April 2009!

03-08-2008 19:22 2411 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze prachtige april moppies

Nickname Leeftijd Kindje UD BVD Geboren! Noerie311e2 april26 maart Sofia Katherina Puck281e12 april26 maart Philipmjdh381e22 april30 maartTeunPamster251e11 april31 maartAnoukBeer384e1 april31 maartBeertjeEnka352e2 april1 aprilLarsT&G263e7 april3 aprilLoïs TamarAssevas291e18 april6 aprilEmma MaritMette Mare272e13 april8 aprilStef ThijmenElmanita282e10 april 9 aprilGwenvrolijkevrouw1282e8 april10 aprilKarlijnRuma384e16 april10 aprilAnneJohaira231e19 april14 aprilNajade Jazzley JohairaLouiseP333e15 april15 aprilJuliusAsjemenou371e18 april16 aprilIsa Anne-Noor Wendy291e9 april20 aprilYaelReminder371e20 april29 april BastiaanIndia74341e25 april1 meiFee Havana floddertje1283e3 mei3 meiPepijnSteenbokje77311e29 april4 meiSofie Roos

Naam Kindje Startgewicht en lengte Huidige gewicht en lengte leeftijd Sofia 3000 gram en 50 cm 9.4 kg en 73.5 cm10 mndPhilip 3100 gram en 50 cm 7035 gram en 67 cmBeertje4150 gram en 55 cm9 kg en 74 cm10 mndStef3390 gram7595 gram en 69 cmGwen 3400 gram en 50 cm 10.1 kg en 74 cm11 mndAnne 3900 gram en 49 cm 9680 gram en 71 cm9 mndIsa 3400 gram en 49 cm 8400 gram en 73 cm8 mndFee 4100 gram en 53 cm 9750 gram en 76 cm7.5 mndPepijn 4200 gram en 52 cm 10,8 kilo en 76 cm9 mnd
Heb net mn eerste afspraak gehad. Ben als het goed is morgen 8 weken.

Het hartje heb ik zien kloppen
Gefeliciteerd Tiaraatje met het tje! En nog welkom aan alle nieuwe dames, dat alles maar goed mag gaan en we in april de tabel kunnen uitbreiden met een nieuwe kolom!
hoi meiden,

tiara; proficiat met het hartje!

pumster: hier ook pas 15 sept eerste echo. Lospeuteren ging niet helaas (apparaat was niet aanwezig).

puck: veel plezier in Amerika!

Het bloed was goed dus maandag weer werken.

Groetjes,

Vv.
Ik geloof in leven voor de dood
Tia, gefeliciteerd, leuk voor je!
Hallo, ik bedacht mij vandaag dat ik idd nu ook mee kan schrijven op een "uitgerekend" topic, dus ik hoop dat ik mee mag doen. Ik schrijf ook nog op een zwanger worden topic want daar heb ik toch zo'n 8-9 mnd rond gehangen....Mijn uitgerekend datum is 26 april.

Ik weet sinds dinsdag dat ik zwanger ben, morgen dus 5 wkn. Ben nog net 33 jaar, het is mijn eerste kind en ik mag over 3 wkn naar de VK en ik krijg dan ook een echo. Dat is nog te vroeg voor de termijnecho maar ik kan dan wel het hartje zien dus dat lijkt me heel leuk. Het is op mijn verjaardag, cool he!

We willen 's avonds als mijn (stief)ouders er zijn, het gaan vertellen. Dus het enige wat ik nu aan het doen ben, is proberen er vertrouwen in te hebben dat het goed gaat tot die tijd. Het is nu nog zo pril.

Ik ben ook nog een beetje beduusd want we waren niet heel serieus bezig, vriendlief dacht dat hij mij niet kon bezwangeren vanwege leukemie op 18-jarige leeftijd en ik ben ook nog nooit eerder zwanger geweest dus na zo lang wachten dacht ik...nou misschien wordt het wel de MMM.

Heb nog niet al te veel kwaaltjes, behalve dat ik heel snel uitgeput ben van simpele dingen zoals opruimen en de stad in. Heel apart. Heb nu al 2x op de bank gelegen 's middags. Nou dat is echt niets voor mij want ik ben nogal een druk iemand, haha.

Iig heel erg gefeliciteerd allemaal, wat een cadeautje hebben we gekregen!
O ja, de datum van VK + echo is 10/9
Van harte India,

Wat een geluk dat jullie toch spontaan zwanger zijn geraakt.

Geniet ervan, die drie weken zijn ook zo weer voorbij.
Hallo allemaal,

Wat een goede stemming hangt hier vandaag, allemaal leuke berichten!

Idia, gefeliciteerd en welkom!

Tiara, wow, hartje, gefeliciteerd! ! Wat lijkt me dat vreselijk spannend en leuk! Wij mogen over twee weken, dan ook op een dag na 8 weken. Was het maar vast zover!

Oh, daar is mijn lieffie. Weekend begint! Dag allemaal!
zow dat was even een hoop bijwerken in de tabel!

India gefeliciteerd!

Tiara gefeliciteerd met het zien van een kloppend hartje!

Nou uiteindelijk toch nog een enorm drukke dag geworden! Ben pas net thuis. Net op het moment dat ik af had wat er af moest zijn kwam er een spoed experiment tussendoor. Met 4 man keihard gewerkt tot 7 uur en ik en een collega nog tot langer, hij is nu nog bezig denk ik .

Maar ik wilde toch nog even spieken voordat ik als een zoutzak op de bank plofte!

tot morgen dames!
Goed weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hey Lady's,

Nou de avatar is gelukt bedankt Elmanita toppie

Heb al een paar uur last van onwijze menstruatiepijnen hoop maar dat het onschuldig is........

Heb het op mijn werk verteld (Ik werk in de horeca) en mijn bazin was superblij, ze ging gelijk thuis allemaal zwangersschap kleding halen die ik mocht hebben hahahahaha. en onwijs schattige rompers en pakjes waar haar zoontje in gelopen heeft echt super schattig.

Moet eerlijk bekennen dat ik stiekem ook al ff met mams in de Prenatal ben geweest en ja daar kon oma in spe dat ene lieve pakje niet laten liggen hahahahahahahaha

Hebben jullie stiekem al iets aangeschaft????????

Fijn weekend allemaal

K Pam
Pam leuk he dat aanschaffen? En het is ook allemaal zo schattig en lief.

Wij hebben nog heel veel van onze oudste en totdat ik weet of het een jongetje of meisje wordt, koop ik ook verder nog niks.

Maarre.....kijken doe ik wel heel veel hoor!
@elmanita

Wil je voor mij de datum veranderen naar 01/09 want dan krijg ik mijn 2e echo (kijken of we dan wel iets kunnen zien).

@allen

Heb het afgelopen week erg moeilijk gehad. Dan was ik weer wel zwanger en dan was het vruchtje afgestorven (volgens mij). Alles gaat door me heen. Plotselinge huilbuien op het werk, maar wel blijven werken voor afleiding. De ene keer berustend de andere keer niet.

We moeten maar gewoon afwachten. Ook heb ik erg weinig zwangerschapsverschijnselen. Geen zere borsten, geen donkere tepels, niet misselijk, alleen de moeheid. Ik ben zóóóóó onzeker!

Ik vind het zelfs moeilijk om hier te schrijven want ik sta er zo anders in dan jullie (een stuk onzekerder en negatief).

Hopenlijk verandert alles na de echo op 01/09! en kan ik ook blij zijn!
@Jore...ik duim voor je meid!! Ik gun het je echt zo erg!! Kun je niet eerder terecht dan de 1e? Gewoon voor je eigen gemoedsrust?? Misschien nog voor het weekend?

@all...hier beginnen de zenuwen te komen. Woensdag echo. Hoop zo dat alles goed is.

@India...van harte gefeliciteerd!!

@Tia...heeft de gyn tegen jou nog iets gezegt over het afnemen van een miskraam als je het hartje ziet kloppen???
Hoi allemaal,

Ik hou het even kort aangezien de jongste hier de boel aan het afbreken is:

29/8 Echo (ivm vorige miskraam)

10/9 verloskundige

Fijn weekend allemaal.
@ Jore: weinig kwaaltjes hoeft niet te betekenen dat het fout is hoor. Hier ook alleen maar moeheid en verder niets (geen kramp, misselijkheid of zere borsten), ook bij de 1e had ik bijna nergens last van en daar heb ik toch ook een mooie zoon voor gekregen. Dus probeer positief te blijven meid!

Wij gaan ook wachten met kleren kopen tot we weten wat het wordt, als het weer een jongen is hoeven we niks te kopen scheelt weer in de centjes!

Fijn weekend allemaal!
He Jore, ik heb ook bijna geen kwaaltjes hoor. Ik ben wel snel moe van actieve dingen en wat emotioneler maar net als jij geen grotere of pijnlijke borsten, tepels etc. Geeft toch niet?! En pas maar op want het kan zo maar er wel zijn iets verder in de zwangerschap :-)....Altans dat heb ik al een paar keer bij anderen gelezen. Zolang je niet ongesteld hebt en positief getest (desnoods een paar keer) dan moet het echt wel kloppen. En je bent toch ook niet zomaar moe??? Het komt echt goed!

Ik koop helemaal niets nog moet ik eerlijk zeggen want dat vind ik wel een beetje vooruitlopend, dat durf ik nog niet. Eerst maar eens zien dat het allemaal goed gaat tot week 10-12.

Maar ja bij mij weet niemand ook nog iets.

Liefs aan allen
@ jore ik duim als een dolle dat het gewoon lekker goed zit bij jou. idd die moeheid moet ook ergens vandaankomen..

ik heb ook nog niks gekocht, eerst maar eens de echo afwachten, misschien als dat goed is mag ik dan wat kopen.. maar voor het echte shoppen wacht ik denk ik tot na 20 weken en bijbehorende echo.

vraagje, zijn jullie in kilo's al aangekomen? ik was voordat ik zwanger werd net heel mooi 7 kilo afgevallen (ook op aanraden van de gynaecoloog) maar de eerste anderhalf zitten er alweer aan.... is dit normaal?

fijne zondag nog!

groetjes, nicks
Goedemorgen iedereen,

Net een rondje huisartsen post gedaan ben sinds gisterochtend gezegend met flinke galbulten, echt jeuk me een ongeluk. Zo verschrikkelijk, heb gelukkig nu medicijnen gekregen. Vooral omdat mijn oogleden nu zo dik zijn dat ik ze amper open kan houden. Moet een allegie test laten doen maar kan niet door de zwangerschap komen zeg de dokter hmmm.

Gisteren verjaardag overleefd van vrienden was bang dat ik me mond voorbij zou praten. Oma's en Opa's weten het en mijn Bazin maar voor de rest wil ik nog ff wachten tot na de 12 weken. Er loopt onder onze vriendengroep een poll over wie er als eerste gaat trouwen en wie als eerste een kindje krijgen. Kwa trouwen scoren wij niet zo hoog maar kwa kindje staan we op de 3e plaats hahahahaha te moesten eens weten....

Ben zo benieuwd hoe ze reageren dat wij de 1e groeps telg gaan krijgen.

Morgen naar de VK spannend, heb nog steeds last van die menstruatiepijnen dus ben toch wel een beetje bang. Hoop zo op een echo!!!!!!!!!!!!!!!

Nou meiden een hele fijne zondag ik kruip lekker me bedje weer in met mijn bulten hahahahahaha

K Pam
@ jore

Meid ik begrijp je gevoel heel erg ook ik heb nog niet echt ergens last van. behalve onzekerheid.

Sterkte meid
Jore, ik duim voor je, probeer je niet te druk te maken, hoe moeilijk ook. Ik ken trouwens genoeg mensen die totaal geen kwaaltjes hadden hoor.

Pamster dat is niet zo fijn die galbulten. Heb je dat wel eens vaker gehad?

Ik koop trouwens ook nog niets, zolang ik nog niet weet wat het wordt. Wat wel balen is is dat we al een jaar gelden alle babyspullen hebben weggedaan, dus ook box, kinderwagen ed. Zullen dus weer een hoop nieuw moeten kopen.

Fijne zondag allemaal
O Beer, wat onhandig, haha...had je niet gerekend op een 4e?

Nicks, ik val juist af! Echt bizar, ik ben al 1 kg afgevallen in 1 wk. Ik heb ook heel snel een hongergevoel in mijn buik, ik moet gewoon om de 3 uur iets eten.

Pamster, wat zijn galbulten eigenlijk?

Wij gaan straks naar de schoonfam n iedereen is er. We hebben afgesproken dat we zeggen dat ik aan de antibiotica ben zodat er niets gekd opvalt. Maar aan de andere kant denk ik niet dat iemand het nu verwacht.

Fijne zondag nog.
Jore kop op meid! Ik duim voor je en probeer je niet te druk te maken. Maar dat is erg moeilijk.

Pam jakkes zeg. Balen. Gaat het nu een beetje beter?

Beer dat is jammer zeg! Weer shoppen voor nieuwe dingen nu dus.
Hoi allemaal,

Pamster: Vervelend die galbulten! Maar menstruatiepijn is wel normaal hoor, je baarmoeder groeit nou eenmaal snel en voelt als krampgevoel. Ik had dit bij de eerste ook erg, nu een beetje.

Ik heb het gevoel dat ik al een dikke buik heb, gelukkig in werkkleding valt het niet zo op.

Fijne dag verder, wij gaan zo ff naar het bos.

Groet Sam
@beer nee heb die bulten nog nooit eerder gehad en vriendlief maar zeggen dat ik misschien nu al vocht vast hou hahahahaha

@india wat de dokter mij vertelde is dat galbulten veroorzaakt word door een alergische reactie het zijn in feite grote verdikte schijven die op de huid liggen en onwijs jeuken. hieronder een link waar alle info staat. heb nu pilletjes en die werken super heb in ieder geval geen jeuk meer gelukkig.

http://www.huidarts.com/c...ction=form&fid=1020972519

Ik ga me ff lekker laten verwennen door mams met een heerlijk prakkie en warm bad voor die menstruatiepijnen (argg word er nu wel een beetje gek van)

k Pam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven