Napraattopic 28
zondag 26 april 2015 om 12:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 1 mei 2015 om 20:13
quote:Feeksje1977 schreef op 01 mei 2015 @ 20:08:
[...]
Nee nee, dat mag je niet zeggen jij ontaarde moeder.
Als je moeder bent moet je je kinderen altijd thuis houden en altijd blij zijn en nooit denken goh wat lekker school begint.
Of gaan werken in de vakantie, ook foei!Chargeer het maar weer. Daar ben je goed in.
[...]
Nee nee, dat mag je niet zeggen jij ontaarde moeder.
Als je moeder bent moet je je kinderen altijd thuis houden en altijd blij zijn en nooit denken goh wat lekker school begint.
Of gaan werken in de vakantie, ook foei!Chargeer het maar weer. Daar ben je goed in.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
vrijdag 1 mei 2015 om 20:15
quote:Miss.Innuendo schreef op 01 mei 2015 @ 20:11:
[...]
Kijk, daar heb ik beeld bij.
Maar het eeuwige geklaag dat je kinderen thuis zijn omdat ze weer eens vakantie hebben, dat snap ik niet.Je hoeft het niet te snappen, maar je hoeft het ook niet te veroordelen.
[...]
Kijk, daar heb ik beeld bij.
Maar het eeuwige geklaag dat je kinderen thuis zijn omdat ze weer eens vakantie hebben, dat snap ik niet.Je hoeft het niet te snappen, maar je hoeft het ook niet te veroordelen.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 1 mei 2015 om 20:16
quote:Feeksje1977 schreef op 01 mei 2015 @ 20:13:
[...]
Overdrijf maar weer daar ben je goed in.
Overdrijven? Ik heb her en der eens gelezen hoe 'men' over hun kinderen denkt.
Die zitten volgens mij meer in de weg dan dat men er blij mee is.
Maar goed, nogmaals, het zal wel komen door dat ik ze (helaas) niet heb dat ik daar moeite mee heb.
[...]
Overdrijf maar weer daar ben je goed in.
Overdrijven? Ik heb her en der eens gelezen hoe 'men' over hun kinderen denkt.
Die zitten volgens mij meer in de weg dan dat men er blij mee is.
Maar goed, nogmaals, het zal wel komen door dat ik ze (helaas) niet heb dat ik daar moeite mee heb.
vrijdag 1 mei 2015 om 20:17
quote:Solomio schreef op 01 mei 2015 @ 20:15:
[...]
Je hoeft het niet te snappen, maar je hoeft het ook niet te veroordelen.
Grappig is dat, zodra iemand een andere mening heeft dan jij vind je altijd dat iemand veroordeelt
Ik herinner me een andere discussie waarbij je daar ook zo fel over was. Over het feit dat ik jouw mening niet deelde en in jouw ogen veroordeelde.
[...]
Je hoeft het niet te snappen, maar je hoeft het ook niet te veroordelen.
Grappig is dat, zodra iemand een andere mening heeft dan jij vind je altijd dat iemand veroordeelt
Ik herinner me een andere discussie waarbij je daar ook zo fel over was. Over het feit dat ik jouw mening niet deelde en in jouw ogen veroordeelde.
vrijdag 1 mei 2015 om 20:19
Ach ik laat dochter met veel plezier logeren. En zolang ik haar ook met veel plezier weer ophaal lijkt het me wel prima.
Soms is tijd voor jezelf gewoon even fijn, en tegen het eind vd vakantie is dochter duidelijk weer toe aan het vertrouwde schoolritme. Dan wordt tijd voor jezelf extra fijn.
En nu ga ik even het bos in.
Soms is tijd voor jezelf gewoon even fijn, en tegen het eind vd vakantie is dochter duidelijk weer toe aan het vertrouwde schoolritme. Dan wordt tijd voor jezelf extra fijn.
En nu ga ik even het bos in.
vrijdag 1 mei 2015 om 20:20
quote:Miss.Innuendo schreef op 01 mei 2015 @ 20:17:
[...]
Je schreef:
'Maar nogmaals; waarom wil iedereen van z'n kinderen af?
Want uit de reacties blijkt dat nu maar weer.
Misschien ligt het aan mij, De Kinderloze, dat ik niet snap dat je van je kinderen af wil hoor...wees blij dat je ze hebt.'
Dat vind ik behoorlijk veroordelend en toch wel anders dan alleen maar een andere mening.
Ik vind jou vandaag erg ouwe-koeien-uit-de-sloot-halerig trouwens.
[...]
Je schreef:
'Maar nogmaals; waarom wil iedereen van z'n kinderen af?
Misschien ligt het aan mij, De Kinderloze, dat ik niet snap dat je van je kinderen af wil hoor...wees blij dat je ze hebt.'
Dat vind ik behoorlijk veroordelend en toch wel anders dan alleen maar een andere mening.
Ik vind jou vandaag erg ouwe-koeien-uit-de-sloot-halerig trouwens.
The early bird suffers longer.
vrijdag 1 mei 2015 om 20:21
quote:Miss.Innuendo schreef op 01 mei 2015 @ 19:53:
Maar nogmaals; waarom wil iedereen van z'n kinderen af?
Misschien ligt het aan mij, De Kinderloze, dat ik niet snap dat je van je kinderen af wil hoor...wees blij dat je ze hebt.Nou, van ze af is een groot woord! Maar ik woon hier op een vakantie-regio-grens, drie kinderen op drie scholen, in twee regio's. Zelf werkzaam in het onderwijs! Meivakantie duurt hier net zo lang als de maand mei, ongeveer! In mijn vakantie wordt er toch vroeg opgestaan, moet er op tijd worden gegeten, vervolgens moet ik weer werken en is er nog een kind vrij! We gaan ook niet op vakantie dit jaar, want er is maar net één overlappend weekend!
Maar nogmaals; waarom wil iedereen van z'n kinderen af?
Misschien ligt het aan mij, De Kinderloze, dat ik niet snap dat je van je kinderen af wil hoor...wees blij dat je ze hebt.Nou, van ze af is een groot woord! Maar ik woon hier op een vakantie-regio-grens, drie kinderen op drie scholen, in twee regio's. Zelf werkzaam in het onderwijs! Meivakantie duurt hier net zo lang als de maand mei, ongeveer! In mijn vakantie wordt er toch vroeg opgestaan, moet er op tijd worden gegeten, vervolgens moet ik weer werken en is er nog een kind vrij! We gaan ook niet op vakantie dit jaar, want er is maar net één overlappend weekend!
vrijdag 1 mei 2015 om 20:28
vrijdag 1 mei 2015 om 20:31
quote:Feeksje1977 schreef op 01 mei 2015 @ 20:27:
[...]
Ja hoor, ik kan wel tegen een grapje of een relletje.
Ik neem niet alles zo serieus en draag ook geen dingen nog jaren na. Moet je ook eens proberen, heerlijk!
Jaren? Chargeer je nu weer of beeld ik me dat weer in?
Niet zo heel gek toch, dat ik klaar ben met een aantal van jullie? Jullie hebben toch behoorlijk je ware aard laten zien.
Meehuilen met de wolven en heb niet het lef om tegengeluid te laten horen, anders word je verbannen. Letterlijk.
[...]
Ja hoor, ik kan wel tegen een grapje of een relletje.
Ik neem niet alles zo serieus en draag ook geen dingen nog jaren na. Moet je ook eens proberen, heerlijk!
Jaren? Chargeer je nu weer of beeld ik me dat weer in?
Niet zo heel gek toch, dat ik klaar ben met een aantal van jullie? Jullie hebben toch behoorlijk je ware aard laten zien.
Meehuilen met de wolven en heb niet het lef om tegengeluid te laten horen, anders word je verbannen. Letterlijk.
vrijdag 1 mei 2015 om 20:31
vrijdag 1 mei 2015 om 20:33
vrijdag 1 mei 2015 om 20:33