zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

Tjonge, Marloussie: das echt klote zeg! Heel veel sterkte ermee.
pfffff, we hebben weer internet!! was gister 1 of andere landelijke storing, op sommige plekken wel internet andere plekken niet kreeg ik te horen !!...

Ukkie, ben benieuwd naar de winterjas.........super ja een maatje kleinder, top!!

ringelding, klopt hoor ben ook eerder buiten adem.. wel heel irri maar goed hoort er bij he!! en verder niks te klagen dusse moet ik dat maar ff voor lief nemen !!

geniet van de zondag dames..........
Marloussie wat kut voor je zeg!sterkte voor jou en voor je vriend!

Mijn oma is stervende...

ze heeft een maaginfectie, wat betekent dat alles wat ze drinkt en eet weer terug naar boven komt.

ze heeft besloten om het niet te laten behandelen.

ze krijgt nu steeds meer morfine, waar aan ze uiteindelijk zou overlijden. dit gebeurt binnen nu en 10 dagen.

ik heb afgelopen zaterdag, gisteren, afscheid van haar moeten nemen. zo moeilijk! ik ben eerst samen met mijn zussen geweest smiddags. toen ik daar weg ging had ik er toch niet zo'n heel goed gevoel erbij, dus ik ben savonds nog even in mijn eentje gegaan, heb even met haar gepraat (ze was nog heel bij, omdat per vandaag ze pas suffer zou gaan worden door de morfine) en heb haar bedankt voor alles wat ze vroeger met ons heeft gedaan.

ik heb ook verteld dat als ik en mijn vriend een kindje krijgen ik het kindje ook veel meeneem en leuke dingen ga doen, zoals zij dat ook altijd met mij heeft gedaan, en dat ik, als het een meisje wordt haar naar haar zou vernoemen.

het is zo vreemd om afscheid te nemen! ik zal haar waarschijnlijk niet meer zien, omdat ze nu steeds slechter wordt, steeds slechter kan ademen ook en zij daar niks meer aan heeft als ik dan daarbij ben. ik wil mijn oma liever ook nog goed zien en dan afscheid nemen dan dat ze echt stervende is.

zwaar kut dus.

komt ook bij dat mijn ovulatie ergens volgende week is, bah.

wat ligt leven en dood dicht bij elkaar.

zo even wat anders; het bed ligt heerlijk!!!!
pffft heftig knappe kloon. lijkt me wel fijn dat je nog op een goede manier afscheid hebt kunnen nemen van je oma en ook fijn dat je zo'n goede band met haar hebt. sterkte de komende dagen. (en wat dapper van je oma om het besluit te durven nemen om het niet te laten behandelen!)

@koe, wij hadden zaterdag idd ook geen internet. Ziggo rules (NOT!) wel balen want 1 van de dames op mijn andere topic was uitgerekend en ik heb gewoon zitten anti bevalling duimen....werd me niet in dank afgenomen maar goed. Dan pas merk je ook hoe internet ondertussen is verwoven (is dat een woord?) met het dagelijkse leven, ff mail checken, ff forum kijken (ik noem het altijd "even bij de dames kijken")

verder en druk weekend achter boeg, meisje erg veel indrukken weer opgedaan en helemaal uit haar ritme. as we speak heb ik haar nu ook bed liggen, want ze leek me moe, mar ze wilde perse blokken mee naar bed die ze er zo te horen net uit heeft geflikkerd. Ik kijk het nog even aan en als ze met en half uurtje nog niet slaapt, hal ik haar er weer uit en gaan we een boterham doen. Moet haar om 12.30 weer bij de oppas brengen kan ze daar slapen.
Sterkte Knappekloon!!!
@KK:
knappekloon, heel erg veel sterkte meid!! wat vreselijk, wel fijn dat je op deze manier afscheid van je oma kan nemen.. Sterkte met alles meid!!

ringelding, ja irri he geen internet.. eerder had je geen internet...maar nu pffffffff kon idd helemaal niet ff bij 'de meiden' kijken, computers en internet is leuk als het werkt......... succes met je kleine meid, ha ha!!

Zo net ff heerlijk een uurtje in het bos gewandeld... had erg last van mijn rug na het werken, dusse denk ff lopen dan word het miss wel beter...maar tja kan der weinig van merken!! ja ja moeke krijgt een buikje en word zwaarder, dat verneem je wel hoor!! maar verder alles super...........vrijdag echo, spannend!!

meiden ga ff douche, fijne avond!!
Hallo,

Jayden gisteren ziek bij Koe vandaan gekomen. Is op de bank om 5 uur in slaap gevallen, even wakker geweest om half 8 voor wat drinken en naar zijn bed verhuisd. Daarna lekker verder geslapen. Is wel 2x even wakker geweest voor een beetje water. Vanmorgen om 8 uur echt weer wakker. Wel lek gestoken door een neefje/mug. Op op zijn arm een aantal en op zijn hoofd ook. Zijn pols is helemaal dik en opgezwollen van de muggenbult. Reageert hij heel heftig op!! Nog beetje verhoging, maar heeft wel weer praatjes.

Gaat elk uur naar de wc als de wekker gaat en plast dan ook, helemaal trots is hij dan op zichzelf.

Joya alles oke, wil alleen nu drinken, dus ik ga mijn borst ontbloten.

Groetjes Ukkie
Ach arme Jayden... hij was al zo aanhalig gister, alles wat ik deed was goed, maar van iemand anders kon ie weinig hebben..plassen ging zeker super, knap van hem... ik ben trots op mijn vriendje!! word ie ook nog lek geprikt, arme schat... Snel beter worden ventje...want je gaat op vakantie!!...moet ik 2 wk zonder je... doe hem mar een dikke kus, word ie vast snel weer beter!!

Enne je mooie meid ook maar ff een dikke kus!!

Prima dagje gehad op werk, gesprek gehad met coordinator en collega....ze had zelf ook wel een beetje door dat ze negatief was, maar ze gaf het de overgang en de thuis situatie op de schuld, ze zal proberen om nu posietiefer te gaan denken..... hoop het echt, want dit is niet echt super zo!! komt vast wel goed.........

mijn zussie komt zo gezellig ff op visite... veel zin in, we hebben een super goeie band, we weten alles van elkaar! echt top zo'n zussie!!

ga ff mail checken dames
@KK,
dankjewel voor de sterkte en de knuffels.

maar ze heeft sinds 2 dagen opeens weer een opleving, ze kan zelfs hele kleine beetjes eten en drinken. heel vreemd???

(en nog vervelende voor ons, omdat wij nu echt niet weten waar wij aan toe zijn)

maar ovulatie komt eraan... duimen jullie?
duimen draaien overuren!

@kk mijn oma had dat ook idd, ze was echt doodziek en wilde ook echt weg, alleen vertelde ze mijn vader (we waren met de hele familie al aan het waken) die op dat moment de waak had, dat ze niet wist hoe. Zo aandoenlijk. Uiteindelijk heeft het nog wel een aantal dagen geduurd maar toen was het ook echt klaar en had ze een heel vredige en gelukkige uitdrukking op d'r gezicht en wat vooral mooi was, dat ze geen pijn meer had, want dat tekende haar gezicht ook zo sterk.

hier verder geen nieuws, wel last van rug en heb al een afspraak voor cesartherapie voor komende maandagavond, maar Lief moet naar Venlo. Hij moet daar dinsdagochtend om 8.30 zijn, om dat nu te gaan rijden vanaf hier s'ochtends, mag hij zo'n beetje om 5.00 in de auto gaan zitten en alles op de weg mee hebben. Dus hij gaat de avond ervoor al heen (vinniknieleuknie) maasr baas moet nog wel toestemming geven voor die overnachting in hotel, zo niet, gaat hij ook niet heen. nah ja beetje onhandig dus.

gaat nog ff bij andere dames spieken
Knappekloon, ik duim voor je meid!! spannend!! heel veel sterkte met je oma!!

Ringelding, wat een gedoe ja.....voor hem makkelijker idd als hij een hotelletje kan krijgen voor 1 nachtje... ook al last van de rug?? ik ook balen't ging zo goed... nou ja ff aanzien anders maar ff naar de huisarts toe...

heerlijk middagje vrij, wel ff aan toe, energie is ff op!! dus lekker op de bank... fijne middag meiden
Knappekloon sterkte met je oma!!

Ringel, overnachting is wel handig inderdaad!

Koe, Jayden is weer aardig opgeknapt! Gisteren voor 20 euro pilletjes en zalfje gekocht via huisarts voor muggenbeten. Resultaat is nu al goed. Bijna niets meer van de zwelling te zien.

Goed ik ga even een poepkonijn verschonen en dan mezelf toonbaar maken, want heb net ontbeten en moet verder alles nog doen!!

Groetjes Ukkie
Ukkie, gelukkig gaat het met Jayden weer beter..... ha ha poep konijn???? Je dochter???

Net bij de ha geweest.........moest er om half 3 zijn al met al kwart voor 4 aan de beurt grrrrrr!! maar goed kreeg een brief mee voor fysio, dus die direct maar gebeld, ze gaan ff kijken wanneer ze plek hebben en bellen mij dan zsm weer terug! moet ook met fysio overleggen om eventueel halve dagen te gaan werken!! dat vind ik eigenlijk wat minder maar tja, als het beter voor mijn rug is dan zal er helaas weinig anders opzitten!!.. ik hou jullie op de hoogte, ga ff eten koken!!
Koe, we kunnen altijd ruilen he? Ik heb het ook lang volgehouden met rugklachten op mijn groep. Ik moet 22 september weer beginnen, dus wat dat betreft is het mogelijk!!

Nee, dat poepkonijn was mijn zoon. Vandaag 5x gepoept, 4x beetje en 1x hele bult. Dus nog wel 5 luiers, geen plassen erin, zelfs bij de visite vanmiddag heeft hij 2 plassen op de wc gedaan!!!

Ik ga er van tussen. Moet zo Joya voeden en moet mail nog checken. Morgen naar dierentuin met hele familie, want mij ouders zijn zaterdag 35 jaar getrouwd. Morgen dierentuin en zaterdag dan uit eten, anders is het te vermoeiend voor de kleintjes!!

Groetjes Ukkie
Ukkie, ja das inderdaad ook nog een optie om te ruilen!! scheelt bij ons heb je ook steeds minder te tillen.... ze kunnen bijna allemaal lopen!! en degene die niet kunnen lopen doet mijn collega wel.... zo zo je zoon poept er dan wat op los, ben ik niet echt van hem gewend.... Hoe gaat het met plassen op de wc???

heel veel plezier in de dierentuin....het lijkt erop dat je er wel mooi weer bij hebt!!

Strakies de echo, spannend!! de oma's gaan mee.....hun 1ste kleinkind bewonderen....heb er erg veel zin in!!! om 12.30uur moeten we er zijn.....laat vanmiddag wel ff weten hoe het was!!! ga nu ff douche!!
Hoihoi,

Koe, mocht je hier het geslacht willen vertellen, my lips are sealed, dat weet je he? Niemand zal dat van mij horen.

Plassen gaat goed op de wc en de dierentuin was top! Kids hebben zich heel goed vermaakt en in de auto op de terugweg waren we net de parkeerplaats af toen Jayden al sliep. Joya gewoon ondertusen geslapen en ook even poosje heerlijk in de draagzak gehad, maar wel met gezichtje naar voren, kon ze mooi kijken, prachtig vond ze het.

Morgenavond lekker uit eten, zondag de boel inpakken en maandag naar Ameland heerlijk!!

Groetjes Ukkie
p.s waar is de rest trouwens, is wel verdacht rustig hier!!!!!

Alles goed met iedereen?????????????
jaaaaaa ik ook hier, was ff erg veel bij 2006/2007 vanwege nieuwste aanwinst! was erg spannend allemaal, steeds ff spieken en dan weer verder met de dagelijkse werkzaamheden.

Hahahah uk en koe jullie hebben gewoon hele werk besprekingen hier op het forum!

@Koe wanneer heb je de 20 weken echo? Heb hem zelf op 18 september.

@Ukkie wel weer zin om te beginnen? Hoe ga je het doen met Joya en borstvoeding?

@kk hoe is het met je oma?

en idd rest HALLOOOOOOO (echooooooo)
Goeie morgen dames!!

We hebben gisteren onze 20 weken echo gehad!!! onze kleine is tot nu toe gezond!! Helemaal gelukkig dus... we hebben hele mooie beelden kunnen zien van de kleine, echt super!! Ben helemaal in de wolken... en ja ja we weten het geslacht........ een MEISJE!! overduidelijk zei de gynacoloog.... wel grappig want de meeste mensen zeiden dat wij een meisje kregen en het is zo!!.. Het geslacht houden we verder voor ons zelf... vind het niet leuk als iedereen het weet.... alleen de opa's en oma's weten het en mijn zusje en de zus van mijn man!! en Ukkie en haar man ha ha!!...

Gister avond gezellig met zijn tweetjes uit eten geweest, om te vieren dat alles goed is met de kleine meid... zo bijzonder om te weten dat er nu een meisje in mij groeit...... we hebben ook een echo foto mee gekregen daar heb ik de hele avond naar zitten kijken.... onze kleine meid!! geweldig!! ben zo gelukkig!!

Ga strakies met mijn schoonzusje heerlijk shoppen..... veel zin in!! leuke dingen kopen!

Het is idd erg rustig hier... waar is iedereen toch?????????
Goedemorgen,

@Koe, fijn dat alles goed is! En een meisje....LEUK! Shop ze!

@KK, hoe is het nu?

@allemaal, hier niet veel meer geschreven, wel gelezen, maar ik heb gewoon niet zo heel veel te melden. Na 50 dagen niks 3 dagen ongesteld geweest en nu is het gewoon weer wachten op de volgende ronde (die zich ergens tussen 14 en 29 september moet aandienen...). Verder gaat het wel goed met me.
Koe, we vinden het helemaal toppie! Ook leuk voor Joya kunnen ze lekker samen spelen en ook op stap later(oh moet er niet aan denken!!!!)

Ringel, spannend altijd he nieuwe bevallingen en de verhalen.

Joya zit naast mij op de groep, dus ze hoeven de deuren maar open te gooien en ik kan haar halen, rustig plekje zoeken en dan live voeden, heerlijk. Zie er nu ook veel minder tegenop om te gaan werken dan toen Jayden nog zo klein was. Toen werkte in in een andere stad en dat was echt niet altijd handig en leuk met kolven, enz...

Mogalie, jammer dat het ook zo lang moet duren steeds met je menstruatie, ga je er nog meer naar de huisarts?

Xaartje, al weer terug van vakantie??

Knappekloon, hoe is het met je oma nu en is je ovulatie volgens plan verlopen??

En Yamuna, South, El, Marlies, Marloussie, Cooper en wie ik vergeten ben, hoe is het met jullie?? Jammer dat jullie er zo weinig zijn. Nu moeten koe en ik steeds uppen(met werkbesprekingen haha) omdat we anders zo zakken.

Groetjes Ukkie
mogalie, lange cyclus zeg van 50 dagen!! pfff.. succes met de volgende ronde ik duim voor je!!

Ff gewinkeld,, een super leuk winterjasje gekocht.... was er helemaal aan verkocht!! Ook nog een leuk kastje { laag kastje met 6 rieten mandjes} voor op de babykamer... leuk, leuk!!

Ukkie, ja inderdaad kunnen ze gezellig samen spelen en stappen ha ha!! wie weet word ze wel verliefd op je zoon ha ha!! zal me niks verbazen............{pfffffffff dan worden ze wel al heel groot eerst maar genieten als ze zo klein minnie mensje zijn}

Ja jammer dat de rest van de meiden hier bijna{niet}meer schrijven......zonde!!

Strakies bbq bij nicht van mijn man.. gezellig, zijn meer hele goeie vrienden van ons! zijn vorig jaar ook samen met hun en hun kids op vakantie geweest..zijn ook samen met hun getrouwd.. dat schept een enorme band!! ja ja we hadden een dubbel huwelijk! SUPER!!

meiden geniet van het mooie weer......
ik ben er wel hoor maar het is de laatste tijd best druk opmijn werk waardoor ik niet altijd terug kan schrijven.

net zoals nu grr

vervelende klanten haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven