Dressboy welke?

29-04-2015 10:57 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Mijn dochter wordt volgende week dinsdag 16 jaar.

Ik ben van plan haar een dressboy te geven voor in haar kamer.

Zij heeft hier geen weet van.

Nu zit ik te twijfelen tussen deze 2, welke kleur is leuker voor een meid van 16?

Allebei is geen optie.

http://www.lifestyle-meub ... dressboy-barley-wit324155

http://www.lifestyle-meub ... lank-hout-landelijk706886

Groetjes
Wit! Al ligt het ook een beetje aan de rest van haar kamer. Hoe is die qua kleur?
Jij kent je kind, daar kunnen wij weinig over zeggen toch?

Ik had ze allebei niet willen hebben, maar ik ben niet je dochter
Hangt toch af van haar kamer en wat voor meisje het is.

Is alles wit of is ze een paardenmeisje met een landelijke kamer.

Jij kent je dochter het beste. Vindt ze een dressboy überhaupt leuk en handig? Is er ruimte in haar kamer? Vraag het anders eens aan 1 van haar vriendinnen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Weet je zeker dat je dochter dit leuk gaat vinden? Ik vind het eigenlijk nogal een oubollig ding voor een meisje van 16
quote:bootje_op_de_golven schreef op 29 april 2015 @ 11:02:

Jij kent je kind, daar kunnen wij weinig over zeggen toch?

Ik had ze allebei niet willen hebben, maar ik ben niet je dochter +1
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ze heeft lichte kleuren in haar kamer: wit, lichtgrijs en een beetje de kleur van die houten dressboy.

Ze had het een tijdje terug met haar vriendin over een dressboy. Dat zo'n ding wel handig is om haar jasjes overheen te hangen, zonnebril in te doen etc

Denk dat wit misschien toch wat neutraler is? Makkelijker te combineren misschien
Eigenlijk een kadootje uit praktisch oogpunt zo van daar horen tenminste kledingstukken overheen geslingerd te worden maw eindelijk een argument zodat ze niks over de vloer smijt?
Lorem Ipsum
Wit inderdaad.

Maar... euh... 100 euro?! Ik val van mijn stoel, echt...
wat een geld!
quote:marana schreef op 29 april 2015 @ 12:41:

wat een geld!Ook dat. Koop dan zo´n ding van Ikea. En daarbij nog een echt leuk kadootje
Wil ze er perse 1 met laatjes? Ik vind die zonder veel mooier minder lelijk, strakker.
Wit maar ik zou ook kijken naar een andere idd, vind deze allebei duur en oudbollig.
Jullie raden dus eigenlijk geen dressboy aan? Het is misschien ook wel wat oudbollig, maar omdat ik haar daarover heb horen praten kwam het eigenlijk in me op.

Ze hangt ook altijd graag met haar vriendinnen op haar kamer.

Ze heeft haar bed, en nog een grote loveseat. Ze houdt van wit en landelijk (vandaar dat ik ook op landelijke meubels heb gezocht).

Ze heeft ook een wit wollen kleedje liggen bij haar bed.

Misschien is dit dan leuker dan de dressboy?

http://www.lifestyle-meub ... ovale-poef-van-geitenhuid

Of deze

http://www.lifestyle-meub ... rond-geitenhuid-patchwork

Met parfum, kleding etc maak ik haar sowieso niet echt blij.

Ze krijgt al allemaal dat soort cadeaubonnen van vriendinnen, mijn familie en van de familie van haar vader.

Buiten dat, geeft zij haar zakgeld en loon uit aan dat soort dingen, terwijl ze ook van meubels houdt, maar dat net iets te duur vindt.

Ik koop het liefst iets bij Lifestyle Meubelshop omdat ik nog een cadeaubon heb van ¤25, en deze gebruikt moet worden voor eind mei.

Als jullie een ander leuk passend cadeau vinden op deze webshop voor haar, hoor ik het graag!
Vraag het haar?

En het begint nu verdacht veel op spam te lijken...
Deze

En een Dresschair
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Die witte poef had ik nog niet gezien. Die is erg leuk, vooral bij haar witte kleedje.

Ik geef deze (nog goedkoper ook), en geef haar dan nog een cadeaubon van de Blokker, zodat ze nog leuke accessoires kan kopen voor haar kamer.

Ik ga hem bestellen.

Bedankt allemaal voor de adviezen.

Ik laat jullie volgende week wel weten wat ze ervan vond.
Vind het overigens wel lief dat je zoveel moeite doet voor je dochter Fijne verjaardag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven