Gestopt met de pil!

06-11-2014 16:45 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wij schrijven over het stoppen met de pil en zwanger worden. Sommigen zijn net gestopt en begonnen aan de eerste ronde, anderen zijn al een paar rondes verder en een aantal van de groep is inmiddels zwanger! Leuk als je meeleest! Meeschrijven kan natuurlijk ook altijd. Op het moment is de tabel vol, maar mocht er iemand afvallen kan er altijd weer iemand anders aansluiten.

NaamLeeftijd+partnerNODBijzonderheden Meral 33+38

14-08-2015 uitgerekend zwanger

jongen Panda 20+35 Lollie 25+30 13-05-2015 20 weken echo

29-09-2015 uitgerekend zwanger

jongen Elkebloempje 28+29 20-05-2015 meisjevf 23+29 Annemarijeg 25+24 Nadaaitje 25+29 mijnnaamislaura 28+28 15-05-2015 Xana-92 23+27 28-05-2015 20 weken echo

21-10-2015 uitgerekend zwanger Anne-1985 30+37 Eline05 Bruin-uiltje 26+25 Jen1985 29+29 12-05-2015 20 wekenecho zwanger Newbie1987 27+30 07-05-2015
Eline klopt! Dan zal je nod ook later zijn.

Uiltje, laten we hopen dat die 150mg wel goed zijn werk doet!! Ook een hele moeilijke tijd voor jou zeg.

Annemarije, dat zegt niks. Ik heb ook veel menstruatiepijn de eerste weken gehad. Was ook steeds bang dat mijn menstruatie zou komen. Ik vind het bij jou allemaal super positief, ook omdat je een beetje bruinverlies hebt gehad. Vind het knap dat je nog geen test gedaan hebt haha. Ik zou niet meer kunnen wachten. Wanneer zou je willen testen?
Ooh en meiden. Wanneer voelden jullie de kleine voor het eerst? Jen heb jij de baby ook al kunnen voelen?😊
Iets voor de 16 weken voelde ik iets schuiven. Achteraf de baby. Inmiddels traptie me blauw van binnen

Heb je iets gevoeld?
veel sterkte panda de komende tijd

Eline volgens mij hadden we tegelijk onze ei-sprong mijn NOD is aankomende zaterdag en heb zere en grotere borsten en beetje zeurderige ongesteldheidspijn dus ik verwacht gewoon ongesteld te worden dit weekend jammer genoeg!

We krijgen volgende week uitslag van het ziekenhuis over vervolg traject dus ben benieuwd.

Uiltje hoop dat het deze ronde wel lukt met clomid.
Ik hoop het xana. Maar heb mij er nu op ingesteld dat ik gewoon ongesteld ga worden al hoewel de ongesteldheidspijn nu weer weg is en ik alleen maar witte afscheiding heb. Maar hoop zo de teleurstelling wat minder te maken als het niet zo is. Ga denk ik donderdag testen...weet het nog niet zeker
hooi meiden! Vandaag cervix slijm dus weer flink aan de slag geweest (gelukkig is hij vandaag vrij) heb afgelopen week echt om de dag feestje in bed gehad haha! Sorry voor de details! Tepels doen vandaag minder pijn... dus ik zit flink te hopen!!!!
Meral, ik weet het niet. Had nu al 2 dagen als ik rustig op mij rug lig, dat er helemaal onder in mijn buik wat kriebelt ofzo. Kan het niet beschrijven haha. Hoop het snel beter te voelen.

Annemarije, echt knap hoor. Als je donderdag toch nog niet ongesteld bent, moeten er toch zeker 2 dikke strepen staan haha.

Nadaaitje, ooooh ik duim voor je! Hopelijk weer een goede bevruchting. Laat ze maar zwemmennnnnn haha. Gun het je. Hoop dat het weer meteen raak is.

Andere meiden hoop ik ook dat jullie snel een mooie test in handen mogen hebben.

Hier druk aan de babykamer bezig.

Nu het oude behang af aan het doen. Wat een pokken werk zeg.

Zaterdag gaat mijn vriend en vader nieuw behang er op doen. Dan nog de laminaat en dan is ons kamertje klaar. Dan wachten op de spullen hihi.
Even nog een vraagje.

Ik had vandaag weer een negatieve test. Maar heb nu wel buikpijn links onderin mijn buik. Daar had ik de vorige 2 perioden ook last van tijdens mijn eisprong. Maar mijn ovulatietesten zijn toch echt ronduit negatief. Wat denken jullie?
mijn naam is laura, een hele lieve meid, als je in m'n ogen kijkt, weet je niet welke kant je op moet kijken..
anne:

ja klopt idd

Ik moet de 10 de ongesteld worden vanaf me ei gezien..

maar als ik ongesteld ga worden ga ik uit van 8 mei aangezien ik anders op een cyclus van 37 dagen kom dit is erg lang voor mij zit altijd rond 30/32..

denk dus gewoon een laat ei!

ben benieuwd.. Ik heb dit keer echt geen idee
Laura, ik denk eerlijk gezegd dat die pijn van het groeien van het eitje is. Vrouwen denken de eisprong te voelen. Maar dat is het groeien van de follikel. Heb ik gelezen. Dus miss springt hij ergens de komende dagen. En heb je of een iets langere cyclus of je LF is korter dan 14 dagen. (Wat helemaal geen probleem is) niet bij iedereen is dit 14 dagen. Soms 10 soms 12.
Nou dames zoals verwacht ga ik denk ik echt ongesteld worden. Gisteren na het vrijen had ik helder rood bloed. denk dus dat het er echt weer aan zit te komen.
Xana; dat zou leuk zijn, als die kriebels de baby zijn. Lijkt me echt bijzonder!

En wat gaaf om zo met de babykamer bezig te zijn. Wij willen foto's online zien!!

Nadaaitje; go for it Girl. Ik doe met je mee, om-de-dag feesten. Yeah!

Annemarije; ik ben echt heel erg benieuwd. Ik zou, na het lezen van je verhalen, ook geen menstruatie meer verwachten. Maar snap ontzettend goed dat je jezelf daar wel op instelt.

Eline; spannend allemaal hè! En soms ook lastig, dat je gewoon niet 100% weet hoe je lichaam werkt. Konden we maar binnenin kijken.

Laura; negatieve testen. Pff.. dat maakt je (nog meer) onzeker, verwacht ik.

Ik heb die testen weg gedaan, mede om deze reden. Heb nu met vriendlief afgesproken om te proberen (wat heel goed gaat) het om-de-dag gezellig te maken. Van net na mijn menstruatie tot een paar dagen voor mijn NOD. Zodat we een vroeg/laat/normaal ei allemaal 'tegenkomen'.

Vorige maand helaas wel zonder resultaat. Nu deze ronde maar weer proberen. We vinden het allebei fijn en geeft ons minder stress.

Anne; je NOD komt dichtbij. Ook de dag dat jullie terug moeten naar het ziekenhuis komt dichtbij. Ik denk aan je.

Newbie; how are you?
Goeiemorgen!!

Even een korte post. Het welbekende zeurderige gevoel in m'n onderrug is weer op komen zetten vanmorgen dus ik vrees er weer voor. Durf niet meer naar de w.c. :P
Mehh toch geweest en de rugpijn is weer verklaard. Ongesteld. Het gaat een beetje vervelen zo

NOD 30-5-15
Aaaah newbie!! Jij gebruikt wel ovulatietesten toch?

Tijd voor een goede ronde!!😊 en dat word deze.
Ik hoop het Xana, ik heb geduld maar het wordt wel elke maand wat minder

Ik heb de afgelopen 3x ovulatietesten gebruikt omdat ik er zoveel had liggen, maar nu zijn ze op. Ik weet inmiddels wel wanneer ik ongeveer m'n ei heb dus ga rondom zeker weer goed aan de slag. Hopelijk met resultaat dit keer!!
Spannend Meisje!

Spannend Eline en Annemarije *crossed fingers*

Success Nadaaitje, hoop dat het raak is :D

@Xana ik weet eigenlijk niet of ik de baby heb gevoeld :p soms denk ik ooh zou dat het zijn? Ze zeggen dat het als plopjes voelt maar ik weet het niet eigenlijk haha met dit

antwoord schiet je ook niet veel op he :P

Wat vervelend newbie :(
Jen, hahahha maar dit heb ik precies zo. Zijn het nu mijn darmen, is dat gekriebel nu de baby? Hahha. Ik weet het niet. Maar wachten dat het beter te voelen is.

Wanneer krijgen jullie de taart met wat het word? Vind je het nu wel spannend haha.

Pff ik kan niet wachten en moet nog 3 weken😮.
Jammer Newbie....
Vandaag toch echt wel het begin van mijn ongesteldheid
Jammer Annemarije, we kunnen elkaar een handje geven vandaag.
@Xana Volgende week dinsdag horen we wat het is en dan krijg ik de taart op woensdag van m'n vriendin maar dan gaan we de taart pas aansnijden op de dag dat m'n moeder jarig was die zaterdag.

We gaan een midweekje weg; we gaan het as van m'n moeder op haar verjaardag uitstrooien en ik dacht ik vind het wel een mooi idee om dan op haar verjaardag de taart aan te snijden. Mocht ik daar in het

huisje internet hebben upload ik natuurlijk meteen de video op facebook :D

Aaaw jammer Annemarije:((
Balen meiden Elke was jij niet ongeveer gelijk op steeds met newbie qua cyclus?

Het word echt weer eens tijd voor een goed bericht. Afgelopen dagen lijkt t wel of meer dan de helft van ons pech heeft. Das echt niet leuk :( Beetje geluk mag wel dit topic opwaaien.

Jen en Xana ik zeg maar zo.....als het je opvalt en je twijfelt zou het maar zo de baby kunnen zijn! Ik voelde heel duidelijk iets kriebelends schuiven in week 15, beetje borrelend....dacht dat kan nooit! Was het wel. Alsof iemand heel zacht met een vingertje van binnen je buik aanraakt.

Lollie jij al contact?

Hier weinig nieuws. Baby denkt af en toe dat het nodig is om te testen of mijn navel uit mijn buik getrapt kan. Ik ga morgen de suikertest doen om diabetes uit te sluiten. Weinig zin in. S middags komt de levering van babydump en s avonds moet ik naar de verloskundige. Heb een drukke week. Vriend en oma zijn jarig dit weekend. Vanavond met een van de katten naar de dierenarts om bloed te testen. Ze bijt zichzelf kaal op de buik en poten. Al van alles uitgesloten dus nu nier en leverwaardes nakijken. Ze is al 10 dus zou zomaar iets mis kunnen zijn. Ben benieuwd, vind dat bijten zo zielig. Ze is duidelijk ongelukkig.
Hey dames!

Sorry ff tijdje niks van me laten horen... heb een lekkere drukke periode en gelukkig ook weer genoeg energie dus ben lekker bezig de afgelopen tijd!

Panda, hoe is het nu met je??

Voor Annemarije en Newbie Zelfs ik ben teleurgesteld, kan me helemaal voorstellen hoe dat dan bij jullie moet zijn!

Xana, denk dat je de baby wel voelt dan hoor! Ik voel hem denk nu sinds een week of 2/3... en het wordt nu steeds duidelijker en vaker.. echt leuk is dat!! Vriend is volgens mij wel een btje jaloers dat hij aan de buitenkant nog niets kan voelen haha! Maar het gevoel is inderdaad niet echt te omschrijven.

Verder hier weinig nieuws.. vandaag wel erkenning gedaan maar dat was niet zo bijzonder haha

Nu nog aftellen tot de 20weken echo volgende week woensdag en daarna vanaf hemelvaart t/m pinksteren lekker vrij! Zondag 17mei (mn verjaardag) vliegen we lekker naar Valencia voor 4 dagen. Daar heb ik echt mega veel zin in en even lekker anderhalve week weg van werk! Merk dat ik soms wat meer moeite heb om echt met mn werk (en studie) bezig te zijn omdat ik te vaak met mn hoofd bij de baby zit dus moet nog wel even mijn koppie er bij gaan houden de komende maanden (nog maar 4!! en dan verlof)....

Meral, hoezo heb je die suikertest? Vermoeden ze iets of is het gewoon uit voorzorg? Wel leuk dat morgen je spullen worden gebracht!!

laura, ik zou als ik jou was gewoon lekker blijven klussen de komende dagen!! denk ook dat je ei er ongeveer aan zit te komen met die buikpijn....

Verder weet ik even niet meer op wie ik nog meer wilde reageren... excuses voor mijn zwangerschapsdementie
Jen, wat een mooi idee! Maar wat heftig van je moeder. Moet ook een dubbel gevoel geven lijkt me!?

Annemarije aaaah neeej! Dacht dat er nu goed nieuwe ging komen.

Meral, precies wat jij zegt. Vind ook dat er wel weer eens een zwangere bij mag komen. En wat meer positiefs. De groep blijft zo klein met de zwangere meiden. En vind het niet leuk om ons leuke nieuws steeds te delen.

Lollie, ja ik denk dat het dan de baby wel is. En dan zal het wel steeds vaker komen.

Panda, hoe is het?

Elke, hoe zit het bij jou?

Meisje, en hoe voelt het nu zonder pil? Spannend he. Hopelijk snel raak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven