Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Ik heb ook lekker een sloom weekend. Gisteren alleen boodschappen gedaan en verder thuis gerommeld.

Straks wel op pad: naar Echt Gebeurd in Toomler.

En jee, komende week gewoon weer een echte volledige werkweek

Dat is lang geleden. Gelukkig daarna gelijk weer een lang weekend.

Dee, klinkt als een leuke dag.

Bieb, leuke kleding!

Plou, balen dat dat nog niet kan zeg. Zit er wel verbetering in?

Slof, jeeeeeee wat naar! Is het niet voordeliger om met de boot te gaan?

Over tripjes gesproken: wij zitten te bedenken wat voor stedentrip we willen gaan doen in de vakantie. Opties die we nu bedacht hebben: Londen (maar dan moet het wel een beetje lekker weer zijn), Valencia, Sevilla, Marakech, Madrid, Marseille.

Berlijn willen we ook graag heen, maar dan langer dan een paar dagen.

Wie weet er nog meer leuke opties?
Alle reacties Link kopieren
Leeft iedereen nog?

Ik heb belachelijk hard gewerkt deze week, ik ben bekaf. Verder geen nieuws eigenlijk. Heb net een lekkere verse boterham met roomboter en hagelslag op.
quote:Deedot schreef op 22 mei 2015 @ 22:35:

Leeft iedereen nog?

Ik heb belachelijk hard gewerkt deze week, ik ben bekaf. Verder geen nieuws eigenlijk. Heb net een lekkere verse boterham met roomboter en hagelslag op.

Nou, dat vind ik best nieuws

(inkoppertje!)
Zweetstraaltjes! Echt waar!

En alleen maar door kofie te drinken op het balkon. Stralend zonnetje en blauwe lucht.

Lekker helemaal niks doen vandaag.

En jullie?
Ook zweten hier. Ben net even binnen voor een tosti.

Ongekend. En dat op een vrije dag

Vanmiddag lekker tuinfeest. 5 vrienden die hun verjaardag vieren.
quote:Splinter_ schreef op 22 mei 2015 @ 22:53:

[...]

Nou, dat vind ik best nieuws

(inkoppertje!)
Feestje klinkt goed Bieb. Hier ook volop zon, ik heb net de was gedaan en nu even eten en dan in de zon liggen met die bleke pootjes van me. Verder ook niks in de planning. Gewoon genieten van het ontzettend mooie weer.
Oh en voor we aan de Liefmans gaan daar fietsen we eerst langs zus om de kittens te knuffelen
Oh dat is nog leuker! Hoe gaat het met ze? Maak je zo nog wel leuke foto's? ik hoop dat je je kan losrukken om naar het feestje te gaan

K is hard bezig om het dak van het schuurtje te maken. Gisteren spullen gekocht en nu er op timmeren. Klerewerk. En het is warm op dat zwarte dak!
Oh, kittenknuffelen

Hoe oud zijn ze inmiddels?

Veel plezier vanmiddag, Bieb. Vier je ook jouw verjaardag? Dat is toch ook altijd met een stel tegelijk?

Doe de groeten aan je Liefmans.

Heerlijk hè, dat weer. Ik heb ook nog van die enorm witten pootjes. Herstel, nu licht rood.

En ik heb de fles bruin-zonder-zon maar te voorschijn gehaald, dat kan ik dan mooi vanavond opsmeren zodat het vannacht kan intrekken.

Het zou ook prima weer zijn om eindelijk het balkon te gaan schoonmaken. Maarja, mag hier niet op zondag. Wat een pech.
Nee niet mijn verjaardag gevierd. Dat doen we 11 juli en iets lekkerder en luxer dan gisteren (helemaal niet verwend hoor )

Mag je echt niet op zondag je balkon schoonmaken? Daar heeft toch verder niemand last van? (Tenzij hogedrukspuit enzo, dan zou ik het ook niet tof vinden)
De OP foto is ook weg bij mij
Kittentjes waren superschattig trouwens

De oogjes zijn net open. Bij 2 nog niet helemaal. Ze zijn heel bol en pluizig En moeder is zo lief voor ze.
quote:Bieb2.0 schreef op 25 mei 2015 @ 14:24:

Mag je echt niet op zondag je balkon schoonmaken? Daar heeft toch verder niemand last van? (Tenzij hogedrukspuit enzo, dan zou ik het ook niet tof vinden)

Hogedrukspuit inderdaad. Klussen enzo mag niet op zondag. Daar heeft de halve flat last van. En die hogedrukspuit maakt zo'n herrie dat ik dat ook niet vind kunnen.

Wat gek, foto weg! Ik ga effe iets anders zoeken dan.

Wat ga je doen op jouw feest dan? *nieuwsgierig*

Hoeveel kittens zijn er ook alweer? En kan je zus voldoende huisjes vinden?

Zo schattig om te zien! Ik kijk ook elke dag mee in het topic van Living. Ze schattig.
Nee dan zeker logisch. Ik heb ook laatst met de hogedrukspuit achter schoongemaakt. Wat een herrie maakt dat. (maar wel heel mooi geworden)

Op ons feest is de locatie supertof. Bij zus/zwager aan de rand van het bos in hun open schuur (is niet het goede woord, is meer een open bijgebouw met loungeset en bar en heater) met enorm grasveld ervoor.

Mooie tent ervoor en we hebben goede catering. Laten uitgebreide BBQ en drank komen en we maken er leuke dingen bij (schalen fruitsalade, pastasalades, lekkere tapenades)

En we hebben bedacht dat we iedereen verwelkomen met een lekkere cocktail. Nog even bedenken welke.
Er zijn nu nog 4 kittens. Ze wil er zelf 1 houden maar nu nog geen keuze maken. Dus er wordt ook nog niks aan iemand toegezegd.
Gaaf Bieb! Klinkt als een prima feest, en in juli is het hopelijk gewoon Mojito-time.

Die kittens, waren dat nou raskatten?
Nee moeder een langharig ding (gekocht als Brits Langhaar...dusss) en vader een rode cyperse boerderijkat.
Heul sjiek dus.
Bah, buurman heeft weer een hond(je), vreemd onopgevoed kefferig geval. Uurtje geleden hels kabaal in de tuin, kippen kwamen in paniek 50 km per uur voorbij richting schuur met dat mormel achter hun aan . Daar gaan we weer, zucht.

Morgen heb ik mijn meeloopdag en dan sluit ik ze voor de zekerheid maar op. Heb gelukkig nog een ren met een deur. Staat alleen vol met spullen voor de stort. Baal hier zo ontzettend van. Misschien dat ik ze nu toch maar eerder naar hun nieuwe stek breng . Oh en de katten waren natuurlijk ook gelijk opgefokt. Teun lag lekker op zijn berg bladeren te slapen, nergens op bedacht, en BAM! Vind ik ook wel eng hoor. Misschien is dat mormel niet bang voor katten en dan besluipt 'ie zo Teun. Als ze morgenochtend thuiskomen houd ik ze maar binnen, denk ik. GGGGRRRRRRRR. Moest het ff kwijt

Lief plaatje, Splinter. En, jááááá, al dat kleine grut bij Living Wat een drukte zal dat worden nu ze allemaal op ontdekkingsreis gaan

Oh Bieb, kom je niet een héél klein beetje in de verleiding
Dit is toch altijd zo schattig:

Jemig Slof, hoe is gegaan met het keffertje? En met de poekels en de kipjes?

Wat wordt het straks heerlijk, als je van die mafklapper verlost bent!
quote:Slofje schreef op 27 mei 2015 @ 17:56:

Oh Bieb, kom je niet een héél klein beetje in de verleiding

Als het aan mij lag namen we er eentje ja. Helaas denkt MO daar anders over.

Kan die K-hond van de buren niet aan de lijn?
Sammi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven