Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Bweeeeh, morgen weer werken.

Best geen zin in. Gelukkig ben ik dinsdag alweer vrij. En donderdag ook. Een gatenkaasweek.
Wat vliegt een leuk weekend toch snel voorbij . Friend is imiddels weer op Schiphol.

Af en toe wel even het lieve puppi-en kittengeboorte topic gevolgd. Mén, 9 puppies. Stel je voor dat je in ene keer 9 kinderen op de wereld zet haha.

En even over die 30 gram voer per dag in Splints asiel: Dat is idd erg weinig. In het asiel waar ik werk krijgen ze 50 gram

(en sssttt: ik geef altijd wat extra omdat het zondag is )

quote:Slofje schreef op 04 mei 2015 @ 19:17:

(en sssttt: ik geef altijd wat extra omdat het zondag is )

Alleen op zondag dan toch?

Had je een leuk weekend, Slof?

Ik heb net weer getoeterd voor dodenherdenking. Indrukwekkend weer. En straks naar het late RTL nieuws kijken. De man van een vriendin krijgt als 'jonge veteraan' de fakkel van vrijheid overgedragen kreeg van een WO2 veteraan. Bijzonder. Het was om 19.30u op het nieuws, maar dat kon ik dus niet zien. Hopelijk is het straks ook weer.

Doen jullie iets aan dodenherdenking?
Ik ben keurig stil geweest en heb naar WA en Maxima op de dam gekeken.
Was het mooi?

Ik ben volgens mij in de laatste 20 jaar maar 2 keer thuis geweest (niet toeteren). En die ene keer was met de Damschreeuwer, dat zag ik toen gebeuren op TV.

Lijkt me dat je dan elk jaar toch een beetje gespannen bent of het wel goed gaat.
Alle reacties Link kopieren
Hier hetzelfde als Bieb. 2 minuten stil en de herdenking op de Dam gekeken. Die gek is nog wel door mijn gedachten gegaan. Gelukkig is het goed gegaan.

Vandaag een lekkere dag gehad. In de tuin gewerkt samen met Sjuul. Ze heeft me de hele tijd gevolgd. Af en toe even lekker knuffelen. Tara geborsteld. Die kwam helemaal tegen me aan zitten, wilde ook knuffelen. Daar kwam weer een bak haar vanaf zeg, ongelofelijk.

Verder in de zon gelegen en een paar kleine huishoudelijke klusjes. Fijne dag dus.

Morgen ben ik ook nog vrij, dan zal het wel weer warm zijn maar ook nat.
Hier ook naar de herdenking gekeken. Krijg altijd kippenvel van die ouwe veteranen die blijven salueren en kosten wat het kost opstaan uit hun rolstoel.

Sloffriend was op Schiphol en toen hij bij de gate zat te wachten was het nogal rumoerig geweest, totdat 2 jonge Britten opstonden en vertelden wat er aan de hand was. Toen is iedereen opgestaan en was het doodstil. Waren jongens van een jaar of 20. Vind ik mooi

Sjuul is lief . En wat heeft ze toch geboft met jullie!

Weekend was leuk. Gewoon lekker ontspannen thuis doorgebracht met veel wijn, kletsen, tv kijken, jammie eten etc . Grappig is dat ik 3 nachten als een blok (door)geslapen heb. Nu is hij 1 nacht weg en ben ik wel 10 keer wakker geworden en ben om 5 uur maar opgestaan. Ik heb gewoon die grote, snurkende brombeer naast me nodig

Ik weet niet of het aan die nieuwe oordopjes lag, want hoorde toch nog wel gesnurk er door heen komen, maar ze zitten in ieder geval beter dan die waxbolletjes die ik eerst gebruikte.
Wat een goede actie van die jongens.

En je weekend klinkt goed. Gewoon samen weekend vieren.

Sjuul is zeker lief. Ze is ook helemaal niet (meer) bang voor de hond. Alleen Saartje vind ze niet altijd even leuk. Dan gaat ze blazen!

Vanochtend erg vroeg wakker geworden met een zere nek. Ik heb verkeerd gelegen denk ik. Dan er maar uit om half 8 op m'n vrije dag. Straks een boodschapje halen en de zak van mijn jas naaien. Die is al dagen kapot en ik kan me er maar niet toe zetten om het ding te maken.
Welke doppen heb je Slof? Gesnurk hoor je er altijd wel doorheen door heen, maar het is iig minder hard dan zonder doppen

Is er al zicht op verhuizing? We hoeven echt niet het hele verhaal hoor. Maar je kunt wel 'iets' vertellen toch?

Ik heb geen dodenherdenking gekeken. Ik lag te netflixen. Niemand had last van mij en ik hoef écht niet te wachten tot 4 mei, 20u om stil te staan bij zij die hebben gevochten voor onze vrijheid.

Hier in de straat waren ze ook gewoon aan het voetballen. Dat vind ik dan weer wat minder voor de mensen die wel graag hun moment willen pakken om er bij stil te staan.

Van het weekend was ik in de sauna maar dat mag dus helemaal niet met lympfoedeem. Wist ik niet. Weet nu waarom niet. Heb nu nog pijn aan mijn benen. De benenmevrouw was er ook niet zo tevreden over.

En verder is Engelandvriendin gevallen en heeft haar been op 2 plaatsen gebroken en haar enkelbanden/bindweefsel gescheurd. Ze moet waarschijnlijk morgen, maar kan ook vrijdag, geopereerd worden. Dus ik mag in juni mijn handtekening zetten op het gips.

En en en verder werk ik weer veel over en ben weer erg moe enzo. Toppie!
Jeetje Plou

En waaaaaaaarom ben je nu alweer zo aan het overwerken? He? Nou?

Ik mag zo naar de huisarts om een nieuwe Implanon te laten zetten. Ze hebben nu een huisarts in opleiding die dat vaak doet, dus ik hoef er niet voor naar het ziekenhuis. Ben benieuwd, hopelijk gaat ze er niet een hele knoeipartij van maken......
Mja, drukdruk en ik zit met collega's die zich niet verantwoordelijk voelen (en uiteindelijk zichzelf in de vingers snijden met deze instelling) en ik dus wel. Dusss, vandaag ook tot 19u gewerkt en morgen waarschijnlijk weer en ehm... Ja, maandag en woensdag ook

Gezellig hoor.

Ach, uurtje factuurtje, dat is wel lekker. Bij vorige werk hoorde het allemaal bij mijn functie. Nu dus niet.

Zit je arm nog aan je lijf?
Dat scheelt wel, Plous, dat je het nu niet voor niks doet. En van die collega's is het misschien niet raar dat ze zich niet verantwoordelijk voelen, als ze vermoeden dat ze straks op straat staan?

Morgen nog 1 dagje naar BoZ en dan weer weekend. Lekker. We gaan ons eens orienteren op vloerbedekking en een inductiekookplaat.

Arm zit er nog aan ja. De huisarts was ook gyneacoloog en deed het regelmatig. Dus heel rustig, alleen de verdovingsspuit was akelig en verder niks gevoeld. Wel een beurse arm nu en met douchen moet ik hem 'een beetje ontzien'. Uh....... een beetje nat laten worden? Onder de douche? Daar ga ik nog maar even over nadenken.
Geldt ook voor de externe mensen

Fijn dat je arm er nog aanzit. En bijna weekend!

Nog leuke plannen naast dat wat je zei?
quote:Pil0u schreef op 08 mei 2015 @ 07:05:

Geldt ook voor de externe mensen

-

Gezellig........

Het is weekend! Joepie.

Even zien, wat gaan we nog meer doen? Vloer kijken, inductieplaat kijken, bloempotten zoeken bij Action en een hele berg bloemzaadjes planten, misschien naar Rotterdam

En auto kijken. Ik mag kiezen tussen een VW Golf en een Toyota Auris

Die laatste is niet heel flitsend om te zien, maar daar neig ik wel meer naar. Is ook hybride, dat spreekt me wel aan. Maar Haan heeft er eentje, en daar zit ik bijna met mijn hoofd tegen het dak. Kan komen doordat hij een sunroof heeft, maar dat moet ik dus even uitproberen.

Hebben jullie nog woeste plannen?
quote:Splinter_ schreef op 08 mei 2015 @ 18:40:

[...]

Gezellig........

Het is weekend! Joepie.

Even zien, wat gaan we nog meer doen? Vloer kijken, inductieplaat kijken, bloempotten zoeken bij Action en een hele berg bloemzaadjes planten, misschien naar Rotterdam Circusstad

En auto kijken. Ik mag kiezen tussen een VW Golf en een Toyota Auris

Die laatste is niet heel flitsend om te zien, maar daar neig ik wel meer naar. Is ook hybride, dat spreekt me wel aan. Maar Haan heeft er eentje, en daar zit ik bijna met mijn hoofd tegen het dak. Kan komen doordat hij een sunroof heeft, maar dat moet ik dus even uitproberen.

Hebben jullie nog woeste plannen?
Zit ik nou weer te quoten?
Zoek de verschillen, dan maar
Zo, dat was een vruchtbaar dagje

Eerst vloerbedekking uitgezocht, allebei vinden we muisgrijs erg mooi (in plaats van de lever-achtige kleur die we nu hebben). Hopelijk verkleurt die niet zo lelijk als de huidige vloer. We moeten nog wel laten berekenen wat het gaat kosten, want onze woonkamer is erg ongunstig.

Daarna naar de Toyota dealer om te proefzitten. Mochten we zomaar een proefrit gaan maken! Gaaf. Prima auto, het is trouwens een automaat. ook dat nog

Vervolgens nog naar het stadscentrum hier vlakbij, man heeft schoenen gekocht, ik een shirtje, bij Action 2 grote bloempotten voor op het balkon en shampoo zonder SLS en chemicalien. Normaal heb ik die van De Tuinen, lekker duur. Dit is van Timotei (bestaat dat nog? Ja, dat bestaat nog), voor 1,19. Ben benieuwd.

Nu lekker weer thuis, chips op voorraad, dus hopelijk is er iets leuks op TV vanavond.

*dit was mijn dagboek*
Mijn dagboek is saai vandaag. Vroeg er uit, er weer even in, helaas vanwege een kat die op mijn blaas lag er weer te vroeg naar mijn zin uit. Daarna hond uitlaten, eh, was in machine, katknuffelen, eten, douchen, katknuffelen, tv kijken, was ophangen, tv kijken (nieuwe afleveringen van Salvage Hunter) boodschapje gedaan, was in machine, katknuffelen, tv kijken, eten. Nu beetje gamen en goh, tv kijken.

Morgen mijn spruitjes verpotten. Toch ook maar weer een poging gedaan voor spruiten uit eigen tuin. Nu met veel slakkenkorrels tussen de stekjes.
Het moet wel een beetje spannend zijn hoor, Dee
Dat is een feest: is je chips al lang op, ontdek je ineens nog wat restjes in je decolleté!
quote:Pil0u schreef op 06 mei 2015 @ 19:44:

Welke doppen heb je Slof? Gesnurk hoor je er altijd wel doorheen door heen, maar het is iig minder hard dan zonder doppen

Is er al zicht op verhuizing? We hoeven echt niet het hele verhaal hoor. Maar je kunt wel 'iets' vertellen toch?

Ik was ff afwezig hier.

Deze:

Verhuizing hoop ik toch echt binnen een maand of 3. Ik wordt gestoord van het feit dat alles zo lang moet duren daaro . Ik heb er zo ontzettend genoeg van. Pleur straks wel iets op FB (echt waar ). Wil nu eindelijk eens een beetje het blad uit de tuin gaan halen, maar tuin interesseert me eigenlijk geen bal meer. Helemaal geen slechte zin vandaag, hoor
Nou, het staat er op hoor (en het blad ligt nog in de tuin )
Ja maar vrouw, die berg bladeren mág helemaal niet opgeruimd worden, ligt veels te lekker

Wat ligt ie lekker Slof! En die bladeren kun je dus echt niet opruimen hoor.

En ik ga zo kijken naar je verhaal op fb.

Even een dilemma: morgen gaan man en ik lekker op stap en nu heb ik 2 leuke opties.

1. Futureland. Dat is de nieuwe 2e Maasvlakte, waar je met een bus en een boot excursies kan doen. En lekker lunchen met uitzicht op zee. Ik hou erg van die grote havens, ben hier ook heel benieuwd naar.

2. een tripje Achterhoek: Lochem (daar zijn de Keidagen, met o.a. straattheater) en vlakbij is Groenlo, waar een dweilorkestendag is. Leuk om te combineren.

Moeilijk moeilijk........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven