Bar Too Much 210
woensdag 6 mei 2015 om 20:58
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 mei 2015 @ 20:54:
Oh, dat is zo fijn, vrind(inn)en met een auto .
trouwens!Vriend(inn)en met een auto zijn erg handig, maar deze vriendin gaat met OV. Scheelt mij weer een reis van 3 uur.
Oh, dat is zo fijn, vrind(inn)en met een auto .
trouwens!Vriend(inn)en met een auto zijn erg handig, maar deze vriendin gaat met OV. Scheelt mij weer een reis van 3 uur.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 6 mei 2015 om 21:38
woensdag 6 mei 2015 om 21:55
quote:Jonari schreef op 06 mei 2015 @ 21:44:
Dat is zeker lief.
Zulke vriendinnen moet je koesteren.Jo, ik heb een geweldig netwerk van vriend(inn)en die me regelmatig met de auto heen en weer rijden en dus deze vriendin die op vrijdag heen en weer gaat. Ik ben daar erg blij mee.
Dat is zeker lief.
Zulke vriendinnen moet je koesteren.Jo, ik heb een geweldig netwerk van vriend(inn)en die me regelmatig met de auto heen en weer rijden en dus deze vriendin die op vrijdag heen en weer gaat. Ik ben daar erg blij mee.
woensdag 6 mei 2015 om 22:51
quote:Jonari schreef op 06 mei 2015 @ 22:34:
Lekker Yet.
Zoon kwam net even binnenwaaien. Letterlijk en figuurlijk.
Het stormt hier nog steeds.
Het woei idd hard bij jullie. Ik heb 20 minuten op het station zitten wachten, brrrrrrrrrrrrr, was een frisse wind.
Hier in Haarlem lang zo erg niet. Mss omdat ik hier vanuit de trein zo de bus in kon stappen.
Lekker Yet.
Zoon kwam net even binnenwaaien. Letterlijk en figuurlijk.
Het stormt hier nog steeds.
Het woei idd hard bij jullie. Ik heb 20 minuten op het station zitten wachten, brrrrrrrrrrrrr, was een frisse wind.
Hier in Haarlem lang zo erg niet. Mss omdat ik hier vanuit de trein zo de bus in kon stappen.