Hoe dit laten werken zonder gedoe?

23-04-2015 12:27 995 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat maar dames...
...
quote:VitaNova_13 schreef op 01 mei 2015 @ 10:17:

Julius, dat was niet alleen vanwege hockey. Hij komt over anderhalve week, blijft dan zo lang mogelijk, en daarna is het weer puzzelen wanneer hij kan komen. Hij komt niet 'af en toe naar Nederland'. Dikke kans dat de volgende keer pas volgend jaar is. Dus ik wil hem nu zo lang mogelijk hier hebben.En waar zit hij dan die andere tijd? Bij wie, bedoel ik dan? Welke vrouw gaat er in de tussentijd dan voor hem zorgen? Gaat hij hiervoor zijn zwangere vrouw verlaten? Lijkt me niet. Als ik hem was, zou ik jou alles op je mouw spelden wat je horen wilt, jij gaat het toch niet controleren, en blijf gewoon bij zijn zwangere vrouw. En af en toe in Nederland hangt hij hem er even bij jou in, na lieve woordjes te hebben gefluisterd. En daar moet je kind het dan maar mee doen. En de man die er al die jaren voor je kind was, mag die wel nog optrekken in een omgangsregeling, of ga je daar een stokje voor steken?
quote:swifty schreef op 01 mei 2015 @ 09:47:

Ja, ik ook. En fijne verjaardag iig. Misschien beter voor jullie om topic te sluiten en je aandacht te richten op positieve dingen! Voor mij is het wel klaar iig, het beste!Hè nee, verlaat je het zinkende schip?!

Gelukkig heeft je Taylor Swifty nog wel een toepasselijk tekstje:

'Cause I knew you were trouble when you walked in

So shame on me now

Flew me to places I'd never been

'Til you put me down, oh

Now I'm lying on the cold hard ground

Oh, oh, trouble, trouble, trouble

Lezen Doreia...

Die man die al die tijd voor mijn kind heeft gezorgd, wil helemaal niks meer met haar. Dus waarom zou ik in vredesnaam een omgangsregeling moeten verzinnen? Hij wil niet. Klaar.

De rest van het jaar (september-april/mei) is het seizoen weer begonnen, dus dan is hij sowieso weg.

(en niet bij een andere vrouw thuis ofzo)
En daar wil jij voor settelen? Voor die paar momenten in een jaar met hem? Je kent de man amper!
quote:courtisane schreef op 01 mei 2015 @ 10:27:

[...]

Hè nee, verlaat je het zinkende schip?!

Gelukkig heeft je Taylor Swifty nog wel een toepasselijk tekstje:

'Cause I knew you were trouble when you walked in

So shame on me now

Flew me to places I'd never been

'Til you put me down, oh

Now I'm lying on the cold hard ground

Oh, oh, trouble, trouble, trouble🎵🎶🎼
quote:VitaNova_13 schreef op 01 mei 2015 @ 10:30:

Lezen Doreia...

Die man die al die tijd voor mijn kind heeft gezorgd, wil helemaal niks meer met haar. Dus waarom zou ik in vredesnaam een omgangsregeling moeten verzinnen? Hij wil niet. Klaar.

De rest van het jaar (september-april/mei) is het seizoen weer begonnen, dus dan is hij sowieso weg.

(en niet bij een andere vrouw thuis ofzo)

Nee, dan zit ie eenzaam in hotels, af te wachten tot hij eindelijk weer eens naar de liefde van zijn leven in Nederland kan. Zo zijn mannen, en vooral deze trouwe loebas.

Jij kan net zo goed in Nederland blijven wat dat betreft; hij kan in het off-season gewoon naar Nederland komen. Daarvoor hoef jij niet het hele jaar in Canada te zitten, in je eentje.
.
.
quote:goddess23 schreef op 30 april 2015 @ 23:45:

Dat jullie heel heel heeeeul gelukkig met elkaar mogen worden!

Dat hoop ik ook, zou het beste zijn voor iedereen, uiteindelijk dan

Maar wat heb ik een medelijden met die vrouw in Canada, arme vrouw :( Maar ja, beter nu dan later
...
quote:VitaNova_13 schreef op 01 mei 2015 @ 11:02:

@julius, een kort bezoekje (of meerdere) van mij en dochter aan hem tijdens het seizoen is best te doen als we eenmaal daar zijn. Voordeel van zn nieuwe contract. Toronto is dichterbij dan Pittsburgh.Ik zou er dan in elk geval geen verrassingsbezoekje van maken, tenzij je in bent voor meer verrassingen dan je had gedacht...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Nou hup, trouwen en emigreren dan maar!
Why own a room when you can build a house?
quote:hashtagbrownie schreef op 01 mei 2015 @ 11:21:

Nou hup, trouwen en emigreren dan maar!Ja,het is net een Disneysprookje
quote:diamond-gloss schreef op 01 mei 2015 @ 12:13:

[...]

Ja,het is net een Disneysprookje

En ze leefden nog lang en gelukkig..

Mijn god wat moet die kerel fenomenaal in bed zijn.
Ik heb dit topic gedeeltelijk gelezen en ja, daar kan ik van alles van vinden...

Maar ik wilde even zeggen dat ik je keuze om destijds

hier te blijven kan begrijpen.

Ik ben ook enig kind en mijn moeder heeft er alles aan gedaan om mij bij zich te houden. Verhuizen naar het buitenland kwam niet ineens bij me op. Ik wilde mijn ouders niet alleen laten.

Toen ze overleed voelde ik mij voor het eerst " vrij" ( naast het verdriet) , een totaal onbekend gevoel voor mij.

Het leven leiden, wat anderen voor je bedacht hebben, is uiteindelijk geen gelukkig leven!
quote:pejeka schreef op 01 mei 2015 @ 11:18:

[...]

Ik zou er dan in elk geval geen verrassingsbezoekje van maken, tenzij je in bent voor meer verrassingen dan je had gedacht...Sure...
quote:hashtagbrownie schreef op 01 mei 2015 @ 12:20:

[...]

En ze leefden nog lang en gelukkig..

Mijn god wat moet die kerel fenomenaal in bed zijn.Dat sowieso. Of misschien krijgt iedereen hier door de recente gebeurtenissen (+ minder goede keuzes in het verleden) een compleet ander beeld van hoe hij werkelijk is.
Amreg, dankje voor je reactie en herkenning. Ik heb inmiddels wel besloten dat ik, hoe moeilijk dat voor mijn ouders ook zal zijn, wel ga verhuizen als het goed voelt. Blijken de dames hier gelijk te hebben en wordt het niks, dan heb ik het in elk geval geprobeerd. Liever dat, dan altijd blijven afvragen "wat als...?"
....
Gaat dat nou een beetje makkelijk qua visum etc om naar Canada te verhuizen?
Als je trouwt wel DG ;)
quote:hashtagbrownie schreef op 01 mei 2015 @ 12:50:

Als je trouwt wel DG ;)Zal zijn familie prachtig vinden, twee bruiloften binnen afzienbare tijd van dezelfde man!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven