Discussie over de biechtstoel

20-08-2008 11:52 617 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, laatste poging van mijn kant:

Laten we eens laten zien hoe volwassen we zijn en hoe goed we ons zelf kunnen reguleren. Hou het biechtstoeltopic vrij van discussie en bijdragen onder je eigen nick. Gewoon, om te zien of het werkt.

Vind je dat het topic toch niet werkt, gesloten moet worden, gevaarlijk of stom is: Prima, kladder je mening hier neer en niet daar. Voel je je aangevallen of voel je de behoefte iemand aan te vallen: dito, doe het hier en vervuil daar niet meer.

Als dit niet werkt en we het niet eens kunnen proberen, tja, dan weten we iig hoe het met dit forum gesteld is.
Soep met ballen zal nooit met hetzelfde zijn
Jee 4, had je speed genomen ofzo?
Zo Q. weer aan het wanen?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Haai allemaal,

Om het biechttopic in goede banen te laten lopen lijkt het me goed dat:

- het heel duidelijk is dat de angels en ik alleen controleren wie er achter een biecht zit als er regels overtreden worden; ik geloof dat de angels dat al goed hadden uitgelegd, maar wil het toch nog even benadrukken;

- het huidige biechttopic grondig opgeschoond wordt of dat er een nieuw biechttopic geopend wordt (ik laat dit aan de angels over: huidige topic opschonen lijkt me een enorm karwei en ik weet niet of ze daar tijd voor hebben);

- het biechttopic alleen gebruikt wordt om te biechten. Dit mag onder de Vivabiecht-nick maar ook onder de eigen nick;

- zelfmoordaankondigingen niet zijn toegestaan. Biechten dat je het soms niet meer ziet zitten en aan zelfmoord denkt wel;

- biechts die tegen (groepen) forummers gericht zijn, niet zijn toegestaan;

- er in de openingspost verwezen wordt naar een ander topic (bijvoorbeeld dit ) waar mensen kunnen reageren op het biechttopic of op de biechts.

De angels zullen het topic dan frequent ontdoen van off-topicberichten.

Eens?

groetjes, Naomi
Je kan die smiley's erbij zetten Quattro, maar het is echt neit dat ik nu ineens denk, Guttegut, wat een geschikte vent.

Ik denk nog steeds, wat een blaaaskaaaak.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Eens met Naomi, waarbij ik als kanttekening maak dat ik hoop dat niet alles weggegooid wordt, maar opgeschoond, hoeveel werk dat ook mag zijn.
Boro, ik denk 'wat een arrogante lul is Q als ie aan het wanen is' 'het is dat Q last heeft van waanideeën anders zou ik hem een arrogante lul vinden'
Naomi, waarom moest dit nu zo lang duren?
quote:Vivamod schreef op 22 augustus 2008 @ 09:07:

Haai allemaal,

Om het biechttopic in goede banen te laten lopen lijkt het me goed dat:

- het heel duidelijk is dat de angels en ik alleen controleren wie er achter een biecht zit als er regels overtreden worden; ik geloof dat de angels dat al goed hadden uitgelegd, maar wil het toch nog even benadrukken;

- het huidige biechttopic grondig opgeschoond wordt of dat er een nieuw biechttopic geopend wordt (ik laat dit aan de angels over: huidige topic opschonen lijkt me een enorm karwei en ik weet niet of ze daar tijd voor hebben);

- het biechttopic alleen gebruikt wordt om te biechten. Dit mag onder de Vivabiecht-nick maar ook onder de eigen nick;

- zelfmoordaankondigingen niet zijn toegestaan. Biechten dat je het soms niet meer ziet zitten en aan zelfmoord denkt wel;

- biechts die tegen (groepen) forummers gericht zijn, niet zijn toegestaan;

- er in de openingspost verwezen wordt naar een ander topic (bijvoorbeeld dit ) waar mensen kunnen reageren op het biechttopic of op de biechts.

De angels zullen het topic dan frequent ontdoen van off-topicberichten.

Eens?

groetjes, Naomi

Lijkt me duidelijk.

Eens.
@ HPL: Da's heel simpel: de angels wilden dat ik er naar zou kijken, vroegen mij dat woensdag toen ik al weg was en gisteren had ik het zo ontzettend druk met andere dingen dat ik hier niet meer aan toe kwam...

grtjs,

Naomi
quote:Goldielocks schreef op 22 augustus 2008 @ 09:15:

Eens met Naomi, waarbij ik als kanttekening maak dat ik hoop dat niet alles weggegooid wordt, maar opgeschoond, hoeveel werk dat ook mag zijn.Mag ik even opmerking dat we momenteel onderbezet zijn? Drie Angels zijn verminderd aan het modereren wegens privé-omstandigheden. Ik wil best opschonen, One ook wel denk ik, maar dat zal dan wel een paar dagen gaan duren.
quote:Viva Angel5 schreef op 22 augustus 2008 @ 09:47:

[...]

Mag ik even opmerking dat we momenteel onderbezet zijn? Drie Angels zijn verminderd aan het modereren wegens privé-omstandigheden. Ik wil best opschonen, One ook wel denk ik, maar dat zal dan wel een paar dagen gaan duren.

Daar heb ik geen moeite mee.

Nee serieus,er staan ook waardevolle bijdragen tussen en het zou jammer zijn dat die ook verloren gaan...

Ik heb ook een paar biechts gedaan, eindelijk eens opgeschreven wat mijn diepste zieleroerselen zijn, en dan wordt het weggehaald...dat vind ik een vervelend idee.

Begrijp je dat?
Gewoon sluiten dat ouwe topic, klaar. Waarom zou je jezelf zoveel onnodig werk op de hals halen?

En bovendien, als je gaat opschonen dan krijg je weer dat gedoe over waarom er bepaalde posts zijn weggehaald.

Naomi, duidelijk.
Tja, en daar heeft HPL weer gelijk in... :-S
Tja daar zeg je idd iets HPL.....wat kan wel blijven staan (reacties op biechts? Maar welke zijn dan nog ok en welke zijn offotpic?) Offtopics weghalen lijkt me in ieder geval duidelijk.
Gheh GL
Ja Goudhaartje, ik ken mezelf

Nee serieus, als je met onderbezetting zit dan moet je gaan voor de quick wins. En dat is zorgen dat er geen gezeik meer komt over dat Biecht-topic.

Dus het oude topic sluiten, wel 'leesbaar' houden, nieuw topic starten door de angels met duidelijk alle regels.

Off topic geklets melden in het Mod-topic en klaar.

Daarbij moeten de angels hun aandacht verdelen over alle pijlers, het kan gewoon niet zo zijn dat 1 topic bijna alle aandacht vraagt, zeker niet nu er minder mod-uren zijn.

(voor de angels met prive shit; en sterkte!)

(voor Five en One; je haalt je wat op je nek hoor! Maar ik moet zeggen dat ik wel fijn vind dat jullie dat willen doen)
It ain't all shit HPL, maar ik zal je hug doorgeven
quote:Viva Angel5 schreef op 22 augustus 2008 @ 09:47:

[...]

Mag ik even opmerking dat we momenteel onderbezet zijn? Drie Angels zijn verminderd aan het modereren wegens privé-omstandigheden. Ik wil best opschonen, One ook wel denk ik, maar dat zal dan wel een paar dagen gaan duren.Zoeken jullie kandidaten?
En ik zal even met One overleggen vandaag, opschonen of nieuw topic.
quote:rider schreef op 22 augustus 2008 @ 10:00:

[...]

Zoeken jullie kandidaten?Heb je interesse? Solliciteren kan altijd, bij Naomi (forum@viva.nl) en als we een nieuwe Engel nodig hebben, worden de sollicitaties meegenomen
quote:Viva Angel5 schreef op 22 augustus 2008 @ 09:54:

Tja daar zeg je idd iets HPL.....wat kan wel blijven staan (reacties op biechts? Maar welke zijn dan nog ok en welke zijn offotpic?) Offtopics weghalen lijkt me in ieder geval duidelijk.

Ik zou ook een nieuw topic openen. Afgezien dat het toen mocht op biechten te reageren en forummers moeite hebben gedaan om te reageren vind ik niet dat je die reacties zo mag weghalen. Daarbij, vaak is het ook een combinatie geweest, reageren op iemand en daarbij je eigen "biecht" te posten.

En het scheelt enorm veel werk.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
naomi, bedankt voor je antwoord !

Ik zou het oude topic ook sluiten, te veel werk, en het blijft gewoon onder aan de lijst staan toch ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
@ Five & One: Als jullie besluiten om het topic te sluiten, kan er in het nieuwe topic natuurlijk wel een link geplaatst worden naar het oude. Dan gaan de biechts voorlopig niet verloren en kunnen ze nog worden nagelezen
Dat lijkt me idd de beste oplossing Naomi....maar ik wacht nog ff op antwoord van One
Borodini, het zou idd onderin (leesbaar dus) blijven staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven