Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

quote:impala schreef op 02 mei 2015 @ 12:30:

[...]

Die foutmelding luidt iets van: User has no acces. Dus lijkt het of het aan jou ligt. Er staat niet: Dit topic bestaat niet (meer).

Of kreeg je echt de melding You are banned?Ja, dat laatste, en 10 minuten later was alles weer goed.
Oh ok. Duidelijk. Dan is er een fout gemaakt en weer hersteld.
.
quote:Miss.Innuendo schreef op 01 mei 2015 @ 15:20:

Ik vind deze 'vernieuwing' onder aan elke pagina geen verbetering....

[IMG]http://i57.tinypic.com/eld74m.jpg[/IMG]Die vernieuwing haal je weg met volgende AdBlock Plus filter: forum.viva.nl##.plista_widget_belowForum
quote:HuLang schreef op 02 mei 2015 @ 13:05:

[...]

Die vernieuwing haal je weg met volgende AdBlock Plus filter: forum.viva.nl##.plista_widget_belowForumJe bent mijn held
Ik hoop dat die advertenties van " zo verwen je zijn ballen, anale sex in 7 stappen" en weet ik nog meer... Snel weg zijn!!!! Zat hier met mijn kind die tegen mij aanligt en die zat met grote ogen!!! Oeps, snel site wegklikken en maar niet meer op viva.
quote:HuLang schreef op 02 mei 2015 @ 13:05:

[...]

Die vernieuwing haal je weg met volgende AdBlock Plus filter: forum.viva.nl##.plista_widget_belowForum

Bedankt, maar zou je mij kunnen uitleggen hoe ik dit dan kan instellen?

Ik heb AdBlock Plus zelf wel, maar snap het niet...
1. Copy vetgedrukte filter rule forum.viva.nl##.plista_widget_belowForum

2. Open AdBlock Plus > Filter Preferences > Links: Custom Filters > (eventueel: Add Filter Group) > Rechts: Add filter

3. Paste in het vakje en druk op <enter>

4. (eventueel: herlaad web pagina)
Ik kreeg vanmiddag opeens de melding dat ik 'forever' een ban zou hebben maar kan inmiddels weer op het forum??
Ah, ik zie dat ik niet de enige ben met dat probleem.
quote:HuLang schreef op 02 mei 2015 @ 16:07:

2. Open AdBlock Plus > Filter Preferences > Links: Custom Filters > (eventueel: Add Filter Group) > Rechts: Add filter

4. (eventueel: herlaad web pagina)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik,vind het geen plaatjes en links kunnen plaatsen nog steeds stom! Zie mijn eerdere bericht en ik ben niet de enige
Je bent zelf een theepot
quote:HuLang schreef op 02 mei 2015 @ 16:07:

4. (eventueel: herlaad web pagina)Geen idee of ik iets verkeerd gedaan heb, maar het lijkt niet te werken bij mij... :(
Ach, wel plaatjes kunnen plakken zorgt ook voor ellende, je scrollt je de vinkentering voor je eindelijk de goeie knop te pakken hebt.
quote:eend1993 schreef op 02 mei 2015 @ 19:35:

Geen idee of ik iets verkeerd gedaan heb, maar het lijkt niet te werken bij mij... :(PB
quote:Nouschi schreef op 02 mei 2015 @ 18:27:

[...]

Dit! Bedankt HuLang!
Life is short. Eat dessert first.
De billen zijn weg met het extra filter Thnx HuLang!
HuLang:
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik wilde hier komen klagen over alle sexgerelateerde meuk onder aan de pagina maar zie dat dat al heel vaak gemeld is. Ben benieuwd of er idd na het weekend wat verandert. Zo ga ik niet meer in de trein of met een kind naast me zitten forummen. 'Wat weet je over zijn kwakje' of 'deepthroaten doe je zo '

Hu Lang, ik zag je tip, werkt dat ook op telefoon/tablet (beide Samsung)?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Zijn jullie ermee bezig? Vanwege de gele helmen? Of is dat te optimistisch gedacht?
.
quote:impala schreef op 03 mei 2015 @ 10:50:

Zijn jullie ermee bezig? Vanwege de gele helmen? Of is dat te optimistisch gedacht?

Wij hebben geen gele helmen gezien? Er wordt morgen gekeken naar de artikelen onderaan het forum. Eerder is helaas niet mogelijk zoals we al hadden aangegeven.

We hebben al jullie klachten/kritiek verzameld en doorgestuurd naar de juiste mensen, meer kunnen we op dit moment niet doen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Te optimistisch dus.

Ja er zijn gele helmen. Zie napraat. Omdat ze mobiel juist verschijnen als je op zo'n domme ankeiler onderaan klikt (bij mij ook, net getest), hoopte ik dat het goed nieuws was. Beetje dom.
.
gisteren vloog ik er ineens af en kon niet meer inloggen, dus er is wel iets gaande, of kwam de goeroe uit zijn graf?
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 mei 2015 @ 11:16:

gisteren vloog ik er ineens af en kon niet meer inloggen, dus er is wel iets gaande, of kwam de goeroe uit zijn graf?

We hebben van andere gebruikers soortgelijke klachten gekregen dus het ligt niet alleen aan jou. We hebben het inmiddels doorgegeven aan de technische dienst en die gaat er morgen naar kijken.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Mods, ik kan weer links en plaatjes posten trouwens
Je bent zelf een theepot
quote:ModeratorViva schreef op 03 mei 2015 @ 11:03:

[...]

Wij hebben geen gele helmen gezien? Er wordt morgen gekeken naar de artikelen onderaan het forum. Eerder is helaas niet mogelijk zoals we al hadden aangegeven.

We hebben al jullie klachten/kritiek verzameld en doorgestuurd naar de juiste mensen, meer kunnen we op dit moment niet doen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Ik had net ook een gele helm. Mobiel, android.

Edit: sinds ik de gele helm heb gezien, zie ik de artikelen onderaan de pagina niet meer. Niet dat dat een gemis is...

Edit 2: ik zie de artikelen al een tijdje weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven