Hoe dit laten werken zonder gedoe?

23-04-2015 12:27 995 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat maar dames...
O mijn god je gaat het doen. Je hele leven en de omgeving van je dochtertje opgeven voor een man die keer op keer heeft bewezen dat ie niet te vertrouwen is. O en die driekwart van het jaar on the road is met zn hockeybuddies.

Ik zou van tevoren afspraken maken wat betreft zijn skypegedrag met de moeder van zijn nu nog ongeboren kind. Je weet waar dat toe kan leiden.

Het moet trouwens wel een soort van een record zijn voor een man om twee keer de moeder van zijn ongeboren kind te verlaten. Holy shit wat ben je dan evil.
Geloven jullie het echt nog hier. Kom op zeg.

Leuk verhaaltje hoor TO!
quote:markovic schreef op 30 april 2015 @ 22:52:

Leuk verhaaltje hoor TO!

Als je er geen donder van gelooft, waarom blijf je dan steeds reageren? Niemand die je daartoe dwingt hoor, lees gerust verder. Zelf wellicht wat behoefte aan aandacht?

Ik ga slapen.
Oh, julius, hij heeft mij niet verlaten hè, toen ik zwanger was? Ik ging niet naar canada, dus daar kun je hem niet 'evil' om noemen.
Wat een puinhoop zeg. Ga je toch doen waar je ex eigenlijk bang voor was en bewijs OPNIEUW dat je niet te vertrouwen bent. Jullie verdienen elkaar echt. Dat jullie heel heel heeeeul gelukkig met elkaar mogen worden! Zo jammer voor je dochtertje dat zij niet kiest bij wie zij geboren mag worden.
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
Canada's vrouw doorziet t meteen. Vind ik knap en respect dat ze weggaat.

scheiden en alles regelen met een Zwangerschap. Dat is zwaar in je eentje. Maar ze heeft geen keus. Ze heeft zelfrespect.
Zo zie je maar weer; in 1 week (!!) kan er een hoop gebeuren..
Why own a room when you can build a house?
Hmmm.... nu begin ik toch echt te twijfelen aan het waarheidsgehalte van dit topic
Iemand uit Canada mag max. 3 maanden in NL blijven.

Maar hoe zit het dan met zijn trainingskampen, die binnenkort weer beginnen? In NL verdien je niet de kost met Icehockey.

Tja en latten? Waar vind een buitenlander, die hier 3 maanden mag blijven, woonruimte?

Eerder gaf jij al aan, dat een reis uit Canada naar NL erg duur is, dus geld speelt dus wel degelijk een rol. Daarnaast zal de scheiding ook een behoorlijke aanslag doen op zijn geldelijk vermogen.

Tenslotte, jouw ouders en vriendinnen, switchen zomaar van de ene papa naar de andere papa voor jouw dochter?

Hier zitten nu een beetje teveel gaten in jouw verhaal, TO.
Het boekenweekgeschenk voor dit jaar is nu al bekend.

Maar laten we eerlijk zijn: dit verhaal is absoluut fictie. Geheel verzonnen. Het viel me al op dat elke suggestie door de lezers opeens ook gebeurt. Ook de constante weigering enige input/ informatie van jezelf en de actie reactie antwoorden van je geven me eigenlijk een beeld van iemand die echt heel eenzaam moet zijn. " Het mocht het wel waar zijn " is hier niet van toepassing.
quote:Flowerista schreef op 29 april 2015 @ 17:18:

[...]

Je bent niet de eerste die vragen stelt aan TO over de beginsituatie, ze kiest er alleen voor om ze mondjesmaat te beantwoorden.

En als je goed leest zie je ook staan dat ze dr Canada-fling pas besloot op te biechten toen ze zwanger bleek te zijn omdat ze met haar nu-ex geen sex meer had gehad.

Misschien zie ik het te negatief hoor maar ik kan daar maar 1 conclusie uit trekken.... Ik begrijp wel dat TO niet wil vertellen dat ze seks heeft gehad met een ander tijdens een tijdelijke break up als ze haar relatie wil lijmen. Waarom olie op een dovend vuur gooien?

@TO: Ik heb echt geen advies over je situatie. Het klinkt heel gecompliceerd allemaal. Weet je zeker dat mr. Canada de ideale man is, als de verliefdheid voorbij is? Wat zijn zijn negatieve karaktertrekken? Zal jij hier een relatie of een eigen leven op kunnen bouwen als hij altijd op de achtergrond een rol blijft spelen? Of ga je ondanks alles toch liever naar Canada? Kan je het dan aan om tijdens het speelseizoen 9 maanden alleen te zitten? Is hij te vertrouwen met andere vrouwen?

Ik ga hier verder niet meer reageren, maar denk er even over na en wees eerlijk tegen jezelf over de antwoorden.
Hoezo switchen mijn ouders zomaar van de ene naar de andere papa? Mijn vriendinnen komen voor mij en dochtertje, dat canada er bij is houdt ze niet ineens tegen oid.

Verder laat maar joh. Als er al zo gereageerd wordt, ga ik niet eens meer de moeite nemen om ergens op in te gaan.
quote:tweeling53 schreef op 01 mei 2015 @ 02:30:

Hmmm.... nu begin ik toch echt te twijfelen aan het waarheidsgehalte van dit topicNu pas?
@eclair: Of hij De Ware is, geen idee. Als iedereen dat van tevoren zou weten, gingen er een stuk minder mensen scheiden... Maar ik denk wel dat het kan werken. Eerst op afstand/ met hem af en toe hier, indien mogelijk. En op den duur, als het goed voelt, dan toch naar canada.

Als we het niet proberen, blijft hij altijd als een stoorzender werken voor een eventuele nieuwe relatie, en andersom.
jij bent de enige die maakt of hij een stoorzender is of niet.
quote:tweeling53 schreef op 01 mei 2015 @ 02:30:

Hmmm.... nu begin ik toch echt te twijfelen aan het waarheidsgehalte van dit topicFact is stranger than fiction
life's a beach and then you die
quote:zimi schreef op 01 mei 2015 @ 07:58:

jij bent de enige die maakt of hij een stoorzender is of niet.Dat weet ik, en ik weet wat ik voel. Dus ik weet dat het gevoel niet weggaat. Dat blijft sluimeren.
quote:VitaNova_13 schreef op 01 mei 2015 @ 08:13:

[...]

Dat weet ik, en ik weet wat ik voel. Dus ik weet dat het gevoel niet weggaat. Dat blijft sluimeren.

Omdat je het blijft voeden.

Wel apart dat hij twee jaar lang niet langs kan komen wegens zijn ijshockey, en jullie nu hebben afgesproken dat hij af en toe naar Nederland komt. Is ie gestopt met hockey of hebben jullie er gewoon nog niet goed over nagedacht?
Ik wens je veel geluk TO, het zal niet makkelijk worden maar ik hoop dat het goed uitwerkt voor jou en vooral voor je dochter.
..
quote:swifty schreef op 01 mei 2015 @ 09:47:

Ja, ik ook. En fijne verjaardag iig. Misschien beter voor jullie om topic te sluiten en je aandacht te richten op positieve dingen! Voor mij is het wel klaar iig, het beste!Waarom? Het is net zo'n leuk topic.
Vitanova, ik wil jou en je dochter zo graag alle goeds wensen, maar ik houd mijn hart vast. Een man die zijn zwangere vrouw in Canada gewoonweg achterlaat, een paar dagen nádat hij de "bom" over jullie escapades heeft laten vallen, om hier met jou "iets" te beginnen, ik heb er geen goed gevoel bij. Een fatsoenlijk mens zou éérst alles in Canada netjes afhandelen, die scheiding regelen (die er nu dus toch aankomt), zorgen dat die zwangere vrouw goed terechtkomt (zowel emotioneel als anderszins) enz. enz. enz. Die zou niet per omgaande zijn koffer pakken om hierheen te komen en zijn zwangere vrouw temidden van de puinhopen achterlaten. Dat dóe je gewoon niet. Vind ik dan. Dus als dat ZIJN manier van doen is, heb ik ook niet zo'n goed gevoel bij hem als mens...

Maar ik hoop van harte dat ik het helemaal mis heb, maar ik vrees met groten vreze.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:markovic schreef op 30 april 2015 @ 22:52:

Leuk verhaaltje hoor TO!Dit verhaal is toch overduidelijk niet echt, maar wel erg vermakelijk
Ik ben een belieber, let me be
Het gaat wel in een enorme sneltreinvaart zeg!

Zelfs ik begin te twijfelen aan de echtheid (en dat wil wat zeggen )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven