelijkheid
quote:Wind schreef op 21 augustus 2008 @ 23:03:

[...]

De wens voor (nog) een kind is toch altijd emotioneel? En kunnen altijd met praktische bezwaren van tafel worden geveegd. Daar hadden GW en ik het over op vakantie. Praktisch kunnen we allemaal tegens verzinnen voor nog een kindje. Maar bij ons (samen) is de wens voor een derde sterker en weegt niet op tegen de praktische bezwaren. Wat ik wil zeggen... appels en peren

Klopt helemaal Wind. Maar omdat vents overtuiging zowel op emoties als op praktische argumenten gebaseerd is, heeft discussie (of praten) erover niet zoveel zin. Hij weet gewoon echt zeker dat hij 2 kinderen meer dan mooi vindt en moet er niet aan denken dat ik per ongeluk zwanger zou kunnen raken (toen dat een hele poos geleden een keer het geval leek te kunnen gaan zijn, heeft hij hem echt geknepen).

Als je het allebei wilt, dan weegt dat inderdaad op tegen de praktische bezwaren. Maar alleen dan. Ik wil hem niet overhalen en ga dat ook niet doen. Ik moet gewoon een grote meid zijn en er niet over zeuren, vind ik zelf. Het is een feit en het ligt er.
quote:vrolijk schreef op 21 augustus 2008 @ 23:03:

[...]

Too Much Information Ik ben ook van het visualiseren en ben wat dat betreft net een vent. Kan erg goed beelden op netvlies zien. Leuk als ik Pebblo zaterdag een hand geef en moet feliciteren
vrolijk, vals loeder dat je er bent!
quote:vrolijk schreef op 21 augustus 2008 @ 23:07:

[...]

Leuk als ik Pebblo zaterdag een hand geef en moet feliciteren

Prosecco over mijn beeldscherm.

En bedankt he?

quote:athena schreef op 21 augustus 2008 @ 23:08:

vrolijk, vals loeder dat je er bent!

Gewoon ook een DS kopen en dan kunnen we samen tegen elkaar CoR spelen!
Oeh lekker Prosecco!
Hee, dat spel ken ik gewoon! bubblepuzzle. Geweldig, die was ik al eeuwen kwijt!
Ik dacht precies hetzelfde, Vrolijk!

Hoop niet dat wij op die bank moeten zitten
quote:Wind schreef op 21 augustus 2008 @ 23:03:

[...]

nee hoor Wind, de wens voor een kind kan ook praktisch zijn. Als je bijvoorbeeld nog een kind wil die houten speelgoed kan maken en zo de productiviteit omhoog wil krikken.

nee hoor, duf grapje. Ik denk dat je heel blij mag zijn als je met je partner op een lijn zit over de hoeveelheid kinderen in je gezin. Anders krijg je inderdaad een gesprek waarbij twee mensen in een andere taal spreken. Dat vind ik van Athena ook echt goed dat zij haar gevoelens weet te vertalen en geen kinderen wil als de ander er niet volledig achter staat. Respect!
quote:Wind schreef op 21 augustus 2008 @ 23:10:

Ik dacht precies hetzelfde, Vrolijk!

Hoop niet dat wij op die bank moeten zitten

Ik denk niet dat ik zaterdag Pebblo naakt op de bank liggend uit gedachte kan bannen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven