Centraal Moderatortopic I|

07-11-2014 17:25 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Er komt 'onbekende gebruiker' te staan als ik het mailtje wil versturen. Ik wil het graag uitleggen in een mailtje hoor. Of moet ik het naar een mod mailen?
quote:alpacaface*82 schreef op 29 april 2015 @ 18:21:

Er komt 'onbekende gebruiker' te staan als ik het mailtje wil versturen. Ik wil het graag uitleggen in een mailtje hoor. Of moet ik het naar een mod mailen?

Beste alpacaface*82,

Volgens de moderators komen er diverse emails van andere forummers binnen, dus de email werkt gewoon. WIl je even goed kijken of het adres wel goed is gespeld, evt kopieren uit de openingstekst, en het nog eens proberen?

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Het topic 'Probleem met schoonmoeder' is verwijderd ivm een troll.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Hoi mods, ik werd er per privébericht op geattendeerd dat een andere forummer, toen ze niet was ingelogd, vanmiddag tot twee keer toe in mijn profiel terechtkwam, alsof ze als Prik was ingelogd. Ik dacht dat dit probleem een tijd geleden al verholpen was?
Het topic 'Hoe vermijd ik bruiloft-drama met beste maatje?' is verwijderd ivm privacy.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:ModeratorViva schreef op 29 april 2015 @ 11:18:

[...]

Beste Bromelia,

Plaatjesplak rechten worden pas toegekend nadat iemand 200 berichten heeft geplaatst op het forum. Daarnaast wordt er ook gekeken naar het forumgedrag.

Doordat de 200 berichten nog niet behaald zijn lijkt ons onderstaand idee, wat betreft het plaatjes plakken, een goede tijdelijke oplossing.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Ik denk dat je bovenstaand bedoeld.

Het bericht van Ama dat een ander de plaatjes voor haar plakt? Onder jou bericht staat niks zinnings over dit onderwerp. (sorry kon het niet laten)
quote:alpacaface*82 schreef op 29 april 2015 @ 18:21:

Er komt 'onbekende gebruiker' te staan als ik het mailtje wil versturen. Ik wil het graag uitleggen in een mailtje hoor. Of moet ik het naar een mod mailen?Het lijkt erop dat je probeert een privébericht te sturen, in plaats van een e-mail.
quote:inkie1 schreef op 29 april 2015 @ 18:48:

[...]

Ik denk dat je bovenstaand bedoeld.

Het bericht van Ama dat een ander de plaatjes voor haar plakt? Onder jou bericht staat niks zinnings over dit onderwerp. (sorry kon het niet laten)

Nee het is hoe je instellingen staan. Bij de instelling laatste berichten bovenaan, dan klopt de posting van mijn collega , zo staat de instelling bij mij ook.

En idem sorry, kon het dik gedrukte ook niet laten .

mvg.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 29 april 2015 @ 18:59:

En idem sorry, kon het dik gedrukte ook niet laten .Je vergeet nog 'bedoeld'.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 29 april 2015 @ 18:59:

[...]

Nee het is hoe je instellingen staan. Bij de instelling laatste berichten bovenaan, dan klopt de posting van mijn collega , zo staat de instelling bij mij ook.

En idem sorry, kon het dik gedrukte ook niet laten .

mvg.

haha even niet aan gedacht en even snel typen op de feun is geen goed idee.
Mods, ik heb een stomme typefout gemaakt in de titel van mijn laatste topic: Masterchefm Australia 2015 begint. Die tweede m moet weg, willen jullie dat doen?

Bedankt!
quote:Wollstonecraft2 schreef op 29 april 2015 @ 19:26:

Mods, ik heb een stomme typefout gemaakt in de titel van mijn laatste topic: Masterchefm Australia 2015 begint. Die tweede m moet weg, willen jullie dat doen?

Bedankt!

De titel is aangepast

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Dat is snel! Dank je.
Topic ford fiesta of Citroën c3?? is verplaatst naar de pijler Thuis.

mvg,

Junior.
Topic Eetstoornis is verwijderd ivm een niet toegestane oproep/enquete.

mvg,

Junior.
Wat ik persoonlijk heel fijn zou vinden is dat je een bericht krijgt als je in een topic gereageerd hebt en er komt daar een reactie op. Afgekeken van een ander forum, geef ik gelijk toe. Maar dan nog lijkt het me een super goede deal
Het topic 'Een gezellige dame gezocht' is verwijderd ivm hengelen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Het topic 'WhatsAppen' is verwijderd ivm hengelen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het topic "Onderzoek relatiebreuk Universiteit Utrecht" is verwijderd ivm onderzoek.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Het topic '50 tinten donkerder | Online lezen' is verwijderd ivm illegale downloads.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:prada schreef op 30 april 2015 @ 01:37:

Wat ik persoonlijk heel fijn zou vinden is dat je een bericht krijgt als je in een topic gereageerd hebt en er komt daar een reactie op. Afgekeken van een ander forum, geef ik gelijk toe. Maar dan nog lijkt het me een super goede dealJa, goeie! Dat dat een optie is die je in kunt schakelen en dat je in de mail een voorvertoning krijgt van de reactie.

Dat kun je toch al instellen? Er staat tenminste bovenaan elk topic een envelopje, als je daarop klikt krijg je een notificatie bij nieuwe berichten.

Mods, hebben jullie mijn vraag van gisteren nog gelezen?
quote:prik schreef op 30 april 2015 @ 13:22:

Dat kun je toch al instellen? Er staat tenminste bovenaan elk topic een envelopje, als je daarop klikt krijg je een notificatie bij nieuwe berichten.

Mods, hebben jullie mijn vraag van gisteren nog gelezen?

Beste Prik,

jazeker. Wij hebben de informatie doorgespeeld naar de TD, zodra wij bericht hebben hoor jij het natuurlijk als eerste.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het topic '50 tinten donkerder' is gesloten ivm illegale downloads.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:missie_m schreef op 28 april 2015 @ 19:15:

Beste moderator, Per ongeluk heb ik me zelf twee minuten geleden "gestaft". Ik wou de posting verbeteren en toen klikte ik per ongeluk op het foutje afbeeldingkje.Beste moderator, het bovenstaande geldt ook voor mij. Excuus.
When I find a colour darker than black, I'll wear it. But until then, I'm wearing black!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven