Hoe dit laten werken zonder gedoe?

23-04-2015 12:27 995 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat maar dames...
quote:Doreia schreef op 01 mei 2015 @ 13:01:

[...]

Zal zijn familie prachtig vinden, twee bruiloften binnen afzienbare tijd van dezelfde man!In het leven van een Disneyprinses kan alles..
Wat mij betreft mag dit topic op slot hoor... De OP is niet meer van toepassing en op verder commentaar zit ik eigenlijk ook niet te wachten.
Wij zijn juist wel benieuwd hoe dit afloopt. Dat kun je je denk ik ook voorstellen. ;)
Why own a room when you can build a house?
quote:VitaNova_13 schreef op 01 mei 2015 @ 12:48:

[...]

Ja. Goed uitgeplozen.

Ik vind het een leuke uitdaging om trolls op te sporen op fora. En eerlijk gezegd dacht ik dat jouw verhaal recht uit fantasieland kwam.

Maar nu ik weet wie mr Canada is kan ik niet anders zeggen dat jouw feiten kloppen.

Ik zie over een paar jaar wel je biografie verschijnen in de winkel :p
En stel dat je nu zwanger blijkt te zijn van je ex?
Mot met to
quote:hashtagbrownie schreef op 01 mei 2015 @ 13:22:

Wij zijn juist wel benieuwd hoe dit afloopt. Dat kun je je denk ik ook voorstellen. ;)Nou zeg dat wel,van al die Amerikatopics hoorden we ook al nooit hoe het afliep..
Van de mijne wel DG! Alleen was dat een minder sappig verhaal want minder topics geopend..
quote:hashtagbrownie schreef op 01 mei 2015 @ 13:26:

Van de mijne wel DG! Alleen was dat een minder sappig verhaal want minder topics geopend.. Ja maar jij woont dan ook niet in Noorwegen snappie
quote:Jenette schreef op 01 mei 2015 @ 13:23:

En stel dat je nu zwanger blijkt te zijn van je ex?

Ik heb al bijna twee jaar een spiraal, en een half jaar geleden ongeveer voor het laatst sex met ex gehad. Dat had ik inmiddels wel gemerkt denk ik.

@valair: zou je wel zo vriendelijk willen zijn om niet openbaar te vermelden wie het is?

quote:VitaNova_13 schreef op 01 mei 2015 @ 13:29:

[...]

Ik heb al bijna twee jaar een spiraal, en een half jaar geleden ongeveer voor het laatst sex met ex gehad. Dat had ik inmiddels wel gemerkt denk ik.

@valair: zou je wel zo vriendelijk willen zijn om niet openbaar te vermelden wie het is?

Hoeft al niet meer, want ik heb ook even gezocht. Was niet zo moeilijk hem, zijn twitter berichten en zijn vriendin / vrouw te vinden.

Als hij dit echt is, verwacht ik je snel weer terug bij jouw ouders.
Natuurlijk Vitanova
Wauw, was het zo makkelijk? Nou ben ik wel rete-nieuwsgierig!
Dan geldt mijn verzoek ook voor jou, tweeling.

Nou ik denk dat ik ook wel weet wie het is met al die informatie. Waarom met zoveel info strooien als het niet helpt bij het verhaal en je ook niet wil dat het naar buiten komt?
Volgens mij heb ik ergens iets gemist, want ik heb niet meer info dan dat hij bij een ijshockeyteam zit?!
Als je dit topic in 1 ruk uitleest en de tijdlijn in gedachte houd (dit topic is 23-4 geopend) dan moet ik toch echt concluderen dat een willekeurige Bouquetreeks geloofwaardiger klinkt.

In een week tijd 2 relaties kapot en jij spreekt je steeds meer tegen. Als iemand je daarmee confronteert TO dan draai je er weer een puntje aan.

Hoezo wist hij niet dat je relatie al over was? Jullie skypen toch? Dan ziet hij toch dat je ineens die laatste week vanuit een ander huis skypet en veel frequenter?

Begin topic hield je bij hoog en laag vol dat er écht geen gevoel meer was en dat er écht niet gewipt ging worden.

Je DWEEEEPT met zijn ijshockey carrière. Spreekt ook zo lekker tot de verbeelding want accountant klinkt maar boring you know.

En ergens roep je "zal ik de appjes plaatsen als je me niet gelooft" en zeg je "waarom zou ik nog reageren als het niet waar is?"

- iedereen kan appjes namaken. Stuur ze vanaf een andere telefoon en blur de naam en tadaaa 'bewijs'

- als het allemaal echt waar is, dan is het laatste waar je je druk om maakt wat een stel viva forumsters er van vinden

- JUIST als je teveel fanta hebt gedronken blijf je reageren anders is het spelletje niet meer leuk.

Kortom het hangt van vaagheden aan elkaar hier.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
quote:hashtagbrownie schreef op 01 mei 2015 @ 13:46:

Volgens mij heb ik ergens iets gemist, want ik heb niet meer info dan dat hij bij een ijshockeyteam zit?!Er is ook een filmpje gedeeld van een team waar hij heeft gespeeld. Verder wist iemand de initialen. Samen met de plaatsnamen die genoemd is, is het best makkelijk allemaal.
Ja maar dat filmpje is toch verwijderd? Of niet?
En ja die man kan best bestaan. En zijn twitter ook.

Maar zo kan ik ook wel beweren dat ik wat heb met een 'ster'.

Gewoon kwestie van je goed verdiepen in die man en je verhalen afstemmen op wat hij twittert.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
quote:hashtagbrownie schreef op 01 mei 2015 @ 13:51:

Ja maar dat filmpje is toch verwijderd? Of niet?Ja
@vitanova als ik jou was zou ik je bericht waarin je de plaatsnaam noemt verwijderen.
Dus ik maak geen schijn van kans om me even een heuse Sherlock te voelen
Als je niks te bewijzen hebt, ga je ook geen filmpjes plaatsen en dat soort 'fangirl' gedrag.
quote:Audrey-Parker schreef op 01 mei 2015 @ 13:52:

En ja die man kan best bestaan. En zijn twitter ook.

Maar zo kan ik ook wel beweren dat ik wat heb met een 'ster'.

Gewoon kwestie van je goed verdiepen in die man en je verhalen afstemmen op wat hij twittert.

Jij had toch een stiekeme relatie met W-A?

Zo jammer dat jij afgelopen maandag niet mee mocht..
Ik snap trouwens niet wat het gedweep met zijn ijshockey ermee te maken heeft.

Voor het hele verhaal maakt het geen ene fluit uit of meneer sporter is of putjes schepper.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven