Handig campingbedje
vrijdag 22 augustus 2008 om 09:50
Voor mijn zoon van 11 maanden zoek ik een handig campingbedje. Ik wil het bij mijn ouders gebruiken als hij daar een keer een nachtje blijft. Ook wil ik het gebruiken als we het een keer mee nemen. Het moet dus heel makkelijk in te klappen zijn. Tevens moet het comfortabel liggen en het liefst een klein pakketje. Ik heb al gekeken voor zo'n tentje maar dat lijkt me met mijn zoon niet handig, die rolt dan de hele kamer door
Heeft er iemand tips voor een bepaald bedje? Of komt het allemaal een beetje op hetzelfde neer? Alvast bedankt.
Heeft er iemand tips voor een bepaald bedje? Of komt het allemaal een beetje op hetzelfde neer? Alvast bedankt.
vrijdag 22 augustus 2008 om 10:10
Heb niet echt de ervaring dat er heel erg veel verschil zit tussen campingbedjes.
Misschien in de kwaliteit en levensduur.
Ik heb zelf deze http://www.babypark.nl/in...LTNkpj_oJUCFRSb1QodM1hCjQ
En die bevalt prima al 2 jaar.
Misschien in de kwaliteit en levensduur.
Ik heb zelf deze http://www.babypark.nl/in...LTNkpj_oJUCFRSb1QodM1hCjQ
En die bevalt prima al 2 jaar.
vrijdag 22 augustus 2008 om 12:53
www.daryan.nl iets voor jullie? Of is dat het tentje wat je niets lijkt?
vrijdag 22 augustus 2008 om 12:58
Denk dat je deryan.nl bedoelt?
Vind ik mooie bedjes, maar onze kinderen gingen ermee aan de rol. Gelukkig ontdekten we dat toen we ze konden lenen. Hier dus de gewone campingbedjes. Wel lomper en zwaarder, maar voor onrustig slapende kinderen prima. En in dat kaliber maakt het volgens mij geen bal uit welke je dan koopt, wij hebben ze gewoon van vaag (huis)merk in aanbieding gescoord en die houden zich uitstekend.
Vind ik mooie bedjes, maar onze kinderen gingen ermee aan de rol. Gelukkig ontdekten we dat toen we ze konden lenen. Hier dus de gewone campingbedjes. Wel lomper en zwaarder, maar voor onrustig slapende kinderen prima. En in dat kaliber maakt het volgens mij geen bal uit welke je dan koopt, wij hebben ze gewoon van vaag (huis)merk in aanbieding gescoord en die houden zich uitstekend.
vrijdag 22 augustus 2008 om 13:13
vrijdag 22 augustus 2008 om 13:37
vrijdag 22 augustus 2008 om 20:06
Deryan vind ik stoere tentjes om te zien maar die wil ik niet (zoon gaat ongetwijfeld rollen, en ik zoek iets met veel comfort omdat hij ook af en toe bij mijn ouders zal slapen)
De bedjes maken dus denk ik niet zo veel uit. Het matras is wel een volgend punt. Er stond al ergens een onderwerp over maar daar kwam niet helemaal een sluitende conclusie uit.
- dun matrasje wat standaard bij babybedje zit. Oncomfortabel en er zit geen ademende stof omheen waardoor er risico is op wiegendood.
- een matrasje voor een babybed erbij kopen. Geeft blijkbaar ook risico op wiegendood omdat de baby tussen het matras en het bedje terecht zou kunnen komen.
Ik weet nu nog niet welk matras ik erbij moet nemen. Het moet uiteraard veilig zijn, comfortabel en makkelijk mee te nemen. Tips?
De bedjes maken dus denk ik niet zo veel uit. Het matras is wel een volgend punt. Er stond al ergens een onderwerp over maar daar kwam niet helemaal een sluitende conclusie uit.
- dun matrasje wat standaard bij babybedje zit. Oncomfortabel en er zit geen ademende stof omheen waardoor er risico is op wiegendood.
- een matrasje voor een babybed erbij kopen. Geeft blijkbaar ook risico op wiegendood omdat de baby tussen het matras en het bedje terecht zou kunnen komen.
Ik weet nu nog niet welk matras ik erbij moet nemen. Het moet uiteraard veilig zijn, comfortabel en makkelijk mee te nemen. Tips?
vrijdag 22 augustus 2008 om 20:30
Is dit wat?
http://www.philandteds.com/nz/traveller_07_1.htm
Dan heb je niet zo'n tentje maar wel een heel lichtgewicht bedje.
http://www.philandteds.com/nz/traveller_07_1.htm
Dan heb je niet zo'n tentje maar wel een heel lichtgewicht bedje.
vrijdag 22 augustus 2008 om 20:54
Er was hier laatst ook een topic over zo'n Deryan bedje en het schijnt wel me te vallen met het omrollen ervan. Dat hoop ik tenminste, want wij hebben 'm ook gekocht voor in de vakantie. Maar we gaan kamperen, dus kunnen 'm altijd met wat haringen vastzetten .
Wij hebben voor in het grote campingbedje een extra matras bij Ikea gekocht, die van 15 euro geloof ik en zo'n 7 cm dik. Die kan je redelijk klein oprollen (zo liggen ze ook in het magazijn bij de Ikea). Zo'n matras ligt ook in haar ledikant. Is volgens mijn gewoon veilig, ik zou niet weten hoe ze eronder zou moeten komen. Zo'n opvouwbaar matras lijkt me dan enger, omdat dat uit een paar delen bestaat.
Wij hebben voor in het grote campingbedje een extra matras bij Ikea gekocht, die van 15 euro geloof ik en zo'n 7 cm dik. Die kan je redelijk klein oprollen (zo liggen ze ook in het magazijn bij de Ikea). Zo'n matras ligt ook in haar ledikant. Is volgens mijn gewoon veilig, ik zou niet weten hoe ze eronder zou moeten komen. Zo'n opvouwbaar matras lijkt me dan enger, omdat dat uit een paar delen bestaat.
zaterdag 23 augustus 2008 om 20:40