viva werkt beroerd
woensdag 28 januari 2015 om 12:35
woensdag 25 maart 2015 om 11:16
Ben zo te zien niet de enige die vind dat het om te janken werkt.
Vooral op de mobiel. Mijn telefoon is soms ineens leeg en dan bleek viva nog op de achtergrond te draaien.
Verder werkt die knop niet om naar boven te gaan. Je komt dan halverwege de pagina uit en scrollt je een ongeluk.
Maar als ik de reacties hier lees vliegt de hoop dat er wat mee gaat gebeuren acuut het raam uit.
Vooral op de mobiel. Mijn telefoon is soms ineens leeg en dan bleek viva nog op de achtergrond te draaien.
Verder werkt die knop niet om naar boven te gaan. Je komt dan halverwege de pagina uit en scrollt je een ongeluk.
Maar als ik de reacties hier lees vliegt de hoop dat er wat mee gaat gebeuren acuut het raam uit.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
woensdag 25 maart 2015 om 17:38
maandag 30 maart 2015 om 11:47
quote:shifty schreef op 20 maart 2015 @ 22:24:
Tsja, opvallend eigenlijk want als je slim bent dan grijp je juist deze kans om iets van je te laten horen. Dit forum is niet voor niets opgezet; viva probeert hiermee een band te creëren met haar achterban (lees : klanten) en uit te stralen naar nieuw publiek (lees : nieuwe klanten). Als er dan mensen zijn die hier hun ongenoegen uitten dan grijp je dat met beide handen aan natuurlijk. Want dan is er dus schijnbaar genoeg betrokkenheid om je ongenoegen te uitten. Het alternatief is namelijk; weg gaan.
Iemand die komt klagen is dus eigenlijk iemand die hoop heeft dat zijn klacht wordt opgelost (of op z'n minst wordt erkend). Daar kan je dus wat mee doen. Dat is een kans om een ontevreden gevoel weg te nemen. Die kans heb je nooit als iemand de hoop op verbetering heeft opgegeven en weg gaat. Dan weet je niet precies wat je fout hebt gedaan, wat je zou kunnen verbeteren, wat je klanten belangrijk vinden en je mist de kans om je klant nog veel beter aan je te binden. Een klacht oplossen is een klant voor het leven aan je binden.
Tsja .. gemiste kans dus zal ik maar zeggen.
Tsja, opvallend eigenlijk want als je slim bent dan grijp je juist deze kans om iets van je te laten horen. Dit forum is niet voor niets opgezet; viva probeert hiermee een band te creëren met haar achterban (lees : klanten) en uit te stralen naar nieuw publiek (lees : nieuwe klanten). Als er dan mensen zijn die hier hun ongenoegen uitten dan grijp je dat met beide handen aan natuurlijk. Want dan is er dus schijnbaar genoeg betrokkenheid om je ongenoegen te uitten. Het alternatief is namelijk; weg gaan.
Iemand die komt klagen is dus eigenlijk iemand die hoop heeft dat zijn klacht wordt opgelost (of op z'n minst wordt erkend). Daar kan je dus wat mee doen. Dat is een kans om een ontevreden gevoel weg te nemen. Die kans heb je nooit als iemand de hoop op verbetering heeft opgegeven en weg gaat. Dan weet je niet precies wat je fout hebt gedaan, wat je zou kunnen verbeteren, wat je klanten belangrijk vinden en je mist de kans om je klant nog veel beter aan je te binden. Een klacht oplossen is een klant voor het leven aan je binden.
Tsja .. gemiste kans dus zal ik maar zeggen.
donderdag 2 april 2015 om 23:39
quote:bonuhbakkie schreef op 27 maart 2015 @ 19:05:
werkt viva in sommige delen in t land nou beroerd? Of wordt er werkelijk zo "weinig" gereageerd?
Toen ik mee begon te lezen ging het hele dagen en nachten door met topics en reacties.
Moet ik elke dag gaan zeggen dat het forum nog steeds retetraag is op de mobiel?
Nou bij dezen dan (of beter: )
As je eens een ander forum opent op je telefoon, dan merk je weer heel goed hoe het óók kan.
Wat is Fok toch heerlijk snel ! En wat kun je daar lekker navigeren !
En dat is óók een druk forum.
werkt viva in sommige delen in t land nou beroerd? Of wordt er werkelijk zo "weinig" gereageerd?
Toen ik mee begon te lezen ging het hele dagen en nachten door met topics en reacties.
Moet ik elke dag gaan zeggen dat het forum nog steeds retetraag is op de mobiel?
Nou bij dezen dan (of beter: )
As je eens een ander forum opent op je telefoon, dan merk je weer heel goed hoe het óók kan.
Wat is Fok toch heerlijk snel ! En wat kun je daar lekker navigeren !
En dat is óók een druk forum.
.
donderdag 2 april 2015 om 23:58
Waar je ook aan merkt dat dit forum gewoon heel erg slecht werkt: als je er niet over na denkt klik je hier net zo snel als je gewend bent op andere fora .. en dan blijf je eerst hangen en daarna ben je ergens waar je helemaal niet wil zijn omdat je ondertussen nog 5 x geklikt hebt ...
Ik kom eens op Fok kijken want hier wordt ik heel erg moe van ..
Ik kom eens op Fok kijken want hier wordt ik heel erg moe van ..
vrijdag 3 april 2015 om 00:39
Het interesseert viva echt geen ene fuck hoe dit forum werkt. Er wordt wat gepaaid met artikeltjes die passend zijn in het blad waardoor forummers denken dat ze nog van enige waarde zijn maar verder wordt er weinig gedaan. Dit forum werkt al jaren onder de maat en daar zal geen verandering in komen. Het is dat hier zulke leuke forummers zitten waardoor het forum nog bestaat, aan het beleid of het systeem ligt het echt niet. Maar dat scheelt sanoma of viva niks. Bron van inkomen en de inhoud is onbelangrijk.
Schrijf dat maar in viva ipv een of ander lullig verzinseltje wat onderbouwt moet worden door een quasi goedwerkend forum. Het is al bla. Maar omdat wij er mee dealen blijft het zoals het is.
Schrijf dat maar in viva ipv een of ander lullig verzinseltje wat onderbouwt moet worden door een quasi goedwerkend forum. Het is al bla. Maar omdat wij er mee dealen blijft het zoals het is.
dinsdag 5 mei 2015 om 12:21
Oh nu gaat het wel. Reden voor omhooghalen: Het gegum in het andere topic door de mod. Zijne of hare majesteit vond het gesprek over de inhoud van de blogs (die nog steeds niet weg zijn, in plaats van dat ze eens hand in eigen boezem - oei! Borsten! - steken) offtopic. Ja, er stond er grap en een grol, maar als ze dit soort onzin gewoon eens oplossen in plaats van 'jaaaajaaa data- en batterijverbruik is de te mee bezig ' zou dat niet gebeuren. En dan bij een crosspost mij een officiële waarschuwing sturen - hetgeen een stuk geavanceerder in zijn werk gaat dan de rest van dit forum - vind ik een beetje triest.
Dus dan hier maar verder wat mij betreft.
Dus dan hier maar verder wat mij betreft.
dinsdag 5 mei 2015 om 12:35
-10 x betrapt tijdens sex
-Waarom ochtendsex altijd een goed idee is (trouwens we wonen in Nederland, heet het hier niet gewoon seks??)
-Zo geef je een goeie blowjob
-10 plaatsen waar je ooit sex gehad moet hebben
-behaarde venusheuvels
Echt rot op met die crap!!!
-Waarom ochtendsex altijd een goed idee is (trouwens we wonen in Nederland, heet het hier niet gewoon seks??)
-Zo geef je een goeie blowjob
-10 plaatsen waar je ooit sex gehad moet hebben
-behaarde venusheuvels
Echt rot op met die crap!!!
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
dinsdag 5 mei 2015 om 12:52
Ook snap ik werkelijkwaar niet wat ze willen bereiken hiermee.
Slecht geschreven stukjes en het is seks seks seks wat de klok slaat.
Zien ze de doelgroep -ons- er voor aan dat we dit boeiend vinden?
Wow.
Slecht geschreven stukjes en het is seks seks seks wat de klok slaat.
Zien ze de doelgroep -ons- er voor aan dat we dit boeiend vinden?
Wow.
dinsdag 5 mei 2015 om 14:22
Ze beweren zelf dat het niet zo is. Ik kom er ook niet veel minder dan eerder. Jullie wel? Zou misschien wel moeten, maar ben te verslaafd (al zit ik er niet de hele dag) - misschien is zo'n ban niet eens slecht.
Ik was ze daarstraks wel even voor met mezelf gummen en heb toen bij 'reden wijziging' nog even wat nagesputterd ;-p
Ik was ze daarstraks wel even voor met mezelf gummen en heb toen bij 'reden wijziging' nog even wat nagesputterd ;-p
dinsdag 5 mei 2015 om 19:14
quote:coolpack2 schreef op 05 mei 2015 @ 14:22:
Ze beweren zelf dat het niet zo is. Ik kom er ook niet veel minder dan eerder. Jullie wel? Zou misschien wel moeten, maar ben te verslaafd (al zit ik er niet de hele dag) - misschien is zo'n ban niet eens slecht.
Ik kom hier sinds het nieuwe forum aanzienlijk minder!
Ik forum veeeeel minder mobiel vanwege het enorm snel leeggaan van mijn batterij (en ook wel vanwege het hoge dataverbruik).
En sowieso minder, dus zowel via laptop als mobiel, omdat er naar mijn idee veel minder vaart in het forum zit als voorheen. Minder reacties, minder aanwas van nieuwe topics en daarmee dus eigenlijk best vaak saai.
Ik kom hier sinds het nieuwe forum aanzienlijk minder!
Ik forum veeeeel minder mobiel vanwege het enorm snel leeggaan van mijn batterij (en ook wel vanwege het hoge dataverbruik).
En sowieso minder, dus zowel via laptop als mobiel, omdat er naar mijn idee veel minder vaart in het forum zit als voorheen. Minder reacties, minder aanwas van nieuwe topics en daarmee dus eigenlijk best vaak saai.