Hoe dit laten werken zonder gedoe?

23-04-2015 12:27 995 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat maar dames...
Julius,

Je haalt me telkens de woorden uit de mond.

@to: je hebt geen relatie en geen huis meer. De stabiele situatie van je dochter is gewijzigd. Je laat je partner na 10 jaar achter.

En jij zit alleen te soppen op een gozer die aan de lopende band vrouwen zwanger maakt.

Aandacht is verslavend!
quote:Gear schreef op 30 april 2015 @ 16:48:

[...]

Goed gezegdDank je Gear
Pfff... Nou, ik weet even niet waar ik moet beginnen. Ben tegelijk hyper en misselijk en weet niet zo goed wat ik precies hoor te voelen nu. Ik stuiter even verder en laat alles wat bezinken, voordat ik hier weer iets neertik wat niet goed over komt.

Rustig aan hoor VitaNova_13, uiteindelijk is het jouw leven en hoef je verder niks te doen met onze meningen op een forum.
Vitanova (betekent toch letterlijk "nieuw leven"?): kies voor een nieuw leven. Vergeet die Canadees. Hij brengt je niks dan narigheid. Hij heeft een "big mess" van zijn leven gemaakt door eerst jou te bezwangeren tijdens een fling van een maand, daar vervolgens zelf niks mee te willen doen (want zijn carrière ging voor), vervolgens een andere vrouw zwanger te maken en daar dan (als ik jou moet geloven) uit "noodzaak" mee te trouwen - wat hij waarschijnlijk alleen heeft gedaan om zijn eigen reputatie veilig te stellen. Want jij zat met je zwangere buik veilig héél ver weg, maar hé, die andere vrouw zat wél in Canada en "not doing the right thing" kon zijn image schaden. Daarom is hij waarschijnlijk met haar getrouwd. Niet vanwege haar of zijn (nog te verwachten) kind, maar vanwege zijn eigen reputatie.

Is dat écht een persoon waar je verder nog mee te maken wilt hebben? Hij zal ongetwijfeld helemaal te gek zijn in bed, ongetwijfeld mooie praatjes hebben, en er fysiek goed uitzien gezien zijn beroep. Maar wat is hij helemaal? Een lege schil. Een pakketje schroot met een dun laagje chroom. Laat je door dat chroom niet verblinden en zie ook dat schroot aan de binnenkant. Niet alleen voor jezelf, maar ook voor je dochter.

De schade die er nú al is, kan niet meer ongedaan worden gemaakt. Niet bij je ex (dat is ook een mens met gevoelens, hoe je ook over hem denkt), niet bij de huidige zwangere vrouw van die Canadees. Maar maak het niet erger en belangrijker nog: zie in dat hij je niks brengt en ook nooit zál brengen.

Je lijkt me een sterke en zelfstandige vrouw. Maak daarvan gebruik om een eigen bestaan op poten te zetten, je dochter een fijn thuis te bieden en een mooie toekomst te bouwen. Losers als die Canadees heb je daarin niet nodig. En ik weet zeker dat je dan ooit een écht fijne man tegen het lijf zult lopen en dat je dan zélf zult inzien dat het ook anders kan, dat je niet iemand nodig hebt die alleen maar puinhopen creëert.

Heel veel sterkte daarbij gewenst.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
To hebben je ouders geen wijze woorden ? Wil je geen rust voor jouw en je dochtertje?

Ik zou al die heren even zat zijn. Werken en mijn dochtertje en familie.

Canada heeft te veel scherven om nu rustig over te komen uit Canada lijkt mij.

Voel je niet zoiets van zoek het allemaal maar even uit. Ik laat niet meer aan mij trekken.
TO, maar hoever ben je gekomen met visualiseren? Ga je dan toch naar Canada? Dat is de enige reële optie.

Zo niet, hoe zal het zijn om een keer per jaar je grote liefde bij je te hebben, het bed te delen en hem weer uit te zwaaien? Geen relatie op kunnen bouwen met iemand anders. Of wel, maar dan steeds weer dat de relatie stukloopt omdat je gek bent en blijft op een man waar je alleen maar wat blije momentjes mee deelt. Lijkt me niet echt zo fijn op de lange duur.
Zoals jij alles beschrijft, kan ik het echt niet zien pejeka... Misschien heb ik een enorme blinde vlek en kom ik er nog wel achter dat hij echt een klootzak eerste klas is. Of niet.

Ik ga even kort het gesprek samenvatten, ben even gaan sporten om mn hoofd leeg te krijgen.

-hij gaat scheiden, daar is vrouw het ook mee eens.

-hij wist nog niet dat ex en ik al uit elkaar zijn, en toen ik dat vertelde (na zijn scheiding-mededeling), geloofde hij het eerst niet en daarna werd hij een dweil. de tweede keer ooit dat ik m heb zien janken.

-hij komt, in de loop van de week na moederdag, en blijft zo lang als mogelijk is, we moeten nog uitzoeken hoe lang hij mag blijven voordat ie terug moet.

-we gaan een poging wagen, in eerste instantie lat, en als het goed voelt, spring ik in het diepe. Maar dat is nog even niet aan de orde.
Het is idd een dweil.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hij is nog maar net getrouwd, maakt haar zwanger en gaat nu scheiden en leeft nog lang gelukkig met jou?

Godsklere, het lijkt wel een sprookje!
Mot met to
En zwangere vrouw kan het uitzoeken..net als jij toen.
Mot met to
Zo wat een ontwikkelingen joh in zo'n korte tijd. Wie wilde scheiden zij of hij?
quote:viva-amber schreef op 30 april 2015 @ 21:22:

Het is idd een dweil.Dweil zocht dweilin en heeft die gevonden.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Yeah right.
Dus hij laat zijn huwelijk en zijn ongeboren kind nu stikken om naar jou te gaan? En dat vind jij een goede eigenschap? Iemand die eeuwige trouw en in voor en tegenspoed niet zo interessant vind. En ook niet dat jij toendertijd in een relatie zat? Dit gaat op de kop verkeerd, jij gaat ontzettend alleen blijven. Arm kind die de rekening mag oppakken.
quote:GateKeeper schreef op 30 april 2015 @ 21:25:

Zo wat een ontwikkelingen joh in zo'n korte tijd. Wie wilde scheiden zij of hij?Beiden. Hij stelde het voor en zij heeft ingestemd en direct haar ring weggesmeten.
.
Het word nog erger dan ik dacht, lieve hemel zeg.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:Jenette schreef op 30 april 2015 @ 21:25:

En zwangere vrouw kan het uitzoeken..net als jij toen.Nee yoh daar gaat hij de komende jaren mee skypen en kaartjes sturen en als TO zwanger is van de tweede gaat hij terug na haar. 😱
quote:swifty schreef op 30 april 2015 @ 21:38:

Heftige ontwikkelingen VitaNova, en dat in zo'n korte tijd! Fijn dat sporten je helpt. Wat zijn je plannen nu met verjaardag van je dochter? Bij je ouders in huis vieren? Hoe is het met je dochter nu, om zo bij opa en oma te wonen, mist ze haar huisje niet?

Aan dochter merk ik eigenlijk niets qua moeten wennen aan de nieuwe omgeving, behalve dat ze al weet waar de deur naar opa en oma is Ze slaapt goed, dat is een redelijke graadmeter wat betreft al dan niet lekker in haar vel zitten.

De verjaardag... Tja, ik heb ex gevraagd of hij wilde langskomen, maar hij gaf weer aan dat hij daar geen behoefte aan heeft. Als hij toch niet komt, is de enige visite mijn ouders, canada en twee vriendinnen van mij. Dan denk ik dat ik dat gewoon hier 'thuis' doe.
quote:noa783 schreef op 30 april 2015 @ 21:44:

Nee yoh daar gaat hij de komende jaren mee skypen en kaartjes sturen en als TO zwanger is van de tweede gaat hij terug na haar. 😱TO wordt niet zwanger van de tweede.
Nee want het verhaal stopt hier😆
Mot met to
.
quote:VitaNova_13 schreef op 30 april 2015 @ 21:51:

[...]

TO wordt niet zwanger van de tweede. 😝
Dat er nog zulke ongelooflijke domme vrouwen als jij bestaan TO, dat begrijp ik eigenlijk niet.

Dat wist ik eerlijk gezegt niet, maar goed..je valt vanzelf door de mand.

.

De tijd doet de rest.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven