VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
1 a 2 keer per jaar is Brinta lekker. Maar op 1 of andere manier denk ik niet zo vaak aan Brinta. Zal ook wel iets te maken hebben met het feit dat ik bijna nooit ontbijt.
En aha, dat ding dus. Heb niks gezien stiekem, vent heeft zichzelf al maand gelezen op zo'n iniemini klaptop getrakteerd. Formaat pocketboek. En verslavend is gevaarlijk voor mij.

Persephone was dochter van Demeter en die was weer zus van Zeus.

Dusseh, nichtje dus.
Over de kleding. Het gaat niet over kleding die op zolder stof ligt te happen maar over onze echte kleding die een normaal mens in een kledingkast heeft liggen

Maar omdat we op onze slaapkamer (de zolder) geen ruimte hebben voor een normale kledingkast moeten we er een alternatief voor verzinnen. En die heb ik gevonden. Ik ben blij dus.

Misschien kan ik jouw mannetjes vragen het te maken? Of moeten ze nog speelgoed maken?
quote:nathje schreef op 21 augustus 2008 @ 22:38:

jip suikerverslaafd dat is het! En dan ook nog de kat op het spek binden door ze een boek te geven over traktaties. Nou, je hebt je punt weer verspeeld Athena, sorry!

Hoooow

Wacht even.

Ik heb het ze niet gegeven, ze hebben het gewoon genomen. ALs ik er maar naar kijk, pakt Schurk het op, zegt zeer gedecideerd "neeneenee" en loopt er mee weg. Zo vaak achterom kijkend dat hij tegen de tafel knalt. Of de deur. Of de muur.

En als ik vrolijk bericht lees heb jij al helemaal geen recht van spreken meer. Ghe.
Misschien moeten we een do & don't lijst maken voor aankomende moeders. Die kunnen dan een wijze les trekken uit ons collectief falen als moeder. Helpen we de wereld toch nog een handje?
quote:athena schreef op 21 augustus 2008 @ 22:42:

[...]

Hoooow

Wacht even.

Ik heb het ze niet gegeven, ze hebben het gewoon genomen. ALs ik er maar naar kijk, pakt Schurk het op, zegt zeer gedecideerd "neeneenee" en loopt er mee weg. Zo vaak achterom kijkend dat hij tegen de tafel knalt. Of de deur. Of de muur.

En als ik vrolijk bericht lees heb jij al helemaal geen recht van spreken meer. Ghe.
Do's: lees veel op de kinderpijler van viva.

Don'ts: lees niet op het vrolijke topic.

Zo. Best snel he?
Vrolijk en ik hadden een collega die serieus een aversie had tegen plastic speelgoed. Met als gevolg dat haar kids een obsessie ontwikkelden voor alles van plastic. Moesten wij dan stiekum om gniffelen. Zeker toen het verhaal zich herhaalde met een obsessie voor snoepjes. Gelukkig voor haar (en haar kids) werd het met elk kind minder en bij de derde had ze het opgegeven
quote:nathje schreef op 21 augustus 2008 @ 22:49:

Vrolijk en ik hadden een collega die serieus een aversie had tegen plastic speelgoed. Met als gevolg dat haar kids een obsessie ontwikkelden voor alles van plastic. Moesten wij dan stiekum om gniffelen. Zeker toen het verhaal zich herhaalde met een obsessie voor snoepjes. Gelukkig voor haar (en haar kids) werd het met elk kind minder en bij de derde had ze het opgegeven Jaaaaa, very funny
Haha, ik kan me er iets bij voorstellen. Hout kan heel leuk zijn, maar er zijn ook echt leuke plastic dingen. Heb voor Schurk ook al zo'n mini kassaatje staan van FP voor zijn verjaardag. Kan hij lekker met muntjes gaan priegelen. Dan maar minder verantwoord. Blij bekkie is veel meer waard.
Of lees juist op het Vrolijk topic en trek daar je waardevolle lessen uit.

Plastic, check. Papfles, check. Traktatieboek, check. Nintendo DS, check. Moeders met een eigen leven, check. Zoiets?
Athena, als je toch een keer DS aanschaft, zal ik je wel alle verslavende leuke spellen doorspelen!

Nath, misschien ook omdat nummer 3 een rasechte knul is?
Jemig Lien. Wat een kutstreek zeg. heb er ook wel vertrouwen in dat je snel weer wat vind, maar het had op een beter tijdstip gekund. Sjonge. Wat een sukkel.

Nou, ik heb ook lekkere koffie.

En net lekker een nieuwe rok, hemdje, shirtje en laarzen gekocht. Helemaal blij ben ik. En heb het net gepast en Pebblo vond het leuk en "echt Peb", en dan is het goed. Vaak zijn dat de kleren die ik het meeste draag, niet omdat hij ze zol leuk vind, maar omdat het "echt Peb" is. En dat is basic, niet te veel fratsen en comfortabel. Ik hoef niet te vertellen dat mijn oh zo mooie zwarte laarzen tot in mijn knieholte zo hoog spekzolen hebben?

Op mijn 6 jarige trouwdag zit ik achter pc en ligt Pebblo in bed. Wat een feest. Maar sjonge, we zijn alweer 2 weken in de zenvende hemel met elkaar (dankzij toch goedgekomen vakantie) dus dan mag een dagje rust toch ook wel?
quote:nathje schreef op 21 augustus 2008 @ 22:52:

Plastic, check. Papfles, check. Traktatieboek, check. Nintendo DS, check. Moeders met een eigen leven, check. Zoiets?

Daarom zijn we ook een Vrolijk topic!
quote:nathje schreef op 21 augustus 2008 @ 22:41:

Misschien kan ik jouw mannetjes vragen het te maken? Of moeten ze nog speelgoed maken?

Gaat 'm niet worden, ben ik bang. Wat ik namelijk hoog heb opgeborgen voorlopig zijn alle hamertjes tik die ik hier heb liggen. Geen gereedschap voor mijn kerels voorlopig, ze beuken er alleen maar keukenkastjes en deuren mee in.

Binnenkort mogen ze gaan leren strijken, schoenen poetsen, auto's wassen en vaatwasser in- en uitruimen. En dan ga ik vanaf de bank instructies roepen.
Hai Peb, gefeliciteerd meid met je 6 jaar huwelijk.

Nathje, jij toch ook alweer bijna je trouwdag toch? (Sept)
Wij hebben ook een minikassa. Groot succes hier! Dat de houtindustrie daar niet op in haakt. Leuke houten schijfjes als muntjes

Hout is trouwens echt wel leuk hoor. Maar niet zaligmakend. Dat is wat mij betreft ook het probleem op sommige topics. Het zijn allemaal extremen op een schaal. Je bent of aan de ene kant of aan de andere kant. Goed of slecht. Daartussen is niets.
quote:nathje schreef op 21 augustus 2008 @ 22:52:

En dat bedoelde ik dus ook stiekem .

Peb, gefeliciteerd met trouwdag!
quote:athena schreef op 21 augustus 2008 @ 22:54:

[...]

Gaat 'm niet worden, ben ik bang. Wat ik namelijk hoog heb opgeborgen voorlopig zijn alle hamertjes tik die ik hier heb liggen. Geen gereedschap voor mijn kerels voorlopig, ze beuken er alleen maar keukenkastjes en deuren mee in.

Binnenkort mogen ze gaan leren strijken, schoenen poetsen, auto's wassen en vaatwasser in- en uitruimen. En dan ga ik vanaf de bank instructies roepen.

Beloningsbord helpt goed.

Hier dekt Loeder al tafels, maakt ze haar bed op, doet ze haar taakje (eigen schooltas op aanrecht leegruimen) en dat allemaal voor een magneetje per dag!
Ja hoor, Peb

Ben benieuwd naar je outfit!

Baan is in ieder geval 99% leuk. Nee, geen ambitie om meer tijd te steken in FR en HBK (niet op het moment) dus denk echt dat het ligt aan het bedrijf. Ik snap het alleen niet. Heb superleuke dingen op mijn bord liggen, maar toch...

Van vorige werkgever ging hart sneller kloppen (I know) en dat si denk ik wat ik mis. Of zo.

Lien, Evy light?
quote:vrolijk schreef op 21 augustus 2008 @ 22:52:

Athena, als je toch een keer DS aanschaft, zal ik je wel alle verslavende leuke spellen doorspelen!

Ooh, erg. Ik zou echt verslaafd kunnen raken. Heb soms met schoonmoeder ook van die spelletjesrages op gewone pc. Heb Luxor net uitgespeeld en ben nu even gestopt met Cradle of Rome omdat ik anders echt niks anders meer zou doen. Foutfoutfout.
quote:nathje schreef op 21 augustus 2008 @ 22:49:

Vrolijk en ik hadden een collega die serieus een aversie had tegen plastic speelgoed. Met als gevolg dat haar kids een obsessie ontwikkelden voor alles van plastic. Moesten wij dan stiekum om gniffelen. Zeker toen het verhaal zich herhaalde met een obsessie voor snoepjes. Gelukkig voor haar (en haar kids) werd het met elk kind minder en bij de derde had ze het opgegeven

Mijn ex-buuf, antroposoof pur sang, was ook anti-plastic. "Maar," zei ze me, "tegen al dat plastic speelgoed bij de buren kon ze niet meer op en nu móest ze ook wel overstag".

Diezelfde buuf klaagde bij andere buuf over de hoeveelheid feestjes in huize Pebbles, maar toen ze ging verhuizen kwam ze me zeggen dat ze bij die feestjes, en als mijn schoonouders er waren (nogal luidruchtig en aanwezig) ze altijd achter de schutting ging zitten genieten van ons eenvoudig vermaak!

Dus, jullie weten wat voor feestje het zaterdag wordt!
haha, Athena je kan jouw mannetje zo liefdevol omschrijven als twee kleine slopertjes.

Volgens mij levert het soms hele grappige taferelen op waar jij minder om kan lachen op het moment dat het gebeurt.

En ja 1 september zijn Aap en ik 3 jaar getrouwd. Zitten we lekker met zijn vieren op HvS. Echt zin in.

Jij bent alweer bijna jarig! Men, we hollen richting herfst.
En dat magneetje plak je dan ergens op ofzo? En bij 10 magneetjes krijgt ze een cadeautje? Of haal je 'm er gewoon 's avonds af en begint het de dag erna opnieuw?
Heb er zin in, Peb!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven