Handig campingbedje

22-08-2008 09:50 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn zoon van 11 maanden zoek ik een handig campingbedje. Ik wil het bij mijn ouders gebruiken als hij daar een keer een nachtje blijft. Ook wil ik het gebruiken als we het een keer mee nemen. Het moet dus heel makkelijk in te klappen zijn. Tevens moet het comfortabel liggen en het liefst een klein pakketje. Ik heb al gekeken voor zo'n tentje maar dat lijkt me met mijn zoon niet handig, die rolt dan de hele kamer door

Heeft er iemand tips voor een bepaald bedje? Of komt het allemaal een beetje op hetzelfde neer? Alvast bedankt.
Heb niet echt de ervaring dat er heel erg veel verschil zit tussen campingbedjes.

Misschien in de kwaliteit en levensduur.

Ik heb zelf deze http://www.babypark.nl/in...LTNkpj_oJUCFRSb1QodM1hCjQ

En die bevalt prima al 2 jaar.
www.daryan.nl iets voor jullie? Of is dat het tentje wat je niets lijkt?

zo iets ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
oh, dat lijkt je juist niets

het zelfde idee maar dan op pootjes.
( bij easy2travel.nl trouwens )
Denk dat je deryan.nl bedoelt?

Vind ik mooie bedjes, maar onze kinderen gingen ermee aan de rol. Gelukkig ontdekten we dat toen we ze konden lenen. Hier dus de gewone campingbedjes. Wel lomper en zwaarder, maar voor onrustig slapende kinderen prima. En in dat kaliber maakt het volgens mij geen bal uit welke je dan koopt, wij hebben ze gewoon van vaag (huis)merk in aanbieding gescoord en die houden zich uitstekend.
Die van easy2travel ziet er dan weer stabieler uit.

Zit trouwens te gieren om je motto Boro. Briljant!
quote:athena schreef op 22 augustus 2008 @ 12:59:

Die van easy2travel ziet er dan weer stabieler uit.

Zit trouwens te gieren om je motto Boro. Briljant! Dank je , of eigenlijk namens mijn zoon natuurlijk
Wij hebben pas die van Prenatal gekocht. Was in de aanbieding en zelfs ik kan het opzetten en afbreken ( dat wil heel wat zeggen) Ligt bij ons alleen wel zo'n inlegmatras in, omdat ik die superdunne matrasjes niets vind voor mijn dochter.
Deryan vind ik stoere tentjes om te zien maar die wil ik niet (zoon gaat ongetwijfeld rollen, en ik zoek iets met veel comfort omdat hij ook af en toe bij mijn ouders zal slapen)

De bedjes maken dus denk ik niet zo veel uit. Het matras is wel een volgend punt. Er stond al ergens een onderwerp over maar daar kwam niet helemaal een sluitende conclusie uit.

- dun matrasje wat standaard bij babybedje zit. Oncomfortabel en er zit geen ademende stof omheen waardoor er risico is op wiegendood.

- een matrasje voor een babybed erbij kopen. Geeft blijkbaar ook risico op wiegendood omdat de baby tussen het matras en het bedje terecht zou kunnen komen.

Ik weet nu nog niet welk matras ik erbij moet nemen. Het moet uiteraard veilig zijn, comfortabel en makkelijk mee te nemen. Tips?
Is dit wat?

http://www.philandteds.com/nz/traveller_07_1.htm

Dan heb je niet zo'n tentje maar wel een heel lichtgewicht bedje.
Er was hier laatst ook een topic over zo'n Deryan bedje en het schijnt wel me te vallen met het omrollen ervan. Dat hoop ik tenminste, want wij hebben 'm ook gekocht voor in de vakantie. Maar we gaan kamperen, dus kunnen 'm altijd met wat haringen vastzetten .

Wij hebben voor in het grote campingbedje een extra matras bij Ikea gekocht, die van 15 euro geloof ik en zo'n 7 cm dik. Die kan je redelijk klein oprollen (zo liggen ze ook in het magazijn bij de Ikea). Zo'n matras ligt ook in haar ledikant. Is volgens mijn gewoon veilig, ik zou niet weten hoe ze eronder zou moeten komen. Zo'n opvouwbaar matras lijkt me dan enger, omdat dat uit een paar delen bestaat.
Mijn dochter is ook erg beweeglijk, maar die rolt niet om in haar Deryan tentje. Wij hebben 'm vooral gekocht omdat het een erg licht bedje is (we gingen op vliegvakantie).
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Bedankt voor alle tips, ik ga denk ik voor een "gewoon" campingbedje maar wel een die snel uit te klappen is en een goede tas heeft om het bedje mee te nemen. Zo'n paraplu model lijkt me wel handig.
Wij hebben een enorme woelwater, staat/zit en ligt geen moment stil, maar in het tentje sliep hij goed hoor. Bleef ook gewoon staan dat tentje.

Het tentje was echt ideaal, we hebben het veel gebruikt. Op vakantie, op visite, bij opa etc.
Wij hebben die van Baby Bjorn, wel duur, maar super handig! Hij is erg licht, er zit al een matrasje bij en hij is binnen 1 minuut opgezet! Heb er nooit spijt van gehad en kan het iedereen aanraden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven