Napraattopic 28

26-04-2015 12:48 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:impala schreef op 01 mei 2015 @ 15:19:

Meld dat ook even op het reactie en bugtopic. Hoe meer klachten daar hoe beter.Gedaan. Ben die plaatjes echt moe.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Miss.Innuendo schreef op 01 mei 2015 @ 15:16:

Ik vind deze 'vernieuwing' onder aan elke pagina trouwens geen verbetering....

[afbeelding]

Zo ver scroll ik niet naar beneden of heb er geen aandacht aan besteed (nog). Maar jeetje
quote:Lovestar schreef op 01 mei 2015 @ 15:52:

[...]

Zo ver scroll ik niet naar beneden of heb er geen aandacht aan besteed (nog). Maar jeetje Je moet er wel langs om bij de terug naar boven knop te komen. En die heb je weer nodig om van pijler te wisselen. Of je moet nog meer willen scrollen dan je al deed.
.
"Wat weet jij over zijn kwakje?"

Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Er is weer een nieuwe, nu over beffen. En dat allemaal op 1 dag Hebben we nu alle mogelijke variaties op het thema gehad of zouden ze hun zaad nog niet helemaal verspoten hebben?
.
quote:impala schreef op 01 mei 2015 @ 16:38:

Er is weer een nieuwe, nu over beffen. En dat allemaal op 1 dag Hebben we nu alle mogelijke variaties op het thema gehad of zouden ze hun zaad nog niet helemaal verspoten hebben?

Heb je ze wel eens opengeklikt?

Er staat ook zó óntzettend veel informatiefs in. Het zijn 10 zinnen en dan heb je er inhoudelijk nog eens geen bal aan ook.

Het gaat echt nergens over Zeg maar, niveautje puber.
quote:impala schreef op 01 mei 2015 @ 16:38:

of zouden ze hun zaad nog niet helemaal verspoten hebben?
quote:Miss.Innuendo schreef op 01 mei 2015 @ 15:07:

[...]

Ik zou bijna een grapje maken over Feeks d'r reactie, maar dat deed een ander al eens en die werd toen heel verkeerd opgepakt
Ach de mei vakantie is begonnen, leuk!
quote:impala schreef op 01 mei 2015 @ 16:03:

[...]

Je moet er wel langs om bij de terug naar boven knop te komen. En die heb je weer nodig om van pijler te wisselen. Of je moet nog meer willen scrollen dan je al deed.Terug naar boven? Ik forum via pc (ben nog ouderwets ). Ik stop met scrollen, zodra ik bij de paginanummers ben.
quote:Feeksje1977 schreef op 01 mei 2015 @ 17:05:

Ach de mei vakantie is begonnen, leuk! Feeksje
quote:Feeksje1977 schreef op 01 mei 2015 @ 17:05:

Ach de mei vakantie is begonnen, leuk! Hier is de 'mei'vakantie al een week aan de gang.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 01 mei 2015 @ 18:15:

[...]

Hier is de 'mei'vakantie al een week aan de gang.Quelle horreur.
quote:Solomio schreef op 01 mei 2015 @ 18:15:

[...]

Hier is de 'mei'vakantie al een week aan de gang.Ja dat is ook zo, sommige scholen/plekken zijn al eerder dan mei aan de meivakantie begonnen.
quote:Wollstonecraft2 schreef op 01 mei 2015 @ 18:00:

[...]

Feeksje Wollie
quote:Miss.Innuendo schreef op 01 mei 2015 @ 18:23:

[...]

Quelle horreur.

Och, wij zijn alweer op de helft, Feeks moet nog beginnen.

Ik neem tenminste aan dat ze bij Feeks ook 2 weken hebben?
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:impala schreef op 01 mei 2015 @ 16:03:

[...]

Je moet er wel langs om bij de terug naar boven knop te komen. En die heb je weer nodig om van pijler te wisselen. Of je moet nog meer willen scrollen dan je al deed.Als je op forum klikt, naast de paginanummers kom je ook weer boven.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Solomio schreef op 01 mei 2015 @ 18:33:

[...]

Och, wij zijn alweer op de helft, Feeks moet nog beginnen.

Ik neem tenminste aan dat ze bij Feeks ook 2 weken hebben?Ja jippie
Ik vind het wel een gekweel hoor op dat kittens topic. Absoluut schattig maar men doet net of het het eerste nestje is wat ooit geboren is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 01 mei 2015 @ 18:44:

Ik vind het wel een gekweel hoor op dat kittens topic. Absoluut schattig maar men doet net of het het eerste nestje is wat ooit geboren is.Ik had ook niet anders van je verwacht

Ik vind het wel een gekweel hoor op dat kittens topic. Absoluut schattig maar men doet net of het het eerste nestje is wat ooit geboren is.

Nee, wat het leuk maakt is dat het om een gesteriliseerde poes ging en dus eigenlijk niet mogelijk leek.

En zeg nou eerlijk, zo'n nestje kittens, dat is toch ook leuk.

En wat nog leuker is, ze hebben een hond die wel gepland zwanger was en nu ook op bevallen staat.

Dat vind ik persoonlijk nog leuker. En het feit dat ze straks twee nestjes hebben. Ik heb dat ooit ook gehad, zo schattig, puppies en kittens die met elkaar optrekken en lekker bij elkaar kruipen.
Ik snap trouwens niet wat er zo erg aan is als je kinderen vakantie hebben.

Goh verrassend.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Miss.Innuendo schreef op 01 mei 2015 @ 18:53:

Ik snap trouwens niet wat er zo erg aan is als je kinderen vakantie hebben.Is ook niet erg,dat is juist leuk!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Miss.Innuendo schreef op 01 mei 2015 @ 18:53:

Ik snap trouwens niet wat er zo erg aan is als je kinderen vakantie hebben.Als je zelf kan werken is het wel fijn ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven