Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Ik stem voor 1 (maar dat is omdat ik het lawaai van die dweilorkesten niet kan handelen)

Heb je nog niets aan dus.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou naar de achterhoek gaan. Morgen schijnt het heel slecht weer te worden. Dan zou ik liever niet op open water willen zitten. Koud!

Je zou het niet zeggen dat het morgen slecht wordt als je naar buiten kijkt. Het is hier prachtig mooi weer en ik heb al de hele dag de achterdeur open. Alle dieren lopen in en uit. Heerlijk.
Hmmm ja daar heeft Bieb wel een punt. Dweilorkest... Ik zou Groenlo in dat geval overslaan :-)
Duh, laat ik die dweilorkesten nou leuk vinden! Anders stonden ze niet op mijn lijstje he

Ik heb juist inmiddels begrepen dat de regenkansen voor morgen al naar de avond zijn doorgeschoven. Volgens mij wordt het best prima weer. http://www.nu.nl/weer

Hier is het nu ook heerlijk weer. Ben thuis aan het werk en de balkondeur staat hier eigenlijk al weken de hele dag open. Mooi om te zien hoe de beestjes daar van genieten hè!

We zijn trouwens toch een beetje aan het overwegen of we het balkon gaan afzetten. Sammi heeft best een brede rand om op te lopen en hij is echt niet zo gek om naar beneden te springen, maar toch blijft er een stemmetje in mijn hoofd piepen. Stel dat hij een keer naar beneden dondert, dan vergeef ik me dat nooit natuurlijk.
Net bij de dierenarts geweest met Sammi, voor zijn inentingen (voor het pension).

Ze was helemaal verbaasd hoe goed Sammi eruit zag, zo mooi slank. En hij was weer helemaal zijn schattige charmeur, likjes geven en tegen haar opstaan enzo. Lekker ding.

*glim, trots*
Wannabemaasvlakte loopt niet weg, dat dweilorkest daarentegen....
quote:Pil0u schreef op 13 mei 2015 @ 19:48:

Wannabemaasvlakte loopt niet weg, dat dweilorkest daarentegen.... Da's een goeie en nuttige tip!
waardeloos man, die dweilorkesten lopen al weg waar je bij staat........

*heulflauw*
Gefeliciteerd met je slanke Sammi!
Van harte gefeliciteerd, lieve Splinter en een fijne dag gewenst, waar je ook heen mag gaan

Het weer in de achterhoek om 07h15 is droog, maar wel bewolkt. Regen wordt hier vandaag niet verwacht. Weet je al wat je gaat doen?

Sammi! En ja, balkon afzetten voor je eigen gemoedsrust is een goed idee!
Thanks!

We hebben al heerlijk koffie met taart op en gaan nu naar........ de achterhoek! Of Twente, weet ik veel.

Misschien komen we nog wel beroemdheden tegen: http://www.nu.nl/muziek/4 ... erenrockband-normaal.html

Fijne dag allemaal!

En gefeliciteerd met je verjaardag! Veel plezier met je dweilorkest/Normaal/mooi weer/lekker eten/man/etc.
quote:Splinter_ schreef op 14 mei 2015 @ 10:54:

Misschien komen we nog wel beroemdheden tegen

Mij!!

Zonnetje is doorgebroken Veel plezier (enne Groenlo is Achterhoek)
Vandaag trouwt mijn nichtje. Ik heb er zo'n zin in. Eindelijk weer een trouwerij in de familie. Straks naar de kapper, jurk is klaar, panty gekocht, schoenen zijn uitgezocht. Oppas voor de dieren is geregeld. Nu nog zon!

De dag is goed begonnen, vroeg wakker, de poezen dicht tegen me aan op bed. Daarna kwam de hond nog lekker bij me liggen. Heerlijk! Nu douchen en wachten tot het tijd is om mijn haar te laten doen. Ik heb zin in vandaag!
Leuk Dee, veel plezier.

Qua weer was het gisteren beter geweest, maar dat heb je nou eenmaal niet voor het uikiezen.

Gisteren echt een heerlijke dag gehad. Zonnig! Eerst naar de dweilorkesten, dat was echt feest. Zo lollig, dat hele dorp wemelde van de muzikanten, overal lagen instrumenten, zo herkenbaar allemaal. En een goede sfeer. Het eerste filmpje dat ik maakte (dacht te maken......) was echt van een hele enthousiaste band, het plezier spetterde er vanaf. Maarre.......iets niet helemaal gelukt met filmen helaas.

Daarna naar Lochem, daar was het echt beredruk. De hele binnenstad was vol, je moest je echt door de mensenmenigte heen worstelen. Hm, minder leuk. Maar toen kwamen we er achter dat op de buitenring van de binnenstad juist het straattheater te zien was, en daar hebben we nog 3 voorstellingen gezien. Heel leuk.

En het is toch echt prachtig in die omgeving hoor. Op de terugweg zijn we over de Veluwe gereden, in Ede wat gegeten en thuis afgesloten met het restant taart.

Vandaag lekker verplicht vrij. Man niet, die gaat zo de deur uit. Ik moet om 12u de hechting uit mijn Implanon-wond laten halen. Men, wat jeukt dat ding zeg, zal blij zijn als ie weg is. En verder ga ik niet zo veel doen vandaag.

Wat gaan jullie doen dit weekend?

Hoe was het Dot?
Het was geweldig! Wat een superleuk feest. Nicht zag er werkelijk waar prachtig uit. Bruidegom ook. Taart was echt supermooi, de omgeving, de auto, het weer. Er was niks wat niet leuk was. Deze bruiloft komt niet in het topic over vreselijke bruiloften. Zelfs mijn moeder heeft zich gedragen. Ik vond het echt jammer dat we weer vroeg weg moesten omdat we zo ver weg wonen. Ik had graag nog een paar uur willen blijven. Nu waren we om 12 uur thuis, ik ben nu net een 20 minuten uit bed. Vroeg wakker, niet meer kunnen slapen. Daarna weer naar bed, weer niet slapen vanwege een jankende hond ergens.

Ik zal zo wat foto's op fb zetten.

Nu bijkomen en douchen en aankleden. Het regent hier dus ik zal niet zo veel doen vandaag.
Klinkt goed Dee, leuk voor nicht en man!

Maar wat was er gebeurd als je 1 of 2 uur later thuis was geweest?
quote:Pil0u schreef op 16 mei 2015 @ 13:34:

Klinkt goed Dee, leuk voor nicht en man!

Maar wat was er gebeurd als je 1 of 2 uur later thuis was geweest?

Dat.

Slaap je later wel bij toch?

Maar fijn dat het leuk was! Foto's zien er mooi uit.
quote:Pil0u schreef op 16 mei 2015 @ 08:57:

Wat gaan jullie doen dit weekend?

Weinig.

Na een geweldige dag/avond op Dauwpop moest ik gisteren gewoon werken en dat viel niet mee. Ondanks dat ik in de zon aardig bijgekleurd was zei MO dat ik gisteravond erg bleek zag

Ik word oud.

Net de boodschappen binnen. Straks even met MO op kledingjacht. Vanavond borrel in de kroeg en dat lijkt me weer meer dan zat.

Wat gaan jullie allemaal doen?
Herkenbaar Bieb

Ik was donderdag bij PM en ben daar blijven slapen. Zat niet in de planning. Vanaf hem dus naar werk maar nog steeds is samen slapen niet echt mogelijk, dus gister brak. En keelpijn, koortsig. Gister dus vroeg naar bed en vandaag rustig aan gedaan. Straks spullen pakken en naar PM, daar lekker eten en een filmpje kijken ofzo. Morgen naar Utrecht, daar treed een vriendin op en we zullen wel een hapje gaan eten ofzo, of een drankje doen ergens. Geen gekke dingen dus. Geen zin in ziek worden in mijn proeftijd
De score:

Spijkerbroek

En een zwart en een khaki shirt

Leuke foto's Dee! Volgens mij wilde K. wel zo wegrijden met die bolide . Waren jullie met het OV, omdat je vroeg weg moest? Dat is het "nadeel" van huisdieren, he? Of je moet een one night sitter hebben.

Bieb, tis heel erg, maar je gaat het echt merken als je wat ouder wordt. Ik ging altijd hele nachten door en fietste de volgende ochtend vrolijk naar mijn werk (of gelijk door), maar op een gegeven moment is dat gewoon gebeurt .

Herinnerde me vanmiddag dat ik kaartjes heb voor Neil Diamond, 16 juli!!! in de O2. Mwah, wist nog wel van de kaartjes, maar de tijd gaat zo snel. Dus heb zojuist gauw een leuk hotel in de buurt geboekt. Maar jammer genoeg zal ik ook wel een ticket erbij moeten bestellen
quote:Pil0u schreef op 16 mei 2015 @ 14:45:

Vanaf hem dus naar werk maar nog steeds is samen slapen niet echt mogelijk, dus gister brak.Verdorie, das niet leuk. Hoe zat het ook alweer? Krijgt hij nu een behandeling?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven